Talvikilometrikisa 2013?

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Talvikilometrikisa 2013?

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Ainoo etu on, että jos joukkue on top10:ssä niin saa ilmaisen mainospaikan kisan etusivulle ja saadaan lisää lizardeja foorumille ;)
Geokätköilijät tekee kesäkisaan kaksi joukkuetta. Enempi tosissaan ajavien joukkueeseen osallistuu ne jotka kuvittelee ajavansa kesän aikana yli 2500km(500km/kk). Tähän joukkueeseen salasanankin saa vain yksityisviestillä joukkueen luojalta. Toinen joukkue on sitten "muille" ja sen salasana on julkisena foorumilla, eli voi osallistua vaikkei ole edes heidän foorumilleen rekisteröitynyt.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
GodTdd
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 348
Liittynyt: 12 Touko 2009, 16:48
Paikkakunta: Espoo

Re: Talvikilometrikisa 2013?

Viesti Kirjoittaja GodTdd »

mhelander kirjoitti:
terppa kirjoitti:
mhelander kirjoitti:

Miten GodTdd, sinulla on vain 2 kilsaa ajoja. Jos kävis sen nollaamassa niin tiimin keskiarvo nousisi jonkin verran...

Miksi ihmeessä se pitäisi nollata jos on ne kilsat ajanut :shock: nollalla ei ole mukana arvonnoissa mutta kilsoilla on ja muistaakseni tää kisa oli tarkoitus vetää siloisella otsalla :wink:

Joo hokasin ite myöhemmin ton arvontaan osallistumisen jos on kilsoja kirjattu. Ei se sija niin vakava paikka ole tosiaankaan... kunhan laskeskelin ;).

Pers###### tämä(kin) meni, onneksi tuo haava osoittaa parantumisen merkkejä, joten saattaa päästä kesällä ajamaan normaalisti. Toivottavasti

Why not? Only one human captain has ever survived battle with the Minbari fleet. He is behind me. You are in front of me. If you value your lives be somewhere else.
Delenn, Severed Dreams, Babylon 5

Avatar
Premnas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2653
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 20:47
Paikkakunta: Kaarina

Re: Talvikilometrikisa 2013?

Viesti Kirjoittaja Premnas »

No perhana. Ehkä mä ens vuonna jo saan aikaseks liittyä mukaan talvikisaan. Ihme tosin että alkaa vasta helmikuussa eikä jo tammikuussa. Mulla tuli maaliskuun loppuun mennessä 1024km mutta ei mitään tietoa mikä siitä on tammikuun osuus.

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

vetu
Viestit: 69
Liittynyt: 17 Marras 2012, 11:31
Paikkakunta: Veteli

Re: Talvikilometrikisa 2013?

Viesti Kirjoittaja vetu »

Hei!
Kuuluis varmaankin Off topic palstalle, mutta laitan tähän.
Pyöräily ja lentokelejä odotellessa olen hiihtänyt n.700km. Ehkä 800km tulee täyteen, koska hiihtokelit näyttää jatkuvan.
Vesa

vetu
Viestit: 69
Liittynyt: 17 Marras 2012, 11:31
Paikkakunta: Veteli

Re: Talvikilometrikisa 2013?

Viesti Kirjoittaja vetu »

Hei taas!
800 hiihtokilometriä tuli eilen täyteen. Paino on pudonnut 4kg joulusta lähtien.
Nyt on reisissä voimaa aloittaa nojakilla. Pyöräilykengät hankintaan, että saa lukkoplkimet käyttöön.
Tähän asti olen ajellut "mäystimillä"

Vesa

Vastaa Viestiin