Metallirakenteinen peili?

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
ukram2
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 471
Liittynyt: 25 Heinä 2014, 15:33
Paikkakunta: Espoo

Metallirakenteinen peili?

Viesti Kirjoittaja ukram2 »

Keijon myymä "cycle star" peili hajosi muovisesta kiinnikkeestä, ja nyt kiinnostaisi hankkia joku metallirakenteinen, kuten esim. Busch & Müller 902/2 peili. Niitä vaan ei tietenkään tunnu olevan missään suomessa myynnissä, ja saksalaisista kaupoista tilatessa joutuu näköjään maksamaan noin 10 euron peilin hinnan lisäksi vähintään toiset 10 euroa toimituskuluja. Mistähän tuommoinen kannattaisi ostaa? Tai miten voisi itse helposti rakentaa kiinnikkeen siihen vanhaan peiliin? Metallinen varsihan siinä on, joka päättyy pallomaiseen osaan, joka liittyy kiristyspalikalla pallomaiseen runko-osaan.

http://www.bumm.de/produkte/mehr/fahrra ... -star.html Siis tuo on se Keijon peili. Kyseinen muovinen kiinnikeosa komeilee tuolla sivulla zubehör osana.

Viimeksi muokannut ukram2, 09 Joulu 2014, 17:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kissaniitty
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 281
Liittynyt: 16 Elo 2009, 12:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Metallirakenteinen peili?

Viesti Kirjoittaja kissaniitty »

No kas kun sattuikin sopivasti: mun vaimon Spiritistä on pöllitty parikin Cycle Staria, toisesta olen säästänyt pidikkeen. Kummallakin kerralla siis pelkkä peili on revitty irti varresta. Eli mulla on koko systeemi paitsi itse peili:

CycleStar.JPG
CycleStar.JPG (229.12 KiB) Katsottu 1391 kertaa

Voi tulla hakeen pohjois-Helsingistä tai voin laittaa postikulujen hinnalla tuleen, missäspäin asustat?

Nothing compares to the simple pleasure of riding a bike. ~ John F. Kennedy

Current fleet: Hase Tagun (2021-) - Hobie Mirage Oasis (2014-) - Specialized Source Elite Disc (2015-) - Radius C4 (2016-) - Trek Farley 5 (2019-) - Tern Link D7i (2020-)

Avatar
ukram2
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 471
Liittynyt: 25 Heinä 2014, 15:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Metallirakenteinen peili?

Viesti Kirjoittaja ukram2 »

Joo tuo kelpaa. Toinen mitä mietin olisi http://www.elisanet.fi/voimakone/peilit.htm tuolta löytyvä peilin kiinnike, siis yksi tuommoinen pultataan tankoon vaikka kierretangon pätkällä, ja siihen pätkään liimataan/sidotaan rautalangalla peilin varsi.

Vastaa Viestiin