Viestimäärät ja yhteisöllisyys

Onko elämässäsi muutakin kuin nojapyöräily?
Avatar
jooseha
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5150
Liittynyt: 09 Kesä 2009, 22:43

Re: Viestimäärät ja yhteisöllisyys

Viesti Kirjoittaja jooseha »

Vilijami kirjoitti:

En tiedä miksi, mutta tuntuu että rakentelupuolella on kovin seesteinen vaihe menossa.

Pistäs vauhtia kinneriprojektiin, niin saadaan keskustelua :mrgreen:

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7040
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Viestimäärät ja yhteisöllisyys

Viesti Kirjoittaja Pastori »

jooseha kirjoitti:
Vilijami kirjoitti:

En tiedä miksi, mutta tuntuu että rakentelupuolella on kovin seesteinen vaihe menossa.

Pistäs vauhtia kinneriprojektiin, niin saadaan keskustelua :mrgreen:

Miten niin seesteinen. Mäkin olen tehnyt jo puolitoista pyörää kevään ja kesän aikana. Vielä tulee ennen Nokiaa puolikas omia pyöriä lisää. Siitä tulee jo kaksi.

Kuinka paljon sit pitäis tehdä että tuntuis äksöniltä?

Kuudee serialit teen myös valmiiksi Nokialle. Joten tulis tänä vuonna yhteensä neljä valmista pyörää.

Eikun viisi kun Kuudee Sportin 406 versiokin valmituu elokuun aikana.

Onks seesteistä kysyn mä? Jos vielä tsemppais sen fatbiken valmiiksi myöhemmin syksyllä niin oltais jo kuudessa. Se olis kyllä jo oma ennätys - mutta ei taitais PW:lle kyllä vielä pärjätä.

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: Viestimäärät ja yhteisöllisyys

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Työt haittaavat harrastuksia, ei ole edes ehtinyt pahemmin ajattelemaan toteutuksen yksityiskohtia takakatteelle. Tuli yksi kokeiltava idea, eli miten tarakkalaukkuni osuu yksiin kroppani ulkomuodon kanssa. Kun oikea käsi tarvitsee tuen, voin olla niin leveä, että laukku mahtuisi roikkumaan tarakasta, jos kiinnikkeet vain osuvat ohi penkin rungosta, jonka selkänoja on kiinni tarakan etuosassa. Tulisi kivasti kuljetuskapasiteettia lisää. Jos vaikka ensi viikolla olisi hiljaisempaa töissä, jotta saisi rakenneltua. Saikkuja muilla=juoksua minulle.

Tarkoitus on rakentaa, kun kerran puolikatetuihin olen ilmoittautunut Nokialle. Hiljaa hyvä tulee rakentelussa, ei radalla.

Avatar
Vilijami
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7072
Liittynyt: 27 Maalis 2014, 09:19
Paikkakunta: Oulu

Re: Viestimäärät ja yhteisöllisyys

Viesti Kirjoittaja Vilijami »

No joo, valmistuu niitä pyöriä, mutta onko rakentajat pienenevä joukko? Vähän saattoi olla tahallisen provokatiivinen kommentti tuo "seesteinen" :D

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7040
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Viestimäärät ja yhteisöllisyys

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Vilijami kirjoitti:

No joo, valmistuu niitä pyöriä, mutta onko rakentajat pienenevä joukko? Vähän saattoi olla tahallisen provokatiivinen kommentti tuo "seesteinen" :D

Kasvava se mun mielestä on ollut. Tosin - sukupolvijuttua. Jupet, jooseha ja Härski taisivat olla nuoremmasta päästä rakentajia. Muut taitaa olla meitä pappoja.

EDIT: kumma ettei Joensuussa kukaan ole vielä tuolla meidän koululla innostunut. Ite kuulemma voisin saada sen metalliartesaanin tutkinnon pikkuhiljaa näyttötutkintona suoritettua :)

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17765
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Viestimäärät ja yhteisöllisyys

Viesti Kirjoittaja PW »

Pastori kirjoitti:
Vilijami kirjoitti:

No joo, valmistuu niitä pyöriä, mutta onko rakentajat pienenevä joukko? Vähän saattoi olla tahallisen provokatiivinen kommentti tuo "seesteinen" :D

Kasvava se mun mielestä on ollut. Tosin - sukupolvijuttua. Jupet, jooseha ja Härski taisivat olla nuoremmasta päästä rakentajia. Muut taitaa olla meitä pappoja.

EDIT: kumma ettei Joensuussa kukaan ole vielä tuolla meidän koululla innostunut. Ite kuulemma voisin saada sen metalliartesaanin tutkinnon pikkuhiljaa näyttötutkintona suoritettua :)

Syväri myös nuoriso-osastoon :mrgreen: ja Terppa :wink:
Kolmas Cone syntymässä - Avuksesta kuulis mielellään enemmän ja useammin :mrgreen:

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2745
Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Viestimäärät ja yhteisöllisyys

Viesti Kirjoittaja tavasti »

jviirret kirjoitti:

Oikeen aattelit :) Janx informoi irkissä että mua kaipaillaan täällä.
Aattelin tosiaan pitää vähän taukoa foorumilta.
Huomasin itekkin että kun ei tule juuri nojapyöräiltyä eikä rakenneltua niitä niin menee vain muiden tekeleiden/ajatusten arvosteluksi. Kun nimimerkki profiloituu nillittäjäksi niin nillitystä alkaa muut näkemään jo sielläkin missä sitä ei oikeasti edes ole. Palaan kyllä jos omassa nojapyöräharrastuksessa tapahtuu jotakin uutta.

Vähän samaa kuin itelläkin, kun ei kerkee edes nojapyöräilemään, puhumattamaan rakentelusta/virittelystä niin ei oo niin kummoisesti keskusteltavaakaan niistä. Se joka härillä ajaa se häristä puhuu.

Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python

"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Viestimäärät ja yhteisöllisyys

Viesti Kirjoittaja mhelander »

No joo, mulla ainakin viestien määrä ei ole itseisarvo, kommentoitua tulee jos jotakin sanottavaa on ja hoksaan aiheen tai tarpeen.

Muuten tämä yhteisöllisyys tai foorumeilla surffailu on omalla kohdalla ailahtelevaa... tällä hetkellä kaikki foorumit on vähällä huomiolla, BROL:n olen jättänyt käytännnössä kokonaan ja vapaa-aikaa tulee enemmän käytettyä ajamalla ja kaluston kunnossapitoon. Uusiakin pitäisi rakentaa ja työt häiritsee vähän liikaa, ei tahdo jäädä vapaa-aikaa tai jos jää niin ei ehkä enää jää virtaa tehdä mitään hyödyllistä.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Vastaa Viestiin