Haku löysi 5266 tulosta

Kirjoittaja tm
17 Kesä 2026, 21:55
Keskustelualue: RRF - Recumbent Racing Finland
Aihe: Alastaron Juhannuspolkaisu 2026
Vastaukset: 27
Luettu: 143024

Re: Alastaron Juhannuspolkaisu 2026

Tuut kun kerkiät… kyllä ajamaan pääsee, vaikket ihan alkuun ehtisikään.

Kirjoittaja tm
17 Kesä 2026, 18:23
Keskustelualue: RRF - Recumbent Racing Finland
Aihe: Alastaron Juhannuspolkaisu 2026
Vastaukset: 27
Luettu: 143024

Re: Alastaron Juhannuspolkaisu 2026

Hienoa, saadaan jokunen nojapyöräkin mukaan [emoji846].

Kirjoittaja tm
15 Kesä 2026, 14:43
Keskustelualue: Nojapyörän rakentaminen
Aihe: Arcus III - kangaskatettu nelipyörä
Vastaukset: 88
Luettu: 108540

Arcus III - kangaskatettu nelipyörä

Tuon kateprojektin seuraaminen olisi ollut erittäin mielenkiintoista, mutta erittäin ymmärrettävää myöskin, ettei kaikkia projekteja saa syystä tai toisesta vietyä suunnitellusti aina maaliin saakka… elämän realiteettejä.

Kirjoittaja tm
10 Kesä 2026, 07:46
Keskustelualue: RRF - Recumbent Racing Finland
Aihe: Alastaron Juhannuspolkaisu 2026
Vastaukset: 27
Luettu: 143024

Re: Alastaron Juhannuspolkaisu 2026

Tili on oman tilini rinnakkaistili S-pankissa. Maksun pitäisi mennä läpi, vaikka saajan nimi on jotain muuta kuin tilinhaltijan nimi, oleellista että tilinumero on oikein. Noin ainakin kaikissa muissa ilmoittautumismaksuissa on käynyt, eli niissä merkattu maksun saajaksi Recumbent Racing Finland ...
Kirjoittaja tm
20 Touko 2026, 17:33
Keskustelualue: Päiväkirjat
Aihe: Nojapyörä, kyllä kannatti!
Vastaukset: 1262
Luettu: 622515

Re: Nojapyörä, kyllä kannatti!

Mukava lueskella huoltoinnostuksesta 👍. Tuollaisen perusteellisen huollon jälkeen pyörä tuntuu jälleen kuin uudelta.

Kirjoittaja tm
18 Touko 2026, 23:33
Keskustelualue: Nojapyöräkokoontumiset
Aihe: Hanko etkot pe-su 28-30.8.2026 Hki-Hanko-Karjaa-(Hki)
Vastaukset: 4
Luettu: 40048

Re: Hanko etkot pe-su 28-30.8.2026 Hki-Hanko-Karjaa-(Hki)

Eikös Hankoon pidä mennä vadelmaveneellä? No ei kerrota Kasmirille että me mennään fillareilla [emoji16].

Erinomainen reissusuunnitelma. Etenkin tuo mistä vaan mukaan karavaaniin liittyminen. Saattaisi itsellä olla la+su-reissu, eli autolla Nokialta johonkin sopivaan pisteeseen, jonne jättää auton ...
Kirjoittaja tm
15 Touko 2026, 21:44
Keskustelualue: Nojapyöräkokoontumiset
Aihe: Lowride Pirkanmaa 24.-26.7.2026
Vastaukset: 8
Luettu: 79454

Re: Lowride Pirkanmaa 24.-26.7.2026

Ensimmäiseen viestiin lisätty alustava aikataulu ja ohjelma.

Tampereella ja lähialueella on paljon nähtävää. Onko mukaan aikovilla tässä vaiheessa erityistoiveita kohteista, joissa haluasivat vierailla Lowriden yhteydessä? Yhdistellään näitä mahdollisuuksien mukaan ajopäivien ohjelmaan.

