Talvikilometrikisa 2015

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Talvikilometrikisa 2015

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Pukkaa kutsua pyöräilykuntien verkostolta tämän vuoden kisojen joukkueen kapteeneille. Kilpailuaika 15.1 - 15.3 ja joukkueita pääsee ilmoittamaan tästä päivästä alkaen.

Laitetaanko joukkue kisaan mukaan tänä(kin) vuonna ? Haluaako joku muu kapteeniksi ?

Alla vähän 2014 talvikisan tuloksia:

Kuva

Kuva

Oma tavoite on kuten aikaisemminkin pysyä joukkueen keskiarvon tuntumassa, plussaa jos pysyn sen yläpuolella.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3848
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Talvikilometrikisa 2015

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Kyllähän sitä täytyy lähteä puolustamaan piikkipaikkaa :mrgreen:

Baskeri
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 518
Liittynyt: 10 Elo 2012, 20:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Talvikilometrikisa 2015

Viesti Kirjoittaja Baskeri »

Kyllä lähden mukaan jos mahtuu porukkaan.

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Talvikilometrikisa 2015

Viesti Kirjoittaja terppa »

Mä voisin mukaan lähteä, eiköhän mulla tohon mennessä Pioneeri ole taas kunnossa...

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Talvikilometrikisa 2015

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Asiaa. Vielä pari olis kiva saada mukaan... Ilmoitan joukkueen illalla kisaan.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Talvikilometrikisa 2015

Viesti Kirjoittaja mhelander »

mhelander kirjoitti:

Ilmoitan joukkueen illalla kisaan.

Laiskotti joten tein joukkueen ilmon äsken.

Tervetuloa mukaan ! Liittymiskoodi on muuten sama kuin kesäkisassa, lopun "3" vaihtuu "44" merkkeihin, jos on epäselvä niin YV:llä saa minulta koko koodin.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3848
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Talvikilometrikisa 2015

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Kaikki ei ollu mukana kesäkilometrikisassa nojapyöräfoorumin joukkueessa :|

Juha Tretjakov
Viestit: 49
Liittynyt: 19 Touko 2011, 18:08

Re: Talvikilometrikisa 2015

Viesti Kirjoittaja Juha Tretjakov »

mhelander kirjoitti:

Oma tavoite on kuten aikaisemminkin pysyä joukkueen keskiarvon tuntumassa, plussaa jos pysyn sen yläpuolella.

Jos jokainen sais pysyttyä vähän keskiarvon yläpuolella, niin se vasta plussaa olisi... :wink:

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Talvikilometrikisa 2015

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Nyt näyttää heikolta talvikisajoukkueen muodostuminen. Yksi on pyytänyt koodia, kukaan ei ole kirjautunut joukkueen jäseneksi. Viisi kuskia pitäisi saada että joukkue kannattaa pitää kisassa, muuten pitää sitten alkaa katselemaan muun joukkueen jäsenyyttä...

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Talvikilometrikisa 2015

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Mä luotan siihen että meille tulee työpaikan joukkue. Jos sitä ei tule niin sitten on vielä Geopolkijat. Molemmisa se etu että minunkin vaatimattomilla kilometreillä (300m/kk) olen helposti puolivälin yläpuolella :lol: Nojapyöräilijöissä olisin "mätä omena" joka laskee keskiarvoa rajusti :(

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
vph
Sisällöntuottaja
Viestit: 1164
Liittynyt: 14 Loka 2014, 10:49
Paikkakunta: Provence-Alpes-Côte d'Azur ja Espoo

Re: Talvikilometrikisa 2015

Viesti Kirjoittaja vph »

Voisin tulla mukaan, mutta pääsen näillä näkymin aloittamaan polkemisen vasta tämän kuun lopussa, joten en taitaisi olla kovin hyödyllinen jäsen joukkueelle.

Toivon tai luulen kerääväni metrejä helmikuusta alkaen noin 150 km / viikko, mutta epävarmaa se on, kun en ole pyörän päällä ulkona ollut sitten elokuun lopun, eikä mulla ole vielä trikeäkään. Scorpion on kyllä tilauksessa, toimitus tammikuun aikana.

