Tulihan sanottua???

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4798
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Tulihan sanottua???

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Tässä muutamapäivä sitten lenkille lähtiessäni . Talossa asuva pikkupoika kysy minulta .

  • Miksi sinä tykkäät ajaa tollaisell pyörällä
    minä siihen tokaisemaan.
  • En viitsi enään hieroa satulaa jalkojen välissä .
    Ilmeisen väärin kuuloisen sanan johdosta . Tämä poka oli kysynyt kotona äidiltään seuraavasti.
  • Äiti miksi sinä hierot sitä kapulaa jalkojen välissä?
    Sen kummemmin poika sitä äidelleen osanut selittää vaan oli sanonut minun näin sanoneen. No tästä minä sitten jouduin kuulusteluun kun olin tällästä sanonut.
    Saimme selvitettyä asian ja suurempaa toraa ei jäänyt. Että se siittä väärin ymmärryksestä.
jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13784
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Tulihan sanottua???

Viesti Kirjoittaja jori »

Minua jäi mietityttämään, miten, tai millä sanoin, tämä äiti otti asian esille ja miten lopulta selvisi tämä väärinkäsityksen aiheuttanut kommentti. Pitempään haudottuna tässä tapauksessa olisi ollut aineksia pahempaankin väärinkäsitysten ketjuun. :D :? :shock: :(

Jori

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4798
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Tulihan sanottua???

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Meni jotenkin näin . Nainen tuli minua kohti . Sanoi asiallisesti päivää . Tuntien minut jo entuudestaan. Kuule mitä sinä tarkoitit sillä tapin hinkaamisella.... Minä oikomaa heti häntä että minkä tapin hinkaamisella. Hän selitti minulle että hänen poikansa oli sanonut hänelle. Onneksi tajusi tämän ymmärtämisen vääryyren ja pyytelin anteeksi että hänen poikansa oli kuulu väärin , tai sana oli tullut muuten lausuttua 4 vuotiaan suusta väärin. Siinä siten turisimme ja puhuimme lapsista hyvän tovin . Kaikki on onneksi selvitetty ja ymmärretty vain letkaukseksi, joka on ymmärretty väärin.
No siittähän sain opetuksen kuinka sanat kuulostavat samallaisilta nopeasti tokaisten.

Mustasudenkorento
Sisällöntuottaja
Viestit: 1690
Liittynyt: 14 Maalis 2008, 13:50
Paikkakunta: Oulunsalo

Re: Tulihan sanottua???

Viesti Kirjoittaja Mustasudenkorento »

Aika osuva vastaus, hienoa kuiten että äiti malttoi asiallisesti asian selvittää ilman lastensuojelu viranomaisia ja poliisia. :lol:

Vastatuuli vihaa meitä... tahtoo alemmas....
http://kotisivu.suomi.net/mustasudenkorento/

Vastaa Viestiin