Helsinkipystäri

Täällä nojapyöräilijät voivat keskustella pystypyöräilystä.
Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Helsinkipystäri

Viesti Kirjoittaja PW »

Takakiekko jäi vähän vinoon, jostain syystä en sitä saanu aivan suoraan. Itse en tuota olis varmaan ajossa huomannu mutt ilmeisesti häiritsee. Saattaa takahaarukkakin olla vinossa. Vaihteetkin rutisee, pitäs kävästä Hesassa - säätämässä tämä parempaan kuntoon kun kerkii :?

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17761
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Helsinkipystäri

Viesti Kirjoittaja PW »

Tää on ilmeisesti liian pieni pyörä, eikä muutenkaan oikeen kunnossa - vinoutta ja kiekko heittää, vaihteet hyppii ym.
Olisko kellään jotain tän tyyppistä (ajo-asennoltaan) isorunkosta pyörää? Tää oli siis 58cm tuo pystyputken pituus. Edullinen mielellään ;)
Oliks Nallella viel vanhaa varastoo?

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: Helsinkipystäri

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Hitsi kun minulla olisi pyörä myynnissä lähellä, mutta enkö ole hieman lyhyempi ja minulla koon 41 kengällä isovarvas osuu renkaaseen, jos kampi on edessä ja jyrkästi kääntää. Ulkoa en muista pystyputken korkeutta, mutta ei ole hyvä paljon yli 170 cm pitkälle, kun tuon pituisenakin on hieman lyhyt runko. Kona Honky Tonk 105 osilla paranneltu 2009 vm. Kymppivaihteinen.

Paskan kelin uhripyöränä ollut nastarenkaat alla tarkoittaa ruostetta ketjuissa ja rattaissa pinnalla, hyvin liikkuu silti. Joten ei hintaakaan hirveästi uskalla pyytää, vaikka toimiva peli onkin. Ilman koeajoa ei voi pieneksi tuomita satavarmasti, mutta ei ole hyvät mahdollisuudet toimivuuteen silti noin pitkälle ajajalle, jos muistan oikein.

En ole puntaroinut kädensijojen pehmustamisen jälkeen, ehkä 12,5-13 kg.

Vastaa Viestiin