Laitanko jäsenhakemuksen?

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Talvikilometrikisa 2015

Viesti Kirjoittaja terppa »

vph kirjoitti:

Laitanko jäsenhakemuksen?

Tottakai laitat :D Kuten tuolla kilpailun säännöissä mainitaan "Lopuksi on hyvä muistaa, että tämä on leikkimielinen kisailu, jonka päätarkoitus on innostaa ihmisiä pyöräilemään. Suurin osa palkinnoista arvotaan kaikkien osallistujien kesken. Kunkin osallistujan itse merkkaamat kilometrit perustuvat viime kädessä luottamukseen ja toivomme kanssapolkijoilta korkeaa moraalia tässäkin suhteessa." tämä on siis leikkimielinen kilpailu eli tarkoitus ei ole väkisin ja perse ruvella ajaa tuhansia kilometrejä jos siihen ei sitten satu löytymään erityisiä intohimoja, itselle talvikisa on kiva lisämotivaattori pyöräilyyn.

mhelander kirjoitti:

Nyt näyttää heikolta talvikisajoukkueen muodostuminen. Yksi on pyytänyt koodia, kukaan ei ole kirjautunut joukkueen jäseneksi. Viisi kuskia pitäisi saada että joukkue kannattaa pitää kisassa, muuten pitää sitten alkaa katselemaan muun joukkueen jäsenyyttä...

15 pv.hän se vasta alkaa :) Ketjusta laskettuna Terppa, Wacky, Baskeri, Mhelander ja nyt siis vph on tulossa mukaan, eli 5 kasassa...

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3848
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Talvikilometrikisa 2015

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Mulla ei ole talvipyörä edes kunnossa vielä. Eli en ole lähtöviivalla ihan vielä kärkkymässä, mutta kyllä mä kisaan meinaan tulla silti puolustaa paikkaani.
Läski pitäis tulla kuntoon vielä ennen kisaa kun napa vihdoin saapui vihdoin huoltoon. Paljon huonoa onnea ajoituksen kanssa kun lähetin ennen joulua.

Avatar
vph
Sisällöntuottaja
Viestit: 1164
Liittynyt: 14 Loka 2014, 10:49
Paikkakunta: Provence-Alpes-Côte d'Azur ja Espoo

Re: Talvikilometrikisa 2015

Viesti Kirjoittaja vph »

Pyysin koodin, joten mukana ollaan, jahka pääsen ilmoittautumaan.

Oikein hyvä lisäkannustin pyöräilyn restarttaukseen.

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Talvikilometrikisa 2015

Viesti Kirjoittaja mhelander »

terppa kirjoitti:

15 pv.hän se vasta alkaa :) Ketjusta laskettuna Terppa, Wacky, Baskeri, Mhelander ja nyt siis vph on tulossa mukaan, eli 5 kasassa...

Jepjep, hyvältähän tämä alkaa vaikuttamaan. Vaikkei ole ihan tiukkapipojen kisa niin turha antaa tasoitusta alle viiden joukkueella... ollaan kuitenkin perinteiden mukaan tehosarjassa.

Wacky kirjoitti:

Mulla ei ole talvipyörä edes kunnossa vielä. Eli en ole lähtöviivalla ihan vielä kärkkymässä, mutta kyllä mä kisaan meinaan tulla silti puolustaa paikkaani.

Eiköhän senkin ehdi saada ajokuntoon, sullahan kilsoja tulee niin perusteellisesti. Tai siis että saan laitettua ehkä vähän kampoihin...

vph kirjoitti:

Oikein hyvä lisäkannustin pyöräilyn restarttaukseen.

Juuri näin. Itse olin nojaillu reippaan vuoden kun lähdin 2011 kesä-km kisaan matkaan ja siitä on osin kiittäminen että ajomäärät ja siinä samalla sekä kunto että vauhti on ollut paranemaan päin.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Vastaa Viestiin