Pyöräsi kuva

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
kuparinen
Sisällöntuottajakokelas

Re: Pyöräsi kuva

ViestiKirjoittaja kuparinen » 16 Helmi 2018, 00:16

PW kirjoitti:Kaivoin tavaratandemin hangesta ku Matkahuollosta piti seuraaviin vastaaviin hakee Terpan lähettämät osat. Kovassa lumessa kulkee kojakillakin ihan hyvin muuten jääny vähälle tän pyörän käyttö ku oon ollu niin laiska, etten oo viittint kiekko/rengasta vaihtaa :oops:
Mutta melkonen loota tuohon mahtuu 8)

Hupshuijaa, talvella Kojakeilla! Minulla on pystäriurbaanimaasturissa Kojakit enkä sillä uskalla edes oikeaan maastoon... :oops:

jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja

ViestiKirjoittaja jviirret » 16 Helmi 2018, 08:46

kuparinen kirjoitti:
PW kirjoitti:Kovassa lumessa kulkee kojakillakin ihan hyvin muuten jääny vähälle tän pyörän käyttö ku oon ollu niin laiska, etten oo viittint kiekko/rengasta vaihtaa :oops:

Hupshuijaa, talvella Kojakeilla! Minulla on pystäriurbaanimaasturissa Kojakit enkä sillä uskalla edes oikeaan maastoon... :oops:

Hyvin niillä lumipolanteella pärjää https://www.youtube.com/watch?v=f5SXWkblQNA Luulen että peilijäälläkin ovat yhtä hyvät ku lamellittomat nappulakumit, mutta jäätyneet tiekarhun urat ihan hirveitä ajettavia. Ainakin lyhyellä akselivälillä. Geopyörällä ajelin joskus Continental sport contacteilla, ne on kans ihan sliksit. Tuntuu että urat ei ollu niin suuri ongelma, pitkä akseliväli jotenki rauhallisempi.

Jukka
IRC:ssä kanavalla #nojakki

jooseha
Pistosuojattu sisällöntuottaja

ViestiKirjoittaja jooseha » 16 Helmi 2018, 18:46

Mä olen kanssa välillä ajellut talvella Duranoilla. Omituinen tapaus, kun rengas joko toimii tai ei toimi. Välimuodot puuttuu kokonaan. Yllättää mukavasti, kun kesken ajon renkaan toiminta lakkaa ja pyörä kippaa varoittamatta nurin :lol: Sama juttu sekä polanteella että jäällä.

Palaa sivulle “Yleistä nojapyöräilystä”