Parhaat Kommentit

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
joe67
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 384
Liittynyt: 13 Maalis 2007, 19:00
Paikkakunta: Sodankylä

Viesti Kirjoittaja joe67 »

Näin täällä Sodankylässä pari päivää sitte Pariisilaispariskunnan, jotka olivat liikkeellä Nazka fuegoilla. He kertoivat että on kivaa kun lähes kaikki suomessa vastaantulleet henkilöt hymyilevät leveästi ja näyttävät peukkua. Kun sitten kerroin että olen ostanut arrowin ja odottelen sen saapumista maahan niin olivat vakaasti sitä mieltä että kaksi pyöräinen kannattaisi ehdottomasti hankkia mieluummin. On kuulemma lomamatkalla ja muutenkin paljon kätevämpi ja parempi. Oma koulukuntansa siis tässäkin asiassa eikä pelkästään pystypyörän ja nojapyörän kannattajat. GPS laitteet oli muuten fillareissa kiinni. Pääsivät varmasti haluttuun paikkaan ilman etsimistä.

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja jviirret »

joe67 kirjoitti:

Kun sitten kerroin että olen ostanut arrowin ja odottelen sen saapumista maahan niin olivat vakaasti sitä mieltä että kaksi pyöräinen kannattaisi ehdottomasti hankkia mieluummin. On kuulemma lomamatkalla ja muutenkin paljon kätevämpi ja parempi.

Tähän mielipiteeseen on helppo yhtyä.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Obu
Viestit: 110
Liittynyt: 14 Elo 2006, 14:45

Viesti Kirjoittaja Obu »

Olikos ne elokuvajuhlat siellä nyt tähän aikaan just??

Kaksi- ja kolmipyöräisten välillä on tosiaan jyrkkä jako. Kukin kuitenkin tavallaan.

Oli pariskunta kaukaa tullut. Hieno homma! Voisi jopa sanoa että Suomi on aika suosittu nojapyöräturismi-kohde.

...Olisit tientenkin voinu heittää heille takaisin, kun siinä kaksipyöräisistä valistamaan rupesivat että mitäs he itse tuollaisilla leluilla sitten tekee? :P

Avatar
joe67
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 384
Liittynyt: 13 Maalis 2007, 19:00
Paikkakunta: Sodankylä

Viesti Kirjoittaja joe67 »

Olivat viikkoa myöhässä elokuvajuhlilta. Eivät vissiin tienneet asiasta. Pahus kun en huomannut valistaa ensi vuotta varten.

S.Tolvana
Viestit: 2
Liittynyt: 17 Joulu 2006, 14:39

Viesti Kirjoittaja S.Tolvana »

Mummelin ja papan tullessa vastaan ensin kuului naurua, sitten ohitettuani heidät mummo toitotti suht äänekkäästi ja vakavoituen: Iso mieshän se on!

John75
Viestit: 29
Liittynyt: 13 Elo 2008, 18:43

Viesti Kirjoittaja John75 »

Kerroin työpaikan ruokatauolla, että oon ajatellu hankkija trike nojapyörän ja siitä juteltiin sitten ja kaikki tajusivat, että millasesta kulkuveuvosta puhutaan eli että siinä makaillaan rennossa asennossa, johon sitten yksi vastasi ja tiedusteli:

"Mutta miten sellasella muka pystyy mitään pitempiä matkoja tekemään?"

:D

"Elämässä vaikeinta on lähteminen, siksi se on tärkeintä"

ketju
Viestit: 9
Liittynyt: 26 Maalis 2008, 15:41

Viesti Kirjoittaja ketju »

Olen kuullut nuo "pitkät ketjut" ja "raskas polkea" jutut myös. Jonkun mielestä taas ajoasento on sateella huono kun siinä kastuu. Jutut lyövät toisinaan ihan ällikällä.

Sitten on:
"Tuollaisen mä haluan!" - parikin kertaa tullut mieshenkilöltä.
"Mä näin just suomen laiskimman pyörän" - kaveri kertoi kännykkään kun ajoin ohi.
"Kato mikä pyörä!" - Ehkä yleisin, lähinnä aikuiset miehet ja lapset.
"Toi on ihana!" - Ainoa naispuoliselta tullut kommentti jonka nyt muistaa. :) Kyse oli varmaan pyörästä kuitenkin...

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1051
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

"onhan tuo vähän invapyörän oloinen..." -vaimoni trikestäni. ;)
"onko tuo semmoinen fiksi jolla voi ajaa eteen ja taaksepäin?" - pappa lenkillä kaksipyöräisestä Alligtistani.

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Eccumulator
Viestit: 52
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 20:45

Viesti Kirjoittaja Eccumulator »

Pikku pojilla yleensä tuntuu kiinnostus heräävän trikeäni kohtaan, mutta paras näkemäni tapaus oli se kun kurvailin Oulun keskustan liepeillä ja mutkan takaa tulee enemmän tai vähemmän alkoholisoituneen näköinen vanhempi mies. Heti kun mies näki pyöräni, niin hänen kävely pysähtyi ja suu loksahti auki jolloin tupakka jäi hänen alahuuleen roikumaan ja kaveri seurasi minua "hitaalla" katseella.

Pää-asiassa kyllä positiivista ollut heitot mitä kuullut, mutta sitten on taasen niitä pystypyöräilijöitä jotka tulevat pyörätiellä rinnatusten vastaan naama norsunv*tulla kun ei meinata mahtua kohtaamaan tiellä vaikka itse ajan niin reunassa kuin mahdollista.

Avatar
irakas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3850
Liittynyt: 26 Touko 2008, 17:19
Paikkakunta: Vaajakoski

Viesti Kirjoittaja irakas »

Kun ajelen puurakenteisilla nojakeilla ovat kommentit melkein poikkeuksetta hymyhuulisen myönteisiä. :)

Vaajakosken keskustassa yksi aika tavalla maistissa oleva kaveri sanoi, että hulluko sinä olet, kun tuollaisella ajat. :(

Haapaniemessä kysyi yksi kaveri, että olenko minä jäänyt auton alle? Minä sanoin, että en, miksi tuommoisia kyselet.
Hän sanoi, että hän luuli vaan, kun tuollaisella invapyörällä ajelet. :twisted:

Kerran on kävi niin, että, kun nousin pyörästä ja lähdin kävelemään, joku sanoi, että haa, sinä et olekaan vammainen. :evil:

Hauskimpia ovat kommentit daameilta: Pääseekö kyytiin? Ja minä tietenkin, että siitä vaan! :lol:

Kiinnostuneimpia ovat pikkupojat: Onpa kiva pyörä! :wink:

sakari

Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason

http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26

Saku
Viestit: 38
Liittynyt: 02 Huhti 2007, 12:16
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Saku »

Minulle tuli kerran maistissa ollut mies sanomaan ja kättelemän, koska oli itsekin ollut joskus pyörätuolissa.

Erälle naiselle pääsin sanomaan syyn triken ajoasentoon olevan seksuaalipoliittinen, makuullaan on parasta polkea tai kuka sitä seisaaltaan polkisi.

t:Saku

penso
Viestit: 46
Liittynyt: 05 Kesä 2007, 12:20
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja penso »

Pakkohan tänne on pistää itsellenikin huudeltuja hauskuuksia. Pyöränä on Nazca Fuego ja pyöräilypaikkana yleensä Tampereen ympäristö.

"Hui kamala" Naislenkkeilijät kun ajelin ohitse aikamoista haipakkaa.
"Voiko tossa nukkua" Pikkupoika (n. 5v) tuumaili kerrostalon pihassa.

Ajelin vanhan herran perässä ja soittelin kelloa. Kaveri vilkuili taakseen. Luulin että kaveri kuuli kilikellon, mutta juuri kun olin ohittamassa, niin kurvaa tyyppi taas eteen. No lisää kellon soittoa ja sama reaktio. Piti oikein huutaa että "voitko antaa tietä". No siihen tyyppi tuumas että "No hän ihmetteli, että ihan niin kuin siellä joku perässä tulis" Ei kai sitten vaan nähnyt!:D Että niin matala lowracer mulla on.

"Jaahas, paremmalla ohitte." Vanhempi nainen ohitustilateessa.

Paljon kuulee jotain yksittäisiä huutoja: "helmi, makee, paljo makso, mitä vit***, vauuu jne."

Crazyfinn
Viestit: 9
Liittynyt: 02 Joulu 2008, 21:54
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja Crazyfinn »

Kaksi iltaa nojailua takana ja seuraavat kommentit kuultu:

"Mikä toi on?"
"Joulukuu ja pyöräilemään menossa! Ole varovainen ton kanssa! Muista heijastin!"

  • kotipihalla (Oli siis täysin sulat tiet ja pyöräilijöitä paljon liikenteessä ja kypärässä kirkas valo ja pyörä kiilsi kun Naantalin aurinko: renkaissa heijastimet.)

"Kattokaa tossa on mun seuraava pyörä. Tollanen alle ja pitkälle retkelle!"
-Aurajoenrannan alkoholistihoitolan asiakkaat pihassa

"Kato! Ompa kummallinen pyörä!"

  • vastaantulija

"Ompas upea pyörä!"

  • kaveri

"Voi perkele mikä vekotin!"

  • toinen kaveri

"Näyttää aikas käheeltä, mistä noita saa?"

  • kolmas kaveri
Viimeksi muokannut Crazyfinn, 03 Joulu 2008, 03:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

"They can because they think they can" -Virgil

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Crazyfinn kirjoitti:

"Kattokaa tossa on mun seuraava pyörä. Tollanen alle ja pitkälle retkelle!"
-Aurajoenrannan alkoholistihoitolan asiakaat pihassa

Toivottavasti eivät ihan kirjaimellisesti tarkoittaneet :lol:

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1051
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

"Hengenvaarallinen peli, pitäis lailla kieltää"
-Persoonallinen työkaveri ihan mistä tahansa nojakista. Oli nähnyt joskus, kun nojakisti joutui jarruttamaan kun joku meinasi risteyksessä ajaa päälle. Jankkaa muuten edelleen samaa mantraansa, puolen vuoden jälkeenkin.

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Vastaa Viestiin