Hyvä pyörähuolto

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Ilpo
Viestit: 119
Liittynyt: 21 Elo 2007, 19:28
Paikkakunta: Vantaa

Hyvä pyörähuolto

Viesti Kirjoittaja Ilpo »

Pitää antaa palautetta, kun saa hyvää palvelua.

Kolmipyöräinen Trice tarvitsi kunnollisen perushuollon. Täällä pääkaupunkiseudulla ja varmaan muuallakin on vaikeata yleensä löytää pyörähuoltoa, joka ottaisi vastaan nojapyöriä. Nojapyörät ovat kuulemma vaivalloisia, kun niitä ei saa normaaliin pyörähuoltotelineeseen. Jos joku pyörähuolto ottaakin huollon tehtäväkseen, niin aina on vähän epäillystä, että kuinka paljon on annettu "valohoitoa" ja kuinka paljon on tehty itse huoltoa.

Tiesin, että Riku, joka on myös aktiivinen täällä nojapyöräfoorumilla, on aloittanut pyörien huoltajana Fillarivelho nimisessä firmassa, joten tilasin Rikulta Triceen perushuollon. Ideana huolloissa on se, että huollot tehdään asiakkaan luona eli nytkin Riku tuli minun luokse ja huolto tehtiin kerrostalon pyöräkellarissa ja ulkona. Halutessa huoltoa voi seurata, mutta minä annoin Rikulle työrauhaakin. Olen erittäin tyytyväinen huoltoon ja suosittelen muillekin.

http://www.fillarivelho.fi/

VR
Viestit: 44
Liittynyt: 16 Helmi 2015, 18:20
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Hyvä pyörähuolto

Viesti Kirjoittaja VR »

Ilpo kirjoitti:

Pitää antaa palautetta, kun saa hyvää palvelua.

Kolmipyöräinen Trice tarvitsi kunnollisen perushuollon. Täällä pääkaupunkiseudulla ja varmaan muuallakin on vaikeata yleensä löytää pyörähuoltoa, joka ottaisi vastaan nojapyöriä. Nojapyörät ovat kuulemma vaivalloisia, kun niitä ei saa normaaliin pyörähuoltotelineeseen. Jos joku pyörähuolto ottaakin huollon tehtäväkseen, niin aina on vähän epäillystä, että kuinka paljon on annettu "valohoitoa" ja kuinka paljon on tehty itse huoltoa.

Tiesin, että Riku, joka on myös aktiivinen täällä nojapyöräfoorumilla, on aloittanut pyörien huoltajana Fillarivelho nimisessä firmassa, joten tilasin Rikulta Triceen perushuollon. Ideana huolloissa on se, että huollot tehdään asiakkaan luona eli nytkin Riku tuli minun luokse ja huolto tehtiin kerrostalon pyöräkellarissa ja ulkona. Halutessa huoltoa voi seurata, mutta minä annoin Rikulle työrauhaakin. Olen erittäin tyytyväinen huoltoon ja suosittelen muillekin.

http://www.fillarivelho.fi/

Hyvä tietää tulevaa "sotaa varten" !

Baskeri
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 518
Liittynyt: 10 Elo 2012, 20:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Hyvä pyörähuolto

Viesti Kirjoittaja Baskeri »

Rikun pitää muuttaa Ouluun. Tack! Sivuliikekin kelpaa.

Avatar
Salsa
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 299
Liittynyt: 05 Loka 2013, 20:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hyvä pyörähuolto

Viesti Kirjoittaja Salsa »

Baskeri kirjoitti:

Rikun pitää muuttaa Ouluun. Tack! Sivuliikekin kelpaa.

Me mihkään Ouluun muutettais kuin Tornioon ;)

Olen pyörän käyttäjä, en sen huoltaja.
HPV Gekko Fx 2013-> Optima Baron XS 2014-> Performer Toscana 20/26 2015->

Baskeri
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 518
Liittynyt: 10 Elo 2012, 20:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Hyvä pyörähuolto

Viesti Kirjoittaja Baskeri »

Salsa kirjoitti:
Baskeri kirjoitti:

Rikun pitää muuttaa Ouluun. Tack! Sivuliikekin kelpaa.

Me mihkään Ouluun muutettais kuin Tornioon ;)

Käy se Torniokin:) Tulee käytyä aikas usein.

Avatar
Hopea
Sisällöntuottaja
Viestit: 1086
Liittynyt: 20 Loka 2006, 09:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hyvä pyörähuolto

Viesti Kirjoittaja Hopea »

Suosittelen Pasilan pyörähuoltoa. Vislauskuja Itä-Pasilassa siellä Elisan linkkitornin takana puiston reunassa. Nojapyörä ei ole ongelma.

Omistaja on vaihtunut viime vuonna. Entisen omistajan aikana olin tyytyväinen työn jälkeen, sama edelleen. Nykyinen on saanut järjestetyksi tilat niin, että nojapyöräkin mahtuu sisään. Tekijöitä on näin kesäaikana vähintään kaksi, talvella omistaja näyttää pyörittävän paikkaa itsekseen.

Niin ja tietysti suosittelen Fillarivelhoa, mutta kun se on niin itsestäänselvää... :wink:

Sinner Demon 2026 2006-> Savenmaa Alku 2009-2012 HP Velotechnik Gekko FX 2012->

NikoK
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 643
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 12:17
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Hyvä pyörähuolto

Viesti Kirjoittaja NikoK »

Minkälainen paja/työkaluarsenaali Velhon pakussa on ? Vaadimme kuvia :mrgreen:

Azub Max, Cruzbike Vendetta V20

https://www.instagram.com/nikoakoskela/

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3837
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Hyvä pyörähuolto

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Löytyy isompaa ja pienempää lekaa riippuen ongelmasta. Meillä on suunnilleen samat työkalut kuin tavallisessa pyörähuollossa yleensä on.

Avatar
Stapani
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 848
Liittynyt: 16 Touko 2008, 20:43
Paikkakunta: 00920 Helsinki

Re: Hyvä pyörähuolto

Viesti Kirjoittaja Stapani »

Iso kiitos Fillarivelhon Rikulle ja Kristianille
taas kinnerin huollosta ja muutaman palikan vaihdosta
mukavaan hintaan.
Hyvin pelittää!

Tapani

Catrike Speed 3x26 2011
Quest XS Carbon 2015 "Kinuski"

Vastaa Viestiin