2014 Kilometrikisa (kesä) 1.5-22.9

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: 2014 Kilometrikisa (kesä) 1.5-22.9

Viesti Kirjoittaja terppa »

Tosi hyvin on koko poppoolla kilometrejä, tasanen lista :) Multa oli jäänyt lauantain kilsat pois kun tää joskus kysyy oletko varma kilometreistäsi ja en ok:lla sitä vissiin ollut kuitannut...

Tänään vielä vähän, on sinne Hämeenlinnaan kuiteskin joku 120 km mutta onneksi jo yli puolessa välissä. Kaikista eniten hämmästyttää, että mikään paikka ei ole kipeä ja jaksaa ajaa, mäet ei kyllä kovin iloseen nouse :) mut miellyttävämmin kun viimevuoden Nokian jälkeen

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Baskeri
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 518
Liittynyt: 10 Elo 2012, 20:34
Paikkakunta: Oulu

Re: 2014 Kilometrikisa (kesä) 1.5-22.9

Viesti Kirjoittaja Baskeri »

terppa kirjoitti:

Tosi hyvin on koko poppoolla kilometrejä, tasanen lista :) Multa oli jäänyt lauantain kilsat pois kun tää joskus kysyy oletko varma kilometreistäsi ja en ok:lla sitä vissiin ollut kuitannut...

Tänään vielä vähän, on sinne Hämeenlinnaan kuiteskin joku 120 km mutta onneksi jo yli puolessa välissä. Kaikista eniten hämmästyttää, että mikään paikka ei ole kipeä ja jaksaa ajaa, mäet ei kyllä kovin iloseen nouse :) mut miellyttävämmin kun viimevuoden Nokian jälkeen

Juu hieman tuota ihmettelinkin:)

On kovakuntosta porukkaa ei voi kuin ihmetellä äijien suorituksia.Sinä Helanderin Mika ym. :shock:

Baskeri
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 518
Liittynyt: 10 Elo 2012, 20:34
Paikkakunta: Oulu

Re: 2014 Kilometrikisa (kesä) 1.5-22.9

Viesti Kirjoittaja Baskeri »

Rajut vieroitusoireet kun ei ole päässyt tielle. Sunnuntaina täytyy ottaa aikaa...seurojen aikaan kun ei saa töitäkään tehdä:) Syvää lestadiolaisaluetta tää mun mökkipaikkakunta.
Ketjua oli tupsahtanut postilaatikkoon ja sisäkumeja....pääsee laittamaan penkin oikeaan asentoon. Paikattu takasisuri tihkuttelee ilmoja ulos saa tuoretta tavaraa laittaa tilalle.
Joku sanoi ettei tahdo paikkaukset onnistua, ei ainakaan mulla onnistunut. Pitää tutkia saako siitä muuta kuin hätäsisurin.

Jouni

Baskeri
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 518
Liittynyt: 10 Elo 2012, 20:34
Paikkakunta: Oulu

Re: 2014 Kilometrikisa (kesä) 1.5-22.9

Viesti Kirjoittaja Baskeri »

Ajelin Yli-iin kautta Ojan rautaan ja VT 20 takas möksälle. Ajoaika seitsemän tuntia, puoli tuntia meni kaupassa ja Kiimingissä kahvitellessa.
141 ja kakskybää keskari. Ihan ok, lisääkin olis ajanut mutta sauna odotteli
joten joutui jarruttelemaan menohaluja.

Jouni

Kävin sitten ajamassa 900 täyteen tälle kuulle...tavoite-10%.

Avatar
MikaL
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 434
Liittynyt: 18 Helmi 2012, 12:44

Re: 2014 Kilometrikisa (kesä) 1.5-22.9

Viesti Kirjoittaja MikaL »

Mulla hiipuu kilometrit entisestään, kun nojakista meni pinna poikki takapyörästä. Sen verran erikoinen kiekko, että lähin ehjä pinna on kuulemma Tanskassa :( Nyt kertyy vain läskikilometrejä metsästä ja niitä on jaossa paljon vähemmän.

MetaPhrastic 2012

Baskeri
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 518
Liittynyt: 10 Elo 2012, 20:34
Paikkakunta: Oulu

Re: 2014 Kilometrikisa (kesä) 1.5-22.9

Viesti Kirjoittaja Baskeri »

Mökin sain "leimalle" jotain pientä säätöä jäljellä.
Pyörämatkailu starttaa alkuviikosta....tein pojan kanssa diilin että se kirjaa
kilsat mun puolesta koska E7 ei keskustele kilometrikisan ohjelman kanssa. Kilsat tulee jälkijunassa mutta tulee kuitenkin.
Ajotietsikka piti hommata pysyy paremmin kartalla. (huoh).

Jouni

Avatar
vuoltu
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 383
Liittynyt: 02 Marras 2011, 12:35
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: 2014 Kilometrikisa (kesä) 1.5-22.9

Viesti Kirjoittaja vuoltu »

M/S Galaxyllä tulossa kotia Turkua kohti. Alunperin piti ottaa lowracer mukaan ja ajella Norjassa kilometrejä. Sitten käytännön ja perhesyyt jättivät fillarin kotiin. Olis kyllä ollu aika mielenkiintoiset pyöräily maisemat.

Eiköhän taas huomenna ala kertymään kilometrejä...