Kirjoittaja tm
11 Touko 2026, 18:58
Keskustelualue: Nojapyörän rakentaminen
Aihe: Erikoistyökalut
Vastaukset: 13
Luettu: 58514

Re: Erikoistyökalut

Ei ehtinyt Nojanalle luovuttaa erikoistyökalujaan käyttöömme henkilökohtaisesti, maallinen matkansa päättyi viime viikolla ennen viikonlopuksi kaavailtua noutokeikkaani :cry: . Rauha hänen muistolleen, ja voimia ystäville ja omaisille.

Aikanaan kunhan perikunta saa selvyyden Nojanallen tallin ...
Kirjoittaja tm
06 Touko 2026, 07:47
Keskustelualue: Yleistä nojapyöräilystä
Aihe: Ketjut ja voitelu
Vastaukset: 163
Luettu: 142707

Re: Ketjut ja voitelu

Parafiinin ja parafiiniöljyn seosta olen käyttänyt 1CV:ssä. Keittää joutuu, mutta harvakseltaan (=laiskasti) on tullut käsiteltyä.

Kirjoittaja tm
05 Touko 2026, 07:20
Keskustelualue: Nojapyörän rakentaminen
Aihe: Drift Trike
Vastaukset: 47
Luettu: 26065

Re: Drift Trike

Siitähän tuli toimiva peli, eikä tarvi enää edes vauhtia, että perä lähtee sladiin.
Erityisesti tykkään tuosta jäätelörasiasta sähköjen suojana [emoji846].

Kirjoittaja tm
04 Touko 2026, 19:34
Keskustelualue: Nojapyöräkokoontumiset
Aihe: Lowride Pirkanmaa 24.-26.7.2026
Vastaukset: 8
Luettu: 79454

Re: Lowride Pirkanmaa 24.-26.7.2026


Onko tämä suunnitelma kehittynyt yhtään?

Onhan se, onhan tätä jo harjoiteltu kaksi kertaa aiemmin :-):
Tampere etkot 5-6.8.2023: https://nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.php?t=7266
Tampere etkot II 30.8.-1.9.2024: https://nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.php?t=7420

Kolmannella eli tällä kerralla ...
Kirjoittaja tm
25 Huhti 2026, 16:23
Keskustelualue: Nojapyörän rakentaminen
Aihe: Erikoistyökalut
Vastaukset: 13
Luettu: 58514

Re: Erikoistyökalut

Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi [emoji846]. Toki kannattaa nyt tässä porukalla pohtia, että onko Nokia järkevä sijoituspaikka noille, jotta se palvelisi mahdollisimman laajaa harrastajajoukkoa…

Kirjoittaja tm
13 Huhti 2026, 21:56
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Alpha 7 -kinnerin äänimerkin/töötön vaihto
Vastaukset: 1
Luettu: 1526

Re: Alpha 7 -kinnerin äänimerkin/töötön vaihto

Uusi tööttö löytyi Motonetista: https://www.motonet.fi/tuote/aanimerkki-12v?product=48-2400&gad_source=1&gad_campaignid=18307186282&gclid=Cj0KCQjwqPLOBhCiARIsAKRMPZoR81JvDEHNsEcnFjlaP6yhL-V4uc3ssu5GJWmkTYDsVcb7ywfSERgaAnJMEALw_wcB
Halkaisija oli isompi kuin edellisessä yksilössä, mutta mahtui ...
Kirjoittaja tm
13 Huhti 2026, 21:44
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Alpha 7 -kinnerin etujousien vaihto
Vastaukset: 6
Luettu: 4513

Re: Alpha 7 -kinnerin etujousien vaihto

Kävin ilta-ajelulla testaamassa etujousitusta, joka olikin muuttunut elastomeerien vaihdon myötä selvästi mukavammaksi, sekä pienissä että isommissa kuopissa. Eihän tuo lyhytjoustoisena mitään cadillac-mukavuutta tarjoa, mutta on hyvä tuollaiseksi.

Tarvii ottaa myös takajousituksen päivitys työn ...
Kirjoittaja tm
13 Huhti 2026, 14:59
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Alpha 7 -kinnerin etujousien vaihto
Vastaukset: 6
Luettu: 4513

Re: Alpha 7 -kinnerin etujousien vaihto

Alumiinia taisivat olla… pinta oli anodisoidun oloinen, eikä ruostettakaan näkynyt yhtään.