Ihan tavallinen auton venttiili toimii, kun laittaa sen sisään 8/4mm letkunpätkän tiivisteeksi. Siis autonrenkaan täyttöpistooliin liitettynä.
Mä kylläkin tykkään itsekin mieluummin ns "jalkapumpusta" fillarimittakaavan renkaissa.
Ihan tavallinen auton venttiili toimii, kun laittaa sen sisään 8/4mm letkunpätkän tiivisteeksi. Siis autonrenkaan täyttöpistooliin liitettynä.
Mä kylläkin tykkään itsekin mieluummin ns "jalkapumpusta" fillarimittakaavan renkaissa.
Uskoisin että fixed singles on tapahtuman ydin kohderyhmä. ![]()
Mut tää on niin tätä kun ei enää tiedä mitä kieltä puhutaan. Jokapaikaan kun tunnetaan vieraskielisiä lyhennemongerruksia niin hukassa ollaan.
Huoh.
Hienot pullotelineet! Onko niissä joku joustava elementti joka puristaa pulloa, etteivät ne heilu ja hypi pois kyydistä?
Irl.
Omg.
Wtf.
Etc.
Huoh.
heippa suomenkieli.
Rip.
Tuo mun tekele on hyvinkin siro tuohon piirustuksen rullaan verrattuna. Vain yhdellä laakerilla ja 2mm poskilevyillä. Mutta paluupuolelle sen pitäisi riittää.
Ei ole itsellä akuuttia tarvetta tällä hetkellä, niin voin luopua mikäli tuollainen kelpaa.
Ei ollut kuin 40mm akselia..
6mm laakerin silmä.
Tehty vähän fiiliksellä niin pieniä heitoja löytyy, mutta toimii vaihteellisella ketjulla.
Laita vain kuvia pyöristä.
Tämmönen löytyi 32 millisenä. Luulisi sopivan ja ei ole ihan niin ronkeli epätasaisuuksille kuin 28mm.
Rauha nallelle.
Kiitollisia saadaan olla siitä kaikesta mitä hän meille kaikille täällä jakoi.
Rahastusta nuo brändätyt tuotteet. Saa hyvää tavaraa halvalla kun keittää itse.
Kiinasta saa tilattua kivoja pikkusatseja teflonihippuja parafiinin joukkoon. ![]()
![]()
Kiitos vilijami päivän makeimmista nauruista!
![]()
Nyt olis briteissä pätevät muotit jos joku täällä vielä jaksaisi rakennella livakkaa.
https://www.facebook.com/share/p/1H1wSnLGcn/
Myyjänä russel bridge, sama kaveri kuka teki voimansiirtojen hyötysuhdeveeryailuja tässä hiljan.