Selkävaivaisten keskusteluketju

Onko elämässäsi muutakin kuin nojapyöräily?
Vilijami
Pistosuojattu sisällöntuottaja

Re: Selkävaivaisten keskusteluketju

ViestiKirjoittaja Vilijami » 04 Elo 2017, 10:41

Jäsenkorjaaja on hyvä juttu, mutta sen lisäksi suosittelen -edelleen- omahoidoksi piikkimattoa, python ajelua ja valerian teetä.
Tuo kombo auttaa ainakin minulla, etenkin jos lihaskipuja ei päästä liian pahaksi. Skyliner vaan vei multa sen ultimaattisen selän notkistajan, enkä oo saanu aikaiseksi tehdä uutta :wink:

PW
KOM

ViestiKirjoittaja PW » 04 Elo 2017, 11:17

Vilijami kirjoitti:Jäsenkorjaaja on hyvä juttu, mutta sen lisäksi suosittelen -edelleen- omahoidoksi piikkimattoa, python ajelua ja valerian teetä.
Tuo kombo auttaa ainakin minulla, etenkin jos lihaskipuja ei päästä liian pahaksi. Skyliner vaan vei multa sen ultimaattisen selän notkistajan, enkä oo saanu aikaiseksi tehdä uutta :wink:

Pyyttoni miulla on - sillä ajelua tarttee lisätä, piikkimatto pitää sitt vissiin tehdä ;)monenko tuuman naulat sopis? - tommosta teetä en oo maistanukaan, pitää kokeilla - hyvä kuitenkin kun et kansantanhua ehottanu :wink:
Listaan vois lisätä bobcatillä ajelun ja tysöskentelyn :mrgreen: Tuli vaan mieleen kun aikoinani tein sillä paljon hommia, lantio ja alaselkä tuntu paljon notkeemmilta - tietyst aikaa kin on kulunu ja selkä on paljon vanhempi :?
Joogassa huomannu, ett selkä on hyvin hidas taipumaan liikkeestä toiseen. Eteentaivutuksen jälkeen vie kauan ennenku pystyy selin makuulle saati vastaliikkeeseen. Kämmenet menee kyllä lattiaan muutaman taivutuksen jälkeen mutta ekalla menee hädin tuskin sormet.
Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Vilijami

ViestiKirjoittaja Vilijami » 04 Elo 2017, 12:32

PW kirjoitti: - tommosta teetä en oo maistanukaan, pitää kokeilla -

Onko rohtovirmajuuri puutarhurille tutumpi nimi?
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Rohtovirmajuuri

vaaka

ViestiKirjoittaja vaaka » 04 Elo 2017, 12:45

Nojapolkemista luvassa, toivottavasti kuntouttaa. Tsemppiä. Pitää lukaista Valerianasta, jos vaikka mutsia auttaisi. Itse saatan oieta ihan perinteisellä väkivallalla venyttelemällä, joten ehkä pelkkä koekäyttö havaintojen tekemiseksi riittää itselleni. Jos ei isoa etua saa, kun nyt on nopeasti edistymässä terveys päiväkirjani linkeissä olevien artikkelien ohjeiden mukaan kuntouttamalla. Jalan kuntoutus auttaa selkääkin.

vaaka

ViestiKirjoittaja vaaka » 04 Elo 2017, 13:25

Enkunkielinen Wikipedia kertoi enemmän, kuten vieroitusoireita samoja kuin benzoissa. Teeksi tehdessä ei saa käyttää kiehuvaa vettä. Perinteisesti on käytetty ahdistuiseen, unilääkkeeksi, kouristusten lakkauttamiseen, migreeniin jne. Ei juuri tutkittuja hyötyjä. Suomen Wikipedia näytti kuvaa uutekapselipurkista, jossa on punainen kolmio. Taidan välttää tuosta syystä yksinään.

ki
Sisällöntuottajakokelas

ViestiKirjoittaja ki » 13 Elo 2017, 01:53

minä ostin tempurin tyynyn ja 7cm sijauspatjan

vaaka

ViestiKirjoittaja vaaka » 13 Elo 2017, 10:07

Olikohan minulla sama paksuus patjassa? Sama setti täällä. Toivottavasti saat apua. Ja totut lämpöön.

Palaa sivulle “Off-Topic”