Trollausketju

Onko elämässäsi muutakin kuin nojapyöräily?
Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1052
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Trollausketju

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Kun vitutusketjussa piti kirjoittaa vitutuksen aiheista, niin olisiko viralliselle trollausketjulle tarvetta? Olin ainakin havaitsevinani Kilometrikisa 2013- ketjussa pientä tarvetta trollaukselle omistettavalle tilalle.
Olisi samalla valmiina kiva paikka kaikille lentokonesuunnitelmille sun muille. Että lukeminen omalla vastuulla.
Haluaisin myös mainita, että kusen teidät kaikki nurin pystärillä 200 metrin seisovan lähdön sprintissä. Trollihymiö.

Edit: trolliketjulla saattaisi voida välttää off-topicoitumisen asiaketjuissa: kirjoittaisi vain vastineen tänne ja linkittäisi asiaketjuun ainoastaan linkin. Rinnakkaistodellisuudessa asiaketju saattaisi pysyä asiassa ja foorumisodat käytäisiin trolliketjussa.

Viimeksi muokannut Nebulus, 09 Huhti 2013, 15:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Trollausketju

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Nebulus kirjoitti:

Haluaisin myös mainita, että kusen teidät kaikki nurin pystärillä 200 metrin seisovan lähdön sprintissä. Trollihymiö.

Mä en viittis lähtee kusemaan mihinkään pyöräkisoihin toisia nurin, omapa on häpees. Kuseskelen ihan muualla. Mutta kyllä mä nyt sut voitan vaikka potkupyörällä jos ajetaan sisällä 200 metriä seisovan pöydän jonoa ympäri.

Vastaa Viestiin