Sekalaista valokuvaläppää

Onko elämässäsi muutakin kuin nojapyöräily?
Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Täysjousitettu off-road nojakki

Viesti Kirjoittaja mhelander »

mhelander kirjoitti:

Pitääpäs kirmata ulos päivänvalolla ottamaan pari laadukkaampaa kuvaa härpättimestä näin muistin aikana...

Kuva

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Täysjousitettu off-road nojakki

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Koska olen opettaja ja päätoiminen vittupää, annan tässä vinkin jolla parannat kuvaasi merkittävästi.

  1. Siirrä toi rottinkihärpäke syrjään. Nyt se on edelleen tuomassa sitä harhaa että toi penkki jotenkin muka jatkuisi.
  2. Jos siirrät myös tuota penkkiä tuosta oikealta - saat ne tummat jalat siitä takaa pois = renkaan tummat alueet ei mene kiinni sihen visuaalisesti.

Kuva

Ja kannustuksena ja eritysikiitoksena se että olet kuvannut pilvisenä päiväna. Sävyt on hyvät. Pyörä on tosi hieno. Erittäin inspiroiva.

Mikäli aurinkoa sattuu olemaan - ei siinä valohelvetissä kantsi kuvata, vaan mennä sinne talon toisella puolelle varjoon.

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Täysjousitettu off-road nojakki

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Pastori kirjoitti:

Koska olen opettaja ja päätoiminen vittupää, annan tässä vinkin jolla parannat kuvaasi merkittävästi.

  1. Siirrä toi rottinkihärpäke syrjään. Nyt se on edelleen tuomassa sitä harhaa että toi penkki jotenkin muka jatkuisi.