Pyynikin panimo

Onko elämässäsi muutakin kuin nojapyöräily?
Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Pyynikin panimo

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Perjantai 27.3. on nyt sitten kiinnitetty niin että muutamalle oluelle palautusjuomana on aikaa.

Tuulensuu olis kiva mesta - mennään sinne. Mä menen varmaankin Jorin työmaalle jo silloin päivällä. Parannetaan voinnit ja maailmat valmiiksi niin voi sitten rauhassa maistella.

Avatar
samuel
Sisällöntuottaja
Viestit: 1533
Liittynyt: 29 Syys 2012, 14:48
Paikkakunta: Tampesteri

Re: Pyynikin panimo

Viesti Kirjoittaja samuel »

Tuo ilta sattui juuri vapautumaan, eli määkin raahaudun paikalle. On hyvä rentoutua rankan työviikon päätteeksi. Kuva

Henri

- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Pyynikin panimo

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Okei.

Ketkäs on tulossa?

Aiotaanko syödä?
Jos aiotaan niin Plevna? Siellä olis hiilarinvälttelijöille makkaraa ja kaalia. Mutta sit tekee kyllä mieli sitä Plevnan stouttia ja tilauksessa oli Pyynikin maistelu.

Kait sitä hiilarii voi vältellä Tuulensuussakin.

Avatar
Hopea
Sisällöntuottaja
Viestit: 1087
Liittynyt: 20 Loka 2006, 09:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pyynikin panimo

Viesti Kirjoittaja Hopea »

Tulossa ollaan. Kunhan juna ehtii sinne asti... Ainahan sitä kannattaa hyvän oluen perässä vähän matkustaa. :)

Sinner Demon 2026 2006-> Savenmaa Alku 2009-2012 HP Velotechnik Gekko FX 2012->

ajarmala
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2004
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 00:17
Paikkakunta: Nummela, Vihti
Viesti:

Re: Pyynikin panimo

Viesti Kirjoittaja ajarmala »

Hopea kirjoitti:

Tulossa ollaan. Kunhan juna ehtii sinne asti... Ainahan sitä kannattaa hyvän oluen perässä vähän matkustaa. :)

Tulossa myös. Mutta heittäisin edelleen sen kysymyksen, että mihin aikaan Tuulensuussa? Ja haukataanko sen jälkeen vai pitääkö käydä popsimassa jo ennen sitä? Joriiii?

--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Pyynikin panimo

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Mä vedin just lenkin. Venyttelen. Käyn suihkussa. Raivaan autoo. Lähden sit Jorille sinne duuniin. Infotaan tilanteesta. Mun numero jemmaan jos teillä ei oo - 0505649735

Mä olen siis valmis oluelle reilusti ennen kuutta ihan tossa virkailuaikojen päättyessä. Nukkumaanmenoaika on mulla varhainen joten mä jätän sit iltavuoron vetään sadannet tuopit siinä kasin jälkeen.

jupet
Viestit: 106
Liittynyt: 30 Heinä 2012, 22:07
Paikkakunta: Turku, Hki

Re: Pyynikin panimo

Viesti Kirjoittaja jupet »

jaha, vähän myöhässä tuli huomattua tämä.
Olisin Pastori voinut kaipailla sitä Helkama kulkurin haarukkaa. mut taisi myöhästyä tälle reissulle ?

puhnro ei toiminu.
Irtoon kyllä ehtoommalla yhdelle ihan mieluusti.

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Pyynikin panimo

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Oho. Näppisvirhe. Numero korjattu.

Juu. Ei tullu haarukka tälle reissulle. Ensi kerralla mahtunee mukaan - parin viikon päästä siis.

ajarmala
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2004
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 00:17
Paikkakunta: Nummela, Vihti
Viesti:

Re: Pyynikin panimo

Viesti Kirjoittaja ajarmala »

Pastori kirjoitti:

Mä olen siis valmis oluelle reilusti ennen kuutta ihan tossa virkailuaikojen päättyessä. Nukkumaanmenoaika on mulla varhainen joten mä jätän sit iltavuoron vetään sadannet tuopit siinä kasin jälkeen.

No, jospa lähdenkin sitten tallustelemaan sinne Tuulensuuhun päin. Täältä Hatanpään puistokujalta sinne kestää varmaan puolisen tuntia... Tai jos ottaisi sittenkin fillarin? No, se riippuu sataako kauhean kovasti...

--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Pyynikin panimo

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Siirryttiin Plevnaan. Tuuleensuussa ei ollu Pyynikkei. No ei oo täälläkään mutta oma panimo kuiteskin on.

Vastaa Viestiin