Allekirjoitan tuon typerä virne osan ihan täysin

Wacky kirjoitti:Kyllä läskipärjää myös peilijäällä jos on investoinut nastallisiin renkaisiin, jotka tosin maksaa markkipyörän verran pari.
Nebulus kirjoitti:Mielenkiinnolla lähden nyt kotiinpäin, läskillä tulin töihin ja päivällä on jäisille teille satanut vettä... pitänee ainakin laskea paineet mataliksi läskirenkaista.
mhelander kirjoitti:Nebulus kirjoitti:Mielenkiinnolla lähden nyt kotiinpäin, läskillä tulin töihin ja päivällä on jäisille teille satanut vettä... pitänee ainakin laskea paineet mataliksi läskirenkaista.
No miten kävi ?
Itsellä löi tossu tyhjää kävellessä töistä kotio mutta sain ohitettua sekä ylä- että alamäessä useita pyöräilijöitä. Tänä aamuna ei ollutkaan samalla välillä pahemmin ruuhkaa... eilisestä oppineena jalassa oli nastalenkkarit.
ivie kirjoitti:Nebulukselle erityiskiitos kattavasta nopeusvertailutaulukosta - tuosta saa jo hyvää tuntumaa. Nopeudet raskaammissa talviolosuhteissa ovat varmaan sitten oma juttunsa. Oletan, että pehmeässä lumessa fatbike voi olla ainakin yhtä nopea ja ehkä vaivattomampi ohjattava kuin nuo maasturit. Kovaksi painuneella lumella nopeuksien suhteet varmaan ovat kesäkelien mukaiset. Fatbiken mahdollinen etu vierintävastuksessa varmaan riippuu paljon siitä, uskaltaako sillä käyttää vähemmän kuvioituja / nastoitettuja renkaita kuin maasturissa. Itse varmaan ottaisin aika tukevasti nastoitetut renkaat fatbikeen, jolloin se olisi varmaan hitaimmasta päästä talvellakin.
mhelander kirjoitti:Meinaatko kesäksi keventää läskirenkaita 29+ suuntaan kuten täällä ?
Nebulus kirjoitti:Todennäköisesti en, kun maantiellä siirryn nojakin käyttöön ja paksuttelu on hauskaa kesälläkin maastossa. Jos tuon kolmospyörän saan myytyä pois, niin ehkä sitten voisi hommata 29" kiekkosetin läskirenkaiden rinnalle.
mhelander kirjoitti:Nebulus kirjoitti:Todennäköisesti en, kun maantiellä siirryn nojakin käyttöön ja paksuttelu on hauskaa kesälläkin maastossa. Jos tuon kolmospyörän saan myytyä pois, niin ehkä sitten voisi hommata 29" kiekkosetin läskirenkaiden rinnalle.
Jaa, mulla on vissiin menny ohi, millasen nojiksen olet hankkinut vai saitko tehtyä itse sen suunnitellun ?
PW kirjoitti:http://www.nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.php?f=2&t=40&p=47535&hilit=lyra#p47535
Rainbow Lyran löysin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija