Taulukko näyttää M5 8.8 mutterin kiristysmomentiksi 6,5 N/m. 1/2" karaisella momenttiavaimella saa yli kolmekymmenkertaisen momentin.

Wacky kirjoitti:..kun kyseessä on jokseenkin laadukas merkki niin se kestää käyttöä.
Wacky kirjoitti:Bahcon räikkälenkik jossa on kahdessä päässä yhteensä neljä eri kokoa
Pastori kirjoitti:Wacky kirjoitti:..kun kyseessä on jokseenkin laadukas merkki niin se kestää käyttöä.
Oli ainakin ennen. Nykyään näyttäis vähän laatu vaihtelevan. Mulla on esim. täyspaska monitoimilinkkari.
Wacky kirjoitti:Pastori kirjoitti:Wacky kirjoitti:..kun kyseessä on jokseenkin laadukas merkki niin se kestää käyttöä.
Oli ainakin ennen. Nykyään näyttäis vähän laatu vaihtelevan. Mulla on esim. täyspaska monitoimilinkkari.
Mä en ole vielä nähnyt kuin kolme merkkia joita uskallan monitoimilinkkaria ostaa; Gerber, Leatherman ja Victorinox.
Pastori kirjoitti:Wacky kirjoitti:Pastori kirjoitti:Wacky kirjoitti:..kun kyseessä on jokseenkin laadukas merkki niin se kestää käyttöä.
Mä en ole vielä nähnyt kuin kolme merkkia joita uskallan monitoimilinkkaria ostaa; Gerber, Leatherman ja Victorinox.
Mulla onkin toi vika nykyään. Gerber taikaakin olla nykyään Fiskarsin konsernissa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa