Älykännyn kiinittäminen

Onko elämässäsi muutakin kuin nojapyöräily?
Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4801
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Älykännyn kiinittäminen

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Tässä viimeviikolla kun uusin älykännykän sain idean että voisin kiinittää sen tarvittaessa kiinittää pyörääni ja siirtää toisiin. Kun siihen löyty mukava polkupyörä tietokonen ohjelmakin netistä. Mutta tekee ohjelmalla , jos ajon aikana ei pysty näkeen tapahtuvaa. Siis jos jollain on hyviä vihjeitä , niin tänne vaan. :?: :?: :?:

Api
Viestit: 126
Liittynyt: 26 Touko 2008, 22:43

Re: Älykännyn kiinittäminen

Viesti Kirjoittaja Api »

Minulla on tarranauhaa puhelimen takakannessa.

Api
Viestit: 126
Liittynyt: 26 Touko 2008, 22:43

Re: Älykännyn kiinittäminen

Viesti Kirjoittaja Api »

Nojanalle kirjoitti:

löyty mukava polkupyörä tietokonen ohjelmakin netistä.

Ai mikä ohjelma?

Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4801
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Älykännyn kiinittäminen

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Näitä ohjelmia saa ladata ilman , sekä pienellä rahalla. Minun ohjelman nimee en osaa niin kauheesti viel kehua , kun keväällä vasta pääsee kokeileen. Ohjelma kertoo mulle perusasiat: bikehealty@gmail.com, kertoo kilometrit tunnissa , ajetun ajan , keskinopeuden,ajetutkilometrit ja kulutetut kalorit. Eli perus arvoja. Olis siel ollut monimutkasiakin ohjelmia vaikka kuin. Mutta ei niillä mulle ole käyttöö. :wink:

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Älykännyn kiinittäminen

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Kun on noin kallis kone.

Niin. Otterboxin laatikko - kestää ja säästää. http://www.otterbox.com/new-iphone-5/ne ... lt,pg.html

Ja se kiinni jollain tämmöisellä: http://www.slipgripcarmounts.com/SlipGr ... 25817.html

Api
Viestit: 126
Liittynyt: 26 Touko 2008, 22:43

Re: Älykännyn kiinittäminen

Viesti Kirjoittaja Api »

Mangoon aion laittaa sisäkattoon tarranauhalla alumiinilevytelineen johon tulee puhelin tarranauhalla kiinni. Lyhyt kun olen, näen paremmin pyörän sisään kuin ulos. Toimii. Velomobiilin sisällä kuva näkynee päivänpaisteessakin.

Aika tiukasti ottaa tarranauha kiinni, riippuen tietysti pinta-alasta. Omasta luurista lähtee ensin takakansi jos tempaisen sen huolimattomasti irti tarranauhakiinnitteiseksi muutetusta lompakkokotelostaan tai auton kojelaudasta.

Hirven Noja
Viestit: 105
Liittynyt: 06 Maalis 2013, 18:15
Paikkakunta: Loppi

Re: Älykännyn kiinittäminen

Viesti Kirjoittaja Hirven Noja »

Millähän ton samsung galaxy xcoverin sais stongaan kiinni helposti ja halvalla kun ei viittis takakanteen liimata tarraa? Toisaalta ei kyl varmaan pysyiskää tarralla stongassa... tarkotus ois siis pitää ainakin pystärissä ja ehkä myös nojakissa.

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Älykännyn kiinittäminen

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Hirven Noja kirjoitti:

Millähän ton samsung galaxy xcoverin sais stongaan kiinni helposti ja halvalla kun ei viittis takakanteen liimata tarraa? Toisaalta ei kyl varmaan pysyiskää tarralla stongassa... tarkotus ois siis pitää ainakin pystärissä ja ehkä myös nojakissa.

Mitä jos kattelis DealExtreme:stä jotakin soppelia telinettä ?

Itse en koskaan oppinu käyttämään kännyä pyörälenkkien "tietokoneena", kun ei akut kestä ja näyttöä ei auringon paisteessa näe... joten hommasin Garmin Edge 500:n johon olen pääosin ollu tyytyväinen. Mukana tuli parit pyörätelineet ja akku kestää...

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Hirven Noja
Viestit: 105
Liittynyt: 06 Maalis 2013, 18:15
Paikkakunta: Loppi

Re: Älykännyn kiinittäminen

Viesti Kirjoittaja Hirven Noja »

mhelander kirjoitti:
Hirven Noja kirjoitti:

Millähän ton samsung galaxy xcoverin sais stongaan kiinni helposti ja halvalla kun ei viittis takakanteen liimata tarraa? Toisaalta ei kyl varmaan pysyiskää tarralla stongassa... tarkotus ois siis pitää ainakin pystärissä ja ehkä myös nojakissa.

Mitä jos kattelis DealExtreme:stä jotakin soppelia telinettä ?

Jaa meinasin kyl et jossais itte tehtyä

mhelander kirjoitti:

Itse en koskaan oppinu käyttämään kännyä pyörälenkkien "tietokoneena", kun ei akut kestä ja näyttöä ei auringon paisteessa näe... joten hommasin Garmin Edge 500:n johon olen pääosin ollu tyytyväinen. Mukana tuli parit pyörätelineet ja akku kestää...

Joo onhan tommonen varrmaan kiva…

ajarmala
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2004
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 00:17
Paikkakunta: Nummela, Vihti
Viesti:

Re: Älykännyn kiinittäminen

Viesti Kirjoittaja ajarmala »

mhelander kirjoitti:

Mitä jos kattelis DealExtreme:stä jotakin soppelia telinettä ?

Sieltä ei tavara enää ehdi tälle kesälle ;-)

--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Älykännyn kiinittäminen

Viesti Kirjoittaja jviirret »

ajarmala kirjoitti:
mhelander kirjoitti:

Mitä jos kattelis DealExtreme:stä jotakin soppelia telinettä ?

Sieltä ei tavara enää ehdi tälle kesälle ;-)

Oftopickiksi menee, mutta joo, DX on hidas. www.buyincoins.com on yllättänyt nopeudellaan. Kolme tilausta olen tehnyt, toimitukset kestäneet 3viikoa, 8 ja 6arkipäivää :shock: Valikoima pieni mutta jos jotakin sopivaa sattuisi olemaan...

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Vastaa Viestiin