Nojailua trikellä takana runsaat pari vuotta ja Nokian kisatkin nautittu ja höntsätty ekan kerran kesänä 2014. Myös pystäriä tulee veivattua jonkin verran, joskus myös sähköavulla- varsinkin näin rospuuttokeleillä (laskee kynnystä lähteä vetään 19km työmatkaa tuonne pimeyteen...).
Pyöräilykärpänen on sen verran puraissut, että kunnon lenkkipeliä alkasi tekeen mieli. Ensin ajattelin, että josko vaan laittaisi käytetyn hiilarisen kippurasarven, mutta sitten totesin, että en mä oikeesti niin tavallisella pyörällä enää halua ajaa. Lisäksi epäilen, että selkä voisi tykätä vähän huonoa, kun tykkään ajaa pidempääkin lenkkiä, jolloin pyörän päällä viihdytään tuntitolkulla. Scorpion FX:n myötä on oppinut arvostaan nojailun ihmeellistä maailmaa ja ajoasentoa.
Hetken tuumailun jälkeen ajattelin, että eiköhän se Low Racer nyt tarvita taloon. Oonhan aina moista "UFO-pyörää" kaiholla katsellut. Ensin oli ajatuksena, että josko RaptoBike. Nimim. Vuoltu jeesaili kysymyksiin vastailemalla (Kiitos!!) ja laitoin Arnoldille yhden yhteydenottopyynnönkin aiheesta. No, eihän hän siihen tietenkään vastannut... joten ajattelin, että ihan turha repiä hermoja sen firman kanssa. Kun ei homma ilmeisesti toimi, niin ei se sitten toimi.
Tänne vaan ostoilmoitus ja muutamassa päivässä oli pari raaseria tarjolla (Kiitos tarjoajat!!). Luin muutaman ylistävän arvion Fujin SL-1:stä ja totesin, että tehdään siitä kaupat. Ihan turha tätä on liikaa arpoa, kun kuitenkaan pyörän sopimista itselleen ei tiedä, kunnes sillä on ajanut muutaman tonnin.
Sain pyörän pari iltaa sitten, kun myyjä liikkui täällä Pirkanmaan suunnalla. Reilu ja supermukava myyjä(tär) oli laittanut etukäteen tarkat valokuvat kaikesta, joten tiesin juuri mitä odottaa (Kiitos, aivan mahtavaa kaupantekoa, nimimerkki "aplari"!!)
Pari iltaa meni ruuvaillessa, kun olen vähän pidempi, mutta tänään pääsin ekaa kertaa koittamaan. Voi jestas!! Onpas se erilaista!! Noh, en kuitenkaan kaatunut ja lähikahvion pihassa pääsi turvallisesti kurvailemaan, ilman autojen väistelyä. Muutaman kilometrin jälkeen alkasi jotenkin hahmottumaan, että miten tasapaino pidetään. Kyllä se tästä!!
Ketjut pitää vielä pidentää, että vaihteet saa pelaan täydellisesti. Se on vielä tekemättä, joten ketjut on turhan lyhkäiset.
Kuvaa pyörästä seuraa, kuten muitakin lisäosia tähän novelliin. Eiköhän siitä mulle lenkkikaveri tullut!! Nokialla nähdään!!