Haastatteluun

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Tarmous
Viestit: 3
Liittynyt: 17 Helmi 2015, 14:14

Haastatteluun

Viesti Kirjoittaja Tarmous »

Teen juttua nojapyöräilystä kaupunki.tv:lle ja haluaisin haastatella jotain alan tuntijaa pääkaupunkiseudulta.
Kokoatko omia nojapyöriäsi mahdollisesti myyntiin? Myytkö tuontipyöriä? Haluatko ilmaista mainosta? Ota yhteyttä! tarmorouhiainen@gmail.com

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3846
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Haastatteluun

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Pk-seudulta ei taida löytyä yrittäjää joka seurais tätä foorumia tarpeeksi aktiivisesti. Nojapyöriin keskittyvää myyjää ei taida olla kuin Pieter joka on ilmoittanut että pistää tammisaaressa sijaitsevan Velocraftin kiinni. Suomessa ei pelkällä nojapyörän myynnillä oikein elä.

Itse olen suunnitellut liikkeen perustamista, mutta asiat vahvasti piirustuspöydällä edelleen

Tarmous
Viestit: 3
Liittynyt: 17 Helmi 2015, 14:14

Re: Haastatteluun

Viesti Kirjoittaja Tarmous »

Wacky kirjoitti:

Pk-seudulta ei taida löytyä yrittäjää joka seurais tätä foorumia tarpeeksi aktiivisesti. Nojapyöriin keskittyvää myyjää ei taida olla kuin Pieter joka on ilmoittanut että pistää tammisaaressa sijaitsevan Velocraftin kiinni. Suomessa ei pelkällä nojapyörän myynnillä oikein elä.

Itse olen suunnitellut liikkeen perustamista, mutta asiat vahvasti piirustuspöydällä edelleen

Oletko itse rakentanut nojapyöriä? Jos olisi jokin pienikin paja, ja valmis nojakki, niin se kyllä olisi tarpeeksi!

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3846
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Haastatteluun

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Nm. nojailija eli Tero Linnainen olis varmaan pk-seudun lähin nojapyöräpajan omistaja, tuusulassa. Mies on keskittynyt rakentamaan hiilikuidusta pyöriä ja hänellä on kunnon paja siihen.
Mulla ei ole kuin kaupallisia pyöriä toinen on toki Teron muokkaus korjaama ja hieman harvinaisempi, eli suosittelen että laitat Terolle yksityisviestiä.

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17771
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Haastatteluun

Viesti Kirjoittaja PW »

Kyllä Rikun läskinojakkikin yhen haastattelun arvoinen on :mrgreen:

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Haastatteluun

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Luulen että jos haluaa haastatella aktiiviharrastajaa, ahkeraa pyörien rakentelijaa ja pyöräkauppiasta, niin pitää haastatella kolmea eri henkilöä :roll:

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17771
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Haastatteluun

Viesti Kirjoittaja PW »

jviirret kirjoitti:

Luulen että jos haluaa haastatella aktiiviharrastajaa, ahkeraa pyörien rakentelijaa ja pyöräkauppiasta, niin pitää haastatella kolmea eri henkilöä :roll:

Jukka

Eikä kaikki välttämättä löydy Hesasta :roll:

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Haastatteluun

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Tarmous kirjoitti:

Oletko itse rakentanut nojapyöriä? Jos olisi jokin pienikin paja, ja valmis nojakki, niin se kyllä olisi tarpeeksi!

Onhan meillä nojapyörien rakentajia foorumilla useitakin. Jotkut niistä tekeleistä on päätyneet ihan mediaankin asti kuten tämä oma tekele:

Kuva

Harmi ettei pitkän haastattelun ja rupattelun jälkeen käytännössä tullut sanaakaan painotuotteeseen.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Avatar
jooseha
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5150
Liittynyt: 09 Kesä 2009, 22:43

Re: Haastatteluun

Viesti Kirjoittaja jooseha »

Onko tässä tarkoitus tehdä juttu kaupallisesta toiminnasta vai nojapyöräilystä yleensä? Jälkimmäiseen on varmaan aktiiviharrastaja parempi kuin kaupallinen toimija.
Pajat tosin suurimmalta osalta omatoimirakentajia puuttuvat. Pyörät tehdään usein muiden tiloissa tai sitten vaan taivasalla.

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17771
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Haastatteluun

Viesti Kirjoittaja PW »

http://www.takakenobikes.fi/
nim. Pikametri tekee kauppaa, sivutoimisesti.

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13804
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Haastatteluun

Viesti Kirjoittaja jori »

PW kirjoitti:

http://www.takakenobikes.fi/
nim. Pikametri tekee kauppaa, sivutoimisesti.

Ja rakentaa ja harrastaa muutenkin, muttei pääkaupunkiseudulla, vaan Kangasalla. :D

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Tarmous
Viestit: 3
Liittynyt: 17 Helmi 2015, 14:14

Re: Haastatteluun

Viesti Kirjoittaja Tarmous »

Kiitos avusta! Takakeno on tosiaan hieman liian kaukana. Yritän saada Nojailijaan yhteyden!

Vastaa Viestiin