Kohtaamisia

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Uplatukki
Viestit: 34
Liittynyt: 26 Elo 2012, 09:59
Paikkakunta: Liminka

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Uplatukki »

oki kirjoitti:

Nojapyörä kohtaamisia.
20.08.13 noin klo 16.45 aikoihin ajoimme Limingassa 8-tietä haaransillale päin.
Pyörätiellä ajoi uplatukki vaimonsa kans kohti haaransiltaa.
terv: Oki

Tervehdys!!

Paljastettakoon nyt kaikille. että vaimolla on Performer trike 2012. Vajaa kuukausi vanha ja kilometrejä on 450.
Laitan kuvan molemmista jahka muistan ottaa ensin valokuvan.

Uplatukki

Pertussis
Viestit: 19
Liittynyt: 03 Loka 2012, 20:40

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Pertussis »

Joku pyöräretkue tänään klo 10.30 tuli Puistolan suunnasta ja jatkoi Hakkilaan kehä kolmosen ylittävällä sillalla. Joukossa oli yksi trike, pienet etukiekot ja iso takakiekko. Ja minä taas autossa.

HP Velotechnik Scorpion fx

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3846
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Pertussis kirjoitti:

Joku pyöräretkue tänään klo 10.30 tuli Puistolan suunnasta ja jatkoi Hakkilaan kehä kolmosen ylittävällä sillalla. Joukossa oli yksi trike, pienet etukiekot ja iso takakiekko. Ja minä taas autossa.

Eiköhän kyseessä ollut HePon retki jolla Ilpo oli mukana

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4624
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja janx »

Wacky kirjoitti:
Pertussis kirjoitti:

Joku pyöräretkue tänään klo 10.30 tuli Puistolan suunnasta ja jatkoi Hakkilaan kehä kolmosen ylittävällä sillalla. Joukossa oli yksi trike, pienet etukiekot ja iso takakiekko. Ja minä taas autossa.

Eiköhän kyseessä ollut HePon retki jolla Ilpo oli mukana

Oiskohan tuo HePon retki ollut myös viime lauantaina, kun tossa joen varressa (itäpuolella jokea, jossa joet yhtyvät) tuli melkoinen liuta pystäreitä (50) yhtä soittoa vastaan. Kiittelivät kun jäin koiran kanssa tien laitaan odottelemaan. Heillä oli käytössään käsimerkki (ikään kuin lintu pyrstöä heiluttaisi), jolla he ilmoittivat takana tulevalleen, että vastaan on tulossa porukkaa. He tiivistivät ajamaan perättäin, jotta vastaantulija pääsi ohi. Oisko meidänkin ryhmäajoon hyvä sopia jotain vastaavia?

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17770
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja PW »

Viron reissussa miekin yhen käsimerkin opin kun korokkeen kohdalla edellä menevä näytti ylös alas liikettä kämmen alaspäin. Ihan käteviä ovat ryhmäajossa.

Petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4624
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja janx »

Avasin käsimerkeille oman ketjun: http://nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.php?f=23&t=3208

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Avatar
Premnas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2653
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 20:47
Paikkakunta: Kaarina

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Premnas »

Näin tänään Mårtenin Turun keskustassa :D ! Meinasin ensin ajaa ohi kunnes tajusin näköhavainnon nojapyörästä :D . Juteltiin pitkät pätkät nojailusta.

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

marten
Viestit: 46
Liittynyt: 22 Elo 2008, 08:32
Paikkakunta: Turku

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja marten »

Premnas kirjoitti:

Näin tänään Mårtenin Turun keskustassa :D ! Meinasin ensin ajaa ohi kunnes tajusin näköhavainnon nojapyörästä :D . Juteltiin pitkät pätkät nojailusta.

Oli oikein mukava jutteluhetki, vaikka liikennemelu välillä häiritsi. Olen harvoin nähnyt nojapyöräilijöitä Turussa "jutteluetäisyydellä".

Mårten

Köbenhavns Pedersen 1998 -, Redmount Roller 2005-, QuatreVelo+ 2022-

sv
Viestit: 112
Liittynyt: 14 Heinä 2013, 20:10

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja sv »

Olen keväästä lähtien pyöräillyt Scorpion Fx trikellä täällä Hämeenlinnassa :shock: mutta yhtään nojaa ei ole tullut vastaan.
Ei liene montaa tällä kulmalla :roll:
28.8.2013. sv

eemeli
Sisällöntuottaja
Viestit: 1110
Liittynyt: 03 Elo 2007, 22:36
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja eemeli »

Mä olen ajellut nojapyörällä Hämeenlinnassa vuodesta 2006... Oli meitä kesäkuun lopussa muutama muukin http://www.nojapyorafoorumi.fi/viewtopi ... =23&t=2861. Muutaman olen nänhnyt muulloinkin, mutta ei niitä tosiaan liika ole. Tänä vuonna nähnyt pariin kertaan matalan kaksipyöräisen.Tiedän kyllä, että parilla muullakin on nojakki... Ei niitä kyllä pahemmin liikenteessä ole näkynyt.

-Janne-

Heijaa heijaa heijaa kerho :D ...

kmb
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 268
Liittynyt: 12 Heinä 2013, 21:28
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja kmb »

Onko foorumilaisia vihreällä muistaakseni matalahkolla nojapöyrällä Jyväskylässä ajeleva mieshenkilö? Tuli viimeksi tänään rantaväylällä vastaan (itse olin kävellen).

ICE Sprint 26 (2013 - ), Azub Max (2014 - )

Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4802
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Taisin olla mina itse. Ajoin jarven 9 kertaa tanaan ympari.:-)

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13801
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja jori »

Nojanalle kirjoitti:

Taisin olla mina itse. Ajoin jarven 9 kertaa tanaan ympari.:-)

Nalle reenaa ensi vuoden Nokialle. :D

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

kmb
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 268
Liittynyt: 12 Heinä 2013, 21:28
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja kmb »

Nojanalle kirjoitti:

Taisin olla mina itse. Ajoin jarven 9 kertaa tanaan ympari.:-)

Aijaa... nyt ei kyllä yhtään yhdistynyt :). Siinä 8:45 aamusella koiranuittopaikan ja moottoriteiden ylimenevän kävelysillan välissä.

ICE Sprint 26 (2013 - ), Azub Max (2014 - )

Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4802
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Minä lähdin kotoo klo9 jälkee, että oli varmaan sit Jättiorava. Hän menee lähmpänä maata ja punanen tukka . Vihreä matala pyörä.

Vastaa Viestiin