Nojatyöpiste (nollapainovoimatyöpiste)

Onko elämässäsi muutakin kuin nojapyöräily?

Nojatyöpiste...

vanha juttu. Minulla on jo sellainen.
0
Ei ääniä
rakennan sellaisen heti.
0
Ei ääniä
sellaisen haluaisin ehdottomasti.
3
33%
kaikenlaista mielettömyyttä.
0
Ei ääniä
korjaa nyt hyvä ihminen ne nojakkisi ja mene ulos!
6
67%

Ääniä yhteensä: 9

Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja

Re: Nojatyöpiste (nollapainovoimatyöpiste)

ViestiKirjoittaja Nojanalle » 02 Huhti 2020, 10:59

jori kirjoitti:Oho, yllättävästi on noussut tuon näppiksen hinta viime kesästä 50% :shock:
Eipä kyllä ihme, sillä oikein hyvä peli tämä on ollut. Kosketuslevyn näpäytysvalinta lakkasi toimimasta, mistä olin vain iloinen, sillä nyt tämä toimii paljon johdonmukaisemmin. Kosketuslevy on kulunut keskeltä jo aivan kiiltäväksi ja märällä peukalolla käyttäen sekoilee, kun luulee käytettävän kahta sormea, joka tässäkin laitteessa tarkoittaa zoomaamista. Muuten olen ollut erittäin tyytyväinen. :D näppis.jpg

Samalaisen olonen laite kuin meillä . En paljon tuota käytä . Mitä TV:n smarttoiminnoissa.
Muuten läppärillä netissä . Tapletti ollut parivuotta , suurelmiten turhake . Enenmän mulle sellainen leikkikalu.

janx
Viesti:

ViestiKirjoittaja janx » 02 Huhti 2020, 23:39

OT, mutta olen miettinyt, että mikä tuon pikkuriikkisen tekstikoon tarkoitus on? Onko se tarkoitus lukea jotenkin kikkailemalla (kopioimalla notepadiin tms.) vai jättää huomioimatta? Kysyn, kun en oikein näe sitä (näössä +0,25 ei ole juurikaan vikaa) enkä ymmärrä miksi kirjoittaa jotain poikkeuksellisen pienellä fontilla julkiseen foorumiin. :roll:

Pientä on.JPG
Pientä on.JPG (22.72 KiB) Katsottu 502 kertaa
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx-
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)

Nebulus
Sisällöntuottaja
Viesti:

ViestiKirjoittaja Nebulus » 03 Huhti 2020, 11:06

janx kirjoitti:OT, mutta olen miettinyt, että mikä tuon pikkuriikkisen tekstikoon tarkoitus on?

Sitä kutsutaan huumoriksi.
Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo

janx
Viesti:

ViestiKirjoittaja janx » 03 Huhti 2020, 18:20

Nebulus kirjoitti:
janx kirjoitti:OT, mutta olen miettinyt, että mikä tuon pikkuriikkisen tekstikoon tarkoitus on?

Sitä kutsutaan huumoriksi.

Ahaa. No se onkin ollut mulle aina vähän hankalaa. :wink:
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx-
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)

Palaa sivulle “Off-Topic”