Retkeilyvarusteet - yöpyminen

Onko elämässäsi muutakin kuin nojapyöräily?
jooseha
Pistosuojattu sisällöntuottaja

Re: Retkeilyvarusteet - yöpyminen

ViestiKirjoittaja jooseha » 02 Kesä 2019, 22:26

janx kirjoitti:Tarppi on ehkä kyllä hieman tarpeettoman iso (ehkä sitä osaa arvostaa hirmumyrskyissä), mutta 3x3m olisi 3 neliötä kangasta vähemmän kuljetettavana.

Puoliksi sen voisi laittaa ja silti suojaisi riippumaton hyvin :wink:
Mulla taitaa olla pidempi sivu vain 285 senttiä ja senkin alla säilyy kuivana, kun sen laittaa kulmittain. Tuon ison alla on kyllä mukavampi leireillä, koska on sadesuojaa muuallakin kuin maton kohdalla.

janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viesti:

Re: Retkeilyvarusteet - yöpyminen

ViestiKirjoittaja janx » 02 Kesä 2019, 23:33

jooseha kirjoitti:
janx kirjoitti:Tarppi on ehkä kyllä hieman tarpeettoman iso (ehkä sitä osaa arvostaa hirmumyrskyissä), mutta 3x3m olisi 3 neliötä kangasta vähemmän kuljetettavana.
Puoliksi sen voisi laittaa ja silti suojaisi riippumaton hyvin :wink: Mulla taitaa olla pidempi sivu vain 285 senttiä ja senkin alla säilyy kuivana, kun sen laittaa kulmittain. Tuon ison alla on kyllä mukavampi leireillä, koska on sadesuojaa muuallakin kuin maton kohdalla.

Ei ollut painoeroakaan merkittävästi. DD:n 3x3m oli kiiloineen 950g. Tuo MacKenzien 3x4m ilman kiiloja ~800g. Mun kiilat on 8g kappale.
Nojakit: CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) ja SpecBike Trike (03/19-) | #nojakki@IRCnet ja #hpv@OFTC | WhatsApp: E-Suomen nojapyöräilijät | "The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and drive." -janx-

Palaa sivulle “Off-Topic”