Facebook aiheista keskustelua.

Onko elämässäsi muutakin kuin nojapyöräily?
Avatar
Stapani
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 848
Liittynyt: 16 Touko 2008, 20:43
Paikkakunta: 00920 Helsinki

Re: Facebook aiheista keskustelua.

Viesti Kirjoittaja Stapani »

Yep

En ole mitenkään kiinnostunut koko facebookista.
Jossain vaiheessa rupesi tulemaan tuntemattomilta
ihmisiltä ihan liikaa kaverikutsuja tai muuta vastaavaa,
se riitti minulle.....
Skypekin oli minun käyttööni paljon parempi,
mutta sen käyttö on huomattavasti vähentynyt
ainakin mun tuttavapiirissä...

GSM ja sähköposti kattavat minun tarpeeni

Tapani

Tapani

Catrike Speed 3x26 2011
Quest XS Carbon 2015 "Kinuski"

Avatar
Trek r200
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 348
Liittynyt: 11 Tammi 2007, 23:01
Paikkakunta: Oulu

Re: Facebook aiheista keskustelua.

Viesti Kirjoittaja Trek r200 »

Jospa sanasen minäkin, kun näköjään "möläytyksestäni" tällainen "taistelu" on saatu aikaiseksi :D

Ensinnäkin, puolestani naamakirjaa saa käyttää jokainen joka haluaa, minä en. Varmasti ihan hyvä ja toimiva juttu, ei siinä mitään.

Miksi en sitten käytä facebookia? Ei riitä aika eikä innostus "facessa" olemiseen. Sähköposti ja tämä "normi" netti riittävät, aina ei edes aikaa näihin. En halua levitellä tietojani, ok väärillä voi rekisteröityä, mikä siinä on homman juoni? Eipä tästä kauaa, kun oli facetunnuksia varastettu, tai jotain sinne päin :D (vaimo it-ammattilainen). Ehkä olen hiukan vanhanaikainen, mutta en ota kaikkea uutta ja ihmeellistä tekniikkaa käyttööni vain sen vuoksi, että se on muotia ja kaikki muutkin käyttää :wink:

Lyhyesti, jos tarvitset sitä, käytä sitä. Jos et, miksi tuhlata aikaa.

Nojaillaan!

Avatar
tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2745
Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Facebook aiheista keskustelua.

Viesti Kirjoittaja tavasti »

Trek r200 kirjoitti:

Ensinnäkin, puolestani naamakirjaa saa käyttää jokainen joka haluaa, minä en. Varmasti ihan hyvä ja toimiva juttu, ei siinä mitään.

Jep, idea on ihan ok toimiva. Oleellista on se sisältö, ja useimmilla ei välttämättä ole kovin viisasta sanottavaa kovin paljon, mutta facebook tuntuu innostavan siihen että pitää sanoa usein. Tärkeintä ei ole asia, vaan se että sanoo jotakin.

Itsellä on facebook-tunnus, mutta eipä aika eikä mielenkiinto riitä.

Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python

"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

Avatar
Ralii
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 504
Liittynyt: 06 Tammi 2009, 20:14
Paikkakunta: Espoo

Re: Facebook aiheista keskustelua.

Viesti Kirjoittaja Ralii »

Itselläni facebookin käyttötapa on seuraava. Lisään lähes kaikki halukkaat kaveriksi ja hyväksyn pyynnöt ihmisiltäkin, joita en välttämättä tunne "oikeasti" esim. nettitututkin käy.
Facebook itsessään minulla on pikaviestiohjelman lisänä (pidgin), joten feisbuukin sivulla ei pahemmin tule käytyä. Olen vain koonnut itselleni kattavan online osoitekirjan, jonka välityksellä on mukava vaihtaa kuulumisia ja pitää yhteyttä ihmisiinkin, joita en niin hirveän usein nää.
Mielestäni facebookin uniikki ominaisuus on siinä, että siellä tuntuu nykyisin olevan lähes kaikki, joten luonnollisesti sitäkautta on tarvittaessa helppo saada viesti kulkemaan ja vaihdella kuulumisia esim. vanhojen koulukavereiden kanssa, jos sattuu kiinnostamaan.

Itse sivun käyttö kaikkine hippeleineen ja farmien taikka mafioiden pyörittely ei minua juurikaan kiinnosta. :)

Lisäys: pikaviestiohjelman lisänä feisbuukin käyttö mahdollistaa pelkän chat ominaisuuden käytön ilman tilapäivityksiä ja muuta sälää, eli olen periaatteessa kieltäytyjen linjalla koskien tätä, mutta kompromissina olen säilyttänyt chat ominaisuudet ilman muuta sälää tällä tavoin.

Viimeksi muokannut Ralii, 21 Touko 2010, 17:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Optima Baron | 1kw Velogatti

propel
Viestit: 137
Liittynyt: 03 Touko 2010, 20:37
Paikkakunta: Nummela, Vihti

Re: Facebook aiheista keskustelua.

Viesti Kirjoittaja propel »

Trek r200:n linjoilla täällä, ehkä se on se oheissälä "tökkää", "tykkää", "mikä x olet-visa" joka painaa vaa'assa enemmän kuin että siellä on tuttuja. On ne muuallakin olemassa, joten sinne...

Vastaa Viestiin