Hullu kun on, ja näköjään myös harjoittelun tarpeessa, niin piti alkaa korjaamaan vanin ruostuneita peltipakosarjoja:
Kyseessä on V8:n vasemman puoleinen pakosarja mallia "pitkä" ja "vääntöä alakierroksille". Nuo on irroitettu rälläköimällä kollektori(t) veks, eli siis ne putikat joihin neljä putkea yhdistetään ja yhdellä jatketaan.
Nuo oudot kaksi putkea alhaalla on sitä varten että jotta saadaan imuefekti joka pytylle samalla tavalla (kollektorista katsottuna) niin piti järjestää sytytysjärjestyksen (1-8-4-3-6-5-7-2) takia 4-2-1 eli Tri-Y pakosarjan parit niin että 1-7 (parittomat vasemmassa kannessa alkaen edestä) öljypohjan ali yhteen 4-6, ja 3-5 + 2-8.
Hitsisaumojahan ei ole kovin montaa... ja pari piti räkiä kahteen kertaan, kun muuten ei olis saanu läjättyä.
Oikea puoli on primäärien suhteen valmis ja 2-vaiheen käyrät on valmiina. Kunhan tämän saa paikalleen niin pääsee sitä tekemään loppuun... reipas viikko on menny kaikki vapaa-aika tätä paskarrellessa, nojakilla ei ehtiny lenkille kuin eiliselle 08-porukka sellaiselle: