Bilteman pistosuojatut

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
kissaniitty
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 281
Liittynyt: 16 Elo 2009, 12:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bilteman pistosuojatut

Viesti Kirjoittaja kissaniitty »

Stadissa ainakin renkaiden rikkomiseen tarvitaan vain yhden-kahden talven sepelirömyämiset. Mun Marathon Plus (47-559) on parin talven ajon jälkeen niin reikäjuustoa, että sepeli menee läpi vanhoista viilloista. Kulutuspintaa on jäljellä vaikka kuinka. Eturenkaana sen sijaan ainakin neljä vuotta Marathon Plus (47-406) kestää aina vaan...jotain on varmasti laadulle tapahtunut? Azubissa on vielä paino enemmän eturenkaalla.
Mulla ollu Hase Tretsissä Rubenan Longwayt, hyvin rullaa mutta kuluu aika nopsaan eli vastaa tosiaan laatu hintaa.

Nothing compares to the simple pleasure of riding a bike. ~ John F. Kennedy

Current fleet: Hase Tagun (2021-) - Hobie Mirage Oasis (2014-) - Specialized Source Elite Disc (2015-) - Radius C4 (2016-) - Trek Farley 5 (2019-) - Tern Link D7i (2020-)

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4626
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Bilteman pistosuojatut

Viesti Kirjoittaja janx »

Mulla on Paseossa Schwalben marathon racerit edessä ja takana (40-406 ja 40-559). Edellisellä takarenkaalla, josta oli pinta jo aika kulunut, meni kvartsikide läpi, jolla pääsin välillä pumppaamalla kotiin. Silloin ei vielä ollut takasisäkumissa litkuja sisällä. Muuten en ole vielä koskaan paikannut tien päällä sisärengasta. Yhteispainoa kuskin ja pyörän kanssa on noin 135 kiloa. Luulisi puhkeavan, jos se on siitä kiinni. En toki aja talvella ja kesälläkin ihan liian vähän.

Kuva

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Vastaa Viestiin