Pystypyöräsi kuva

Täällä nojapyöräilijät voivat keskustella pystypyöräilystä.
Avatar
GodTdd
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 348
Liittynyt: 12 Touko 2009, 16:48
Paikkakunta: Espoo

Re: Pystypyöräsi kuva

Viesti Kirjoittaja GodTdd »

jori kirjoitti:

Hommasitko myös vankkuriteltan talven varalle tuohon päälle.

PS. Laitoin kuvasi vähän pienennettynä tähän pintaan, kun tuo Dropboxilinkki jostain syystä jumitti minun koneeni.

En hankkinut telttaa, 5v poika on sen verran pitkä että ei kunnolla mahtunut penkille istumaan teltan kanssa. Pohjalle istumaan mahtuu vaikka allekirjoittanut teltan ollessa päällä. Ajateltiin hyödyntää vanhoista lastenrattaista läpinäkyvä peite ja tehdä siitä jotenkin suojaa lapsille.

Kuva jakoon vain, ei sitä enää netistä pois saa vaikka kuinka yrittäisi.

Why not? Only one human captain has ever survived battle with the Minbari fleet. He is behind me. You are in front of me. If you value your lives be somewhere else.
Delenn, Severed Dreams, Babylon 5

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Pystypyöräsi kuva

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Kuva

Ei mitää erityistä muuta päivitystä, kuin uusi kuva ;) Tai, onhan tuon tyttäreni hiukset kasvaneet.

Marzie
Viestit: 113
Liittynyt: 06 Syys 2007, 09:55
Paikkakunta: Mustasaari Tuovila

Re: Pystypyöräsi kuva

Viesti Kirjoittaja Marzie »

Vähän tuunattu Biltsun Yosemite :)
Kuva

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Pystypyöräsi kuva

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Marzie kirjoitti:

Vähän tuunattu Biltsun Yosemite :)

Mainitsin jo irc:ssä... Melko hyvin passaa tuo penkki ja nuo kiekot samaan pyörään :lol:

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Pystypyöräsi kuva

Viesti Kirjoittaja Pastori »

En olis uskonut että maasturilla joskus vielä ajan. Aika hyvin eteni sohjossa.

Kuva

Ai niin. Pyörähän on "uusi" - kasailin kierrätyskoneista ja budjetti tähän mennessä 0 euroa.

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Pystypyöräsi kuva

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Pastori kirjoitti:

En olis uskonut että maasturilla joskus vielä ajan. Aika hyvin eteni sohjossa.

Ai niin. Pyörähän on "uusi" - kasailin kierrätyskoneista ja budjetti tähän mennessä 0 euroa.

Ihan perseestä on kyllä tommoisen ajoasento. Miten helvetissä näitä voi olla niin paljon käytössä yleispyöränä. Näähän on kuiteskin maastoon suunniteltu?

Pakko ruveta tekemään CF versiota.

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Pystypyöräsi kuva

Viesti Kirjoittaja terppa »

Pastori kirjoitti:
Pastori kirjoitti:

En olis uskonut että maasturilla joskus vielä ajan. Aika hyvin eteni sohjossa.

Ai niin. Pyörähän on "uusi" - kasailin kierrätyskoneista ja budjetti tähän mennessä 0 euroa.

Ihan perseestä on kyllä tommoisen ajoasento. Miten helvetissä näitä voi olla niin paljon käytössä yleispyöränä. Näähän on kuiteskin maastoon suunniteltu?

Pakko ruveta tekemään CF versiota.

Ja perseessä sen ajon tuntee hyvässä lykyssä vielä parin päivän päästä :) en oisi minäkään uskonut enää maasturilla ajavani mutta elämä tarjoaa yllätyksiä :mrgreen:

Kyllähän pystärillä ajaa, ei siinä mitään mutta ei se tarjoa sielulle jatketta ja fiiliksen olen löytänyt vasta poluilta, itse asiassa yks ilta oli ihan makeeta ajella otsalampun valossa peikkometsässä kun sumu rupesi tihenemään...

Paljon käyttökelpoisempi sun fillari kyllä on kuin minun biltsun vehje.

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4800
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pystypyöräsi kuva

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Tähän sopii Sakarin sanonta. " Kun ei paremmasta tierä , niin ei osaa vaatia. " :roll: Että siinä eräs syy ja toinen kun ne "MUUTKIN".

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Pystypyöräsi kuva

Viesti Kirjoittaja Pastori »

terppa kirjoitti:

itse asiassa yks ilta oli ihan makeeta ajella otsalampun valossa peikkometsässä kun sumu rupesi tihenemään... .