Savenmaan Trike "Taipale" 2011 May -> / Raptobike Lowracer 2013 September -> Dual 700C Raptobike (lowracer) 2015 January

Baskeri
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 518
Liittynyt: 10 Elo 2012, 20:34
Paikkakunta: Oulu

Re: 2014 Kilometrikisa (kesä) 1.5-22.9

Viesti Kirjoittaja Baskeri »

Mika H. kävi sitten Seinäjoella korjaamassa mun matka-ajokin:)
Iso kiitos vieläkin ja kiva oli nähdä livenä. Pro luokan meininkiä Mikalla.
Kuumaa touhua on ollut mutta ei valiteta...Terpalle terkkuja metsäleireily
riitti mulle. Tavaraakin ihan liikaa mukana. Matka jatkuu kohti Naantalia ja
Ruottia vastarantaa kivuten kohti Oulua. (jos ei tule ylläreitä... kop kop.)

Jouni

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3847
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: 2014 Kilometrikisa (kesä) 1.5-22.9

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Miltäs tilanne näyttää? Mulla on kasassa 4535,6 km

Avatar
Stapani
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 848
Liittynyt: 16 Touko 2008, 20:43
Paikkakunta: 00920 Helsinki

Re: 2014 Kilometrikisa (kesä) 1.5-22.9

Viesti Kirjoittaja Stapani »

Riku, nyt sormet pois jarrukahvoilta ja
klossit horisonttiin!

Puntarista löytyy 4595 km

Tapani

Catrike Speed 3x26 2011
Quest XS Carbon 2015 "Kinuski"

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: 2014 Kilometrikisa (kesä) 1.5-22.9

Viesti Kirjoittaja terppa »

Baskeri kirjoitti:

Mika H. kävi sitten Seinäjoella korjaamassa mun matka-ajokin:)
Iso kiitos vieläkin ja kiva oli nähdä livenä. Pro luokan meininkiä Mikalla.
Kuumaa touhua on ollut mutta ei valiteta...Terpalle terkkuja metsäleireily
riitti mulle. Tavaraakin ihan liikaa mukana. Matka jatkuu kohti Naantalia ja
Ruottia vastarantaa kivuten kohti Oulua. (jos ei tule ylläreitä... kop kop.)

Jouni

Minkälaista ropleemaa oli? Mutta hyvä kun matka jatkuu :) mun pitää varmaan seuraavallekin viikonlopulle kehitellä matkaa kun vastarannalta Ouluun saat kerättyä aika hyvät kilometrit :) onneksi moottoriveneet hääti Repovedeltä liikkeelle niin tänään on 3739 km, Lappeenrannassa leirintäalueella... Vaan kyllä mä olen puskatelttailijain sukua... Mutta on valmiina pelipaikoilla puhtain paidoin jos huomenna Lappeenrannan iloihin tutustuu.

Pitää koittaa miltä tuntuu mennä suoraan reissusta töihin eli tiistai-iltana parkkeeraan leirin johonkin Lahden metsiiin. Tiedä sen järkevyydestä mutta kaikkea uutta pitää kokeilla ja ei tämä ole kuin 4 päivän pyrähdys.

Sas nähä paljonko tulee koko kisassa, 6500 km voisi olla ihan realistinen ja sillä olisi 10 tkm/vuosi ihan mahdollinen ajella. Se on sellainen psykologinen raja mikä tuntuisi itsestä hyvältä.

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Baskeri
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 518
Liittynyt: 10 Elo 2012, 20:34
Paikkakunta: Oulu

Re: 2014 Kilometrikisa (kesä) 1.5-22.9

Viesti Kirjoittaja Baskeri »

Stemmi liikkui huolestuttavasti sivusuunnassa....Oulusta lähtiessä oli tulla kolari nuoren miehen joka tuijotti luuria ajaessaan...meinas tulla suoraan keulaan. Nurin menin nolla vauhdista ja oli jo pelkoa että jotain poikki kiinnityksestä. Sattumalta Mika oli samassa paikassa samaan aikaan.
Hyvä näin...helle ja ukkosia pakoon ajo veti aika sipiksi unikin jäänyt vajaaksi kuumassa teltassa. Lepopäivä hyvä sijoitus tässä vaiheessa aamulla matka jatkuu.

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: 2014 Kilometrikisa (kesä) 1.5-22.9

Viesti Kirjoittaja terppa »

Joo, helle tekee matkasta aika paljon rankempaa. Mä meinasin huomisen siirtymätaipaleen ajella vasta iltaviileillä. Riippumatto on muutes kuumalla aika helmi majoite ;)

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Baskeri
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 518
Liittynyt: 10 Elo 2012, 20:34
Paikkakunta: Oulu

Re: 2014 Kilometrikisa (kesä) 1.5-22.9

Viesti Kirjoittaja Baskeri »

Stemmi liikkui huolestuttavasti sivusuunnassa....Oulusta lähtiessä oli tulla kolari nuoren miehen joka tuijotti luuria ajaessaan...meinas tulla suoraan keulaan. Nurin menin nolla vauhdista ja oli jo pelkoa että jotain poikki kiinnityksestä. Sattumalta Mika oli samassa paikassa samaan aikaan.
Hyvä näin...helle ja ukkosia pakoon ajo veti aika sipiksi unikin jäänyt vajaaksi kuumassa teltassa. Lepopäivä hyvä sijoitus tässä vaiheessa aamulla matka jatkuu.

Baskeri
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 518
Liittynyt: 10 Elo 2012, 20:34
Paikkakunta: Oulu

Re: 2014 Kilometrikisa (kesä) 1.5-22.9

Viesti Kirjoittaja Baskeri »

terppa kirjoitti:

Joo, helle tekee matkasta aika paljon rankempaa. Mä meinasin huomisen siirtymätaipaleen ajella vasta iltaviileillä. Riippumatto on muutes kuumalla aika helmi majoite ;)

Totta katselin Ylivieskassa Kärkkäisen tarjontaa matoista kun siellä käväsin.
Oulaisissa nuori mies kävi juttelemassa sun sämpylästä olit kuulemma vieraillut viime kesänä samassa ruokapaikassa.

Vastaa Viestiin