Ketjupesuri ? !

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
PW
KOM
Viestit: 17765
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Ketjupesuri ? !

Viesti Kirjoittaja PW »

Wacky kirjoitti:
kogam kirjoitti:

Saako tuota Squirttia mistään kaupasta ostettua täältä Suomesta ?

Pikaisen googletuksen perusteella, ei saa. Onko ongelma ulkolailta tilaamisessa?

Jos tahtoo suosii kotimaista :wink: tai sitt on tumpelo nettikauppojen kanssa niinku mie - ei luottoo(korttii). No aina voi kysyä lapsilta apua.

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
jooseha
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5150
Liittynyt: 09 Kesä 2009, 22:43

Re: Ketjupesuri ? !

Viesti Kirjoittaja jooseha »

Painepesurilla lähtee nätisti puhtaaksi.

kogam
Viestit: 162
Liittynyt: 11 Heinä 2014, 11:18
Paikkakunta: Espoo

Re: Ketjupesuri ? !

Viesti Kirjoittaja kogam »

Juu tumpelo yleensäkin koko netin kanssa ja ei oo tuota kielitaitoakaan.. Sitä ikäpolvea ettei minun nuoruudessa ollu koko nettiä olemassa.....

Pysty : Koga Miyata 2000- Noja : HPV Scorpion Fs 20 2015- Cruzbike Vendetta V 20 2020-

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Ketjupesuri ? !

Viesti Kirjoittaja jviirret »

kogam kirjoitti:

Sitä ikäpolvea ettei minun nuoruudessa ollu koko nettiä olemassa.....

Niin kuin suurin osa meistä http://nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.php?f=12&t=576

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13787
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Ketjupesuri ? !

Viesti Kirjoittaja jori »

jviirret kirjoitti:
kogam kirjoitti:

Sitä ikäpolvea ettei minun nuoruudessa ollu koko nettiä olemassa.....

Niin kuin suurin osa meistä http://nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.php?f=12&t=576

Ai jaa, minun nuoruudessani se on vieläkin. :mrgreen: Eipä silti, kogam näkyykin olevan vuoden vanhempi. :wink:

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

NikoK
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 643
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 12:17
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Ketjupesuri ? !

Viesti Kirjoittaja NikoK »

kogam, minä voin tilata samalla sinulle tavaraa, kun itsellekin pitää vähän väliä jotain tilailla. Käyt sitten hakemassa meiltä, kun melkein naapurissa asut ?

Niko

Azub Max, Cruzbike Vendetta V20

https://www.instagram.com/nikoakoskela/

NikoK
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 643
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 12:17
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Ketjupesuri ? !

Viesti Kirjoittaja NikoK »

Kellään kokemusta kylmemmän kelin SquirtLubesta ? Squirt Low-temp. Lainaus valmistajan sivuilta "Squirt Low Temp Lube has a modified congealing point, allowing it to lube optimally in these temperatures, keeping your chain quiet and clean, with long lasting durability."

Azub Max, Cruzbike Vendetta V20

https://www.instagram.com/nikoakoskela/

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3839
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Ketjupesuri ? !

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Perus Squirt toimii ihan hyvin pakkasella, mutta sitä ei voi lisätä kylmälle ketjulle koska on vesiohenteista. Ehkäpä tuota on mahdollista lisätä pakkasellakin.

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Ketjupesuri ? !

Viesti Kirjoittaja mhelander »

NikoK kirjoitti:

Kellään kokemusta kylmemmän kelin SquirtLubesta ? Squirt Low-temp. Lainaus valmistajan sivuilta "Squirt Low Temp Lube has a modified congealing point, allowing it to lube optimally in these temperatures, keeping your chain quiet and clean, with long lasting durability."

Wacky kirjoitti:

Perus Squirt toimii ihan hyvin pakkasella, mutta sitä ei voi lisätä kylmälle ketjulle koska on vesiohenteista. Ehkäpä tuota on mahdollista lisätä pakkasellakin.

Joo jos ketjun voi voidella lämpimässä niin normi-Squirtti toiminee yhtä hyvin. Silti mielenkiintoinen tieto, kiitos siitä.

Itse olen tähän mennessä syksyisin siirtynyt Squirtista Finish Line Wet -öljyvoiteluun kun märässä squirttia saa olla vähän väliä laittamassa lisää. Katsotaan tänä syksynä pysyykö paremmin 11-vaihteisen ketjuissa kuin edellisissä 9-vaihteisen. Ei huvittaisi alkaa keväällä läträämään öljyjä pois...

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Vastaa Viestiin