kilpailu- rakenna nojakki tms

Onko elämässäsi muutakin kuin nojapyöräily?
Avatar
PW
KOM
Viestit: 17765
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: kilpailu- rakenna nojakki tms

Viesti Kirjoittaja PW »

weapea kirjoitti:

Päätetyt asiat:

Paikka: Hämeenlinnan kokoontuminen kesällä 2013.

Raati: te ihmiset, jotka tulette paikanpäälle.

Pyörät: tuokaa ne vehkeenne sinne jollain konstilla, oltava ajettavia/testattavissa.

Raha: ei liiku.

Fillarit: liikkuu.

Päävoitto: pykään jonkinlaisen kiertopalkinnon, mikäli ehdin, tai ellei joku muu tahdo ottaa kiertopalkintoa tehtäväkseen?.

Muut voitot: mainetta ja kunniaa.

Mieli: :mrgreen:

Tää sopii miusta tapaamisen tyyliin - rennosti ei ryppy otsassa :D
Ajettavissa - miusta riittää ett omistaja pystyy sillä ajamaan jos ei sitä uskalla tai halua muille antaa tai muut ei uskalla tai osaa ajaa - raati päättää.
Palkinto, hienoa varsinkin kun oma tekemä - onko sekin sarjaa ajettavissa :wink:

Petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

weapea
Viestit: 51
Liittynyt: 28 Elo 2010, 20:31
Paikkakunta: Turenki
Viesti:

Re: kilpailu- rakenna nojakki tms

Viesti Kirjoittaja weapea »

mahdollisuuksien mukaan, jollei raati saa ajaa, on itse ajettava :wink:

Tarpeettomia tavaroita ei ole, on vain köyhä mielikuvitus.

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: kilpailu- rakenna nojakki tms

Viesti Kirjoittaja mhelander »

weapea kirjoitti:

mahdollisuuksien mukaan, jollei raati saa ajaa, on itse ajettava :wink:

Voipi olla hyvä kattella koeajopaikaksi sitten vaikkapa tekonurmikenttää, ei mene koeajaja eikä nojakkikaan niin helposti rikki.

Nimittäin voipi tuottaa suurimmalle osalle haasteita saada ajettua Vendetta-kopiolla tai etenkin kun porukat tuo Pythonit paikalle.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

weapea
Viestit: 51
Liittynyt: 28 Elo 2010, 20:31
Paikkakunta: Turenki
Viesti:

Re: kilpailu- rakenna nojakki tms

Viesti Kirjoittaja weapea »

joko "pokaali" on jaettu ? kuva pyörästä, minkä raati valitsi !!! ?
kohta jo loppuu hämeenlinnan kokoontuminen... itse en pääse paikalle muutakuin hakemaan härvelit pois illemmalla :(
HUOM; en halua omaa pokaalia takas, sillä mun pyöräton jo pokaalinsa saaneet... pokaalin on mentävä jollekkin kuka oikeasti viitsii tehdä pyöriä eikä vain härveleitä. :roll:

Tarpeettomia tavaroita ei ole, on vain köyhä mielikuvitus.

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13787
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: kilpailu- rakenna nojakki tms

Viesti Kirjoittaja jori »

weapea kirjoitti:

joko "pokaali" on jaettu ? kuva pyörästä, minkä raati valitsi !!! ?
kohta jo loppuu hämeenlinnan kokoontuminen... itse en pääse paikalle muutakuin hakemaan härvelit pois illemmalla :(
HUOM; en halua omaa pokaalia takas, sillä mun pyöräton jo pokaalinsa saaneet... pokaalin on mentävä jollekkin kuka oikeasti viitsii tehdä pyöriä eikä vain härveleitä. :roll:

Upeita teoksia olivat pyöräsi. Tuonne Hämeenlinnan tapaamisen ketjuun niitä jo kehuinkin. Harmi, kun taiteilija itse ei olltu lauantaina tavattavissa teostensa luona. Olisi ollut mukava jutella.

Itse tehtyjä uusia pyöriä oli Hämeenlinnassa niukalti. Uusia tekeleitä vain PW isopyöräinen "Raptobike midracer kopio" ja lyhyesti Turengin asemalla esiintynyt Kuparisen "airbike". Sakarillahan on tietenkin uusia teoksia: "SH22 pappatrike", "SH21" ceeäffä ja SH20 MBB. Nojailijan "Cone" on suorittanut menestyksekkään ensiesiintymisensä ja mhelanderin Offroaderi ja "Köyhän miehen Vendetta MBB" ovat kertakaikkiaan erinomaisia, joskaan eivät enää aivan uusia. Marzien "MBB-FWD 622" on sekin valmistunut. "Kaksiraiteinen kolmipyörä" oppilastyö on sekin vielä esittelemättä. Ehdokkaita on paljon, mutta pyöriä ei ole päästy suuremmalla joukolla ihastelemaan. Ehkäpä Nokialla syssymmällä ainakin osa suuremmalle joukolle esiintymättömistä pyöristä pääsee parrasvaloihin.

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17765
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: kilpailu- rakenna nojakki tms

Viesti Kirjoittaja PW »

weapea kirjoitti:

joko "pokaali" on jaettu ? kuva pyörästä, minkä raati valitsi !!! ?
kohta jo loppuu hämeenlinnan kokoontuminen... itse en pääse paikalle muutakuin hakemaan härvelit pois illemmalla :(
HUOM; en halua omaa pokaalia takas, sillä mun pyöräton jo pokaalinsa saaneet... pokaalin on mentävä jollekkin kuka oikeasti viitsii tehdä pyöriä eikä vain härveleitä. :roll:

Sori, kun ren tiennyt sääntöjä. Palkinto meni erikoispitkälle pyörälle, oletin ett kaikki paikalla oleet osallistuu. Palkinnossakin luki erikoisinpyörä jooten onneksolkoon ;)

Petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13787
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: kilpailu- rakenna nojakki tms

Viesti Kirjoittaja jori »

Onneksi olkoon. Se oli erikoisen hauska ja opettavainen ajettava. Pitkä matala runko vaatii nopeita ja isoja ohjausliikkeitä. Ja vauhtia. Noilla eväin sillä saattoi ajella :)

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

weapea
Viestit: 51
Liittynyt: 28 Elo 2010, 20:31
Paikkakunta: Turenki
Viesti:

Re: kilpailu- rakenna nojakki tms

Viesti Kirjoittaja weapea »

Kiitos kiitos !

juu, kokeilin ensin ajaa pitkällä pyörällä ilman appareita, muttei siitä tullut ku "hauskat kotivideot" joita en aio näyttää...
en ehtiny mukaan tapaamiseen. harmillista sinänsä. paitsi että olen vähän erakkoluonne mieluummin kuin kaiken keskipiste.

pääasia oli että muutkin saavat ideoita ja oivalluksia kokeiltuaan teoksiani.. kuten tuolla nettisivuilla, jossa joku ihmemies ajelee ihmepyörillään, joissa esim: ostoskärryn pyörä takana.. eipä tulis heti mieleen itellä käyttää moista ja vielä 2 pyöräsessä...

mikäli jollain on taiteellista silmää, ja osaa hitsata, tehkööt seuraavaan tapaamiseen pro-pystin hienostuneemmille fillareille. :mrgreen:

Tarpeettomia tavaroita ei ole, on vain köyhä mielikuvitus.

Vastaa Viestiin