2018 LUPAUS

Onko elämässäsi muutakin kuin nojapyöräily?
Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4798
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

2018 LUPAUS

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Minä yritän saattaa hommat loppuun alkavan vuonna. :mrgreen: Lupaan olla yhtä huono ihminen kuin nyt. :twisted: Lupaan että en kiusaa liikaa itseäni . :lol:
Sanovat että yrittänyttä ei laiteta , nyt laitan tavotteeksi ylittää vuoden 2017 kilometrit . Siinä mulla tekemistä riittävästi .

Härski
Sisällöntuottaja
Viestit: 1624
Liittynyt: 01 Syys 2014, 17:36
Paikkakunta: "satakunta"

Re: 2018 LUPAUS

Viesti Kirjoittaja Härski »

Aikas pelottava lupaus saada kaikki valmiiks.

Tietyltä kantilta funtsittuna lupaus sisältää jopa itsetuhoisia piirteitä. :wink:

Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4798
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: 2018 LUPAUS

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Tavallaan tuhoo kohti mennään jokapäivä . Mutta piruttaan eletään . :mrgreen: :mrgreen: Niin luvata voi vaikka mitä , mutta jos yrittää oikein . Niin se on jo melkein tehty. 8) 8) 8)

Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4798
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: 2018 LUPAUS

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Nojanalle kirjoitti:

Minä yritän saattaa hommat loppuun alkavan vuonna. :mrgreen: Lupaan olla yhtä huono ihminen kuin nyt. :twisted: Lupaan että en kiusaa liikaa itseäni . :lol:
Sanovat että yrittänyttä ei laiteta , nyt laitan tavotteeksi ylittää vuoden 2017 kilometrit . Siinä mulla tekemistä riittävästi .

Tähän mennessä on kertynyt kilometrejä STERN 5:lä 3235km ja STERN 7:la 2004km . Eli tavoite kai voi laskee ylitetyksi sopivasti . Muutaman satasen viellä ehtii poleskella . Jos ei lunta saada . :lol: :lol:
Kokonais saldo vain 5239km ja olen tyytyväinen itseeni ja tähän kesään varsinkin .

Vastaa Viestiin