Jep. Lauantai-iltana kun rakkine oli kasassa oli hieno ajella kotiin lamppu otsalla, kauheessa loskassa. Rättiä putosi taivaalta ja ketään ei ollu mistään. Ajelin suoraan puistojen poikki ja missä huvitti. Ihan toista oli toki se kuin kivikovilla 406 kiekoilla pythonilla :)

Siinäpä ne hyvät puolet sitten alkaa ollakin.

Onneks on pari runkoo jälellä. Jos niistä saisi talvikoneen = mallia CF. About tämmöinen:

Kuva

Lizard100
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 625
Liittynyt: 03 Marras 2012, 13:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Pystypyöräsi kuva

Viesti Kirjoittaja Lizard100 »

20 minuuttia vanha FELT Laihiaselta 500 € ! Muut fillarit ovat TREK ja NISHIKI ( MTB ja hybridi ) Pyörä-Suvalasta.

Liitteet
Tuoreena kaupasta tuotuna !
Tuoreena kaupasta tuotuna !

Ilmailuhenkinen blogi; http://max3fan.blogspot.com
Työasiaan liittyvä blogi; http://a4worx.blogspot.com

Simplicate and add lightness !
-Ed Heineman

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !

  • M. King Hubbert
Avatar
MikaL
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 434
Liittynyt: 18 Helmi 2012, 12:44

Re: Pystypyöräsi kuva

Viesti Kirjoittaja MikaL »

Pastori kirjoitti:

Ihan perseestä on kyllä tommoisen ajoasento.

Tuossa on kyllä satulan asento sellainen, että ei voi olla hyvä ajaa.

Mun eka maasturi oli Wheeler. Siinä oli oikein hyvä ajoasento minun makuuni. Ja maasturilla kuuluu ajaa metsässä, ei kaduilla, siellä se toimii.

MetaPhrastic 2012

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Pystypyöräsi kuva

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Kunhan pääsen tallin ja varaston siivouksessa eteenpäin niin kuvaan mun pystärit. Ne joilla en ole ajanut yli kymmeneen vuoteen. Ovat osina mutta siinäpähän tulevat ikuistettua. Ennen kuin rakentelun himo taas yllättää ja saavat maistaa rälläkän laikkaa.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Avatar
MikaL
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 434
Liittynyt: 18 Helmi 2012, 12:44

Re: Pystypyöräsi kuva

Viesti Kirjoittaja MikaL »

Mun metsäkalusto on tällainen:

Liitteet
trekki2.jpg
trekki2.jpg (382.17 KiB) Katsottu 4229 kertaa

MetaPhrastic 2012

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Pystypyöräsi kuva

Viesti Kirjoittaja terppa »

gt1.jpg

Tänään Dhl-mies soitteli summeria toi tommosen... lokarin nappasin vanhasta ja laatikonpohjalta löytyi takavalo. Positiivinen yllätys oli kun kauppaan kuului työkalusatsi ja ihan vallan suomenkielellä oli käyttöohjekirja.

Kiitokset TMS:lle "suostuttelusta" :) kyllä oli täysjousto oikea valinta, tokihan jäykkäperäiselläkin olisi onnellisena ajanut jos ei olisi muusta tiennyt :mrgreen: Flunssaa pukki ja olin päättänyt jättää urheilut tänään väliin mutta en sitten malttanut, kävin 1,5h maastolenkin, saman kuin usein ennenkin mutta aiemmin siihen tuhrautui puolituntia enemmän, täytyy kyllä sanoa, että on se ajaminen aika paljon pyörästäkin kiinni... Illodinilla olen koittanut suuta huuhtoa mutta en tuota omakehun hajua saa kokonaan hälvennettyä eli ei harmita ostos.

Laitoin paremman tuikun Dx:lta tilaukseen kun ei nykyisessä kypärävalossa riitä tehot pyörän vauhdille, tulee liikaa "tilanteita" hämärässä. Kevyt toi on 5. kerrokseen kantaa mutta katotaan pyhänä puntarilla mitkä on lukemat. "pesurin" ostin Biltemasta, aika näyttää riittääkö tehot http://www.biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Puu ... 6-l-45778/ idea on, että paineen saa pumppaamalla niin sitä voi kenttäolosuhteissa käyttää jos vaikka autoon pitää härveli pakata polun päässä.

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4800
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Pystypyöräsi kuva

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Ei muuta kuin metsään. Onnea uudelle kulkimelle. :shock:

Vastaa Viestiin