Kohtaamisia

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
J-Drums
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 255
Liittynyt: 19 Elo 2013, 22:25
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja J-Drums »

Tänään nähtiin lenkillä OzQun kanssa. Ei edes pysähdytty juttelemaan, kun Pirkanmaalla alkaa nojapyörä olemaan niin tavallinen näky. :)

No ei vaiskaan, mutta oli niin vauhti päällä, ettei siinä jarrutella. :D

Nojapyörät: Challenge Fujin SL-1 Low Racer, HP Velotechnik Scorpion FX trike
Pystärit: BH Emotion Neo Cross akkukone, Nakamura Platinum hybridi

Avatar
OzQu
Viestit: 186
Liittynyt: 05 Maalis 2012, 09:42
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja OzQu »

Parin viikon sisään tosiaan oon nähnyt kolme nojakistia. Ensin trikellä yhden (myös hervantalaisen) Suoramassa, viime lauantaina näin (myös hervantalaisen) Kaukajärvellä ja viimeisimpänä J-Drums tuli vastaan Saarenmaantiellä.

Innostuin siitä J-Drumsin vauhdista itekin pistään pökköä pesään ja ohitin edellä menneet pystärit.. Menivät vain rauhallista <30kmh vauhtia ja nykyään tuolla Saarenmaantiellä tulee vedettyä lähemmäs 40kmh keskareita.

OzQu

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13787
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja jori »

OzQu kirjoitti:

Parin viikon sisään tosiaan oon nähnyt kolme nojakistia. Ensin trikellä yhden (myös hervantalaisen) Suoramassa, viime lauantaina näin (myös hervantalaisen) Kaukajärvellä ja viimeisimpänä J-Drums tuli vastaan Saarenmaantiellä.

Innostuin siitä J-Drumsin vauhdista itekin pistään pökköä pesään ja ohitin edellä menneet pystärit.. Menivät vain rauhallista <30kmh vauhtia ja nykyään tuolla Saarenmaantiellä tulee vedettyä lähemmäs 40kmh keskareita.

Ketäs nämä Hervantalaiset oikein ovat. Kyllä pitäisi ilmoittautua foorumille ja vähintään tulla ensi keskiviikkona klo 18.30 Rajaportille saunomaan. Kai sinä ainakin itse tulet.:D

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17765
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja PW »

Imatralla niin harvinaista - Gauchomies kurvas koskipuiston läpi. Joku saattoi tänään nähdä kaksi nojakkia täällä.

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

TMS
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 959
Liittynyt: 17 Kesä 2008, 09:34
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja TMS »

PW kirjoitti:

Tarvii Teron hommata kohta ookeesti kakspaikkanen. Siinä edessäkö poika nyt kulkee?

Joo ihan sylissä poika vaan on. Yllättävän hyvin pystyy polkemaan niinkin. Ainakin jos ei ole juuri syönyt itseään ähkyyn ennen ajoa :D Kinnereissähän tuppaa olemaan aika pysty noja-asento mikä varmaan tässä kohdin on eduksi.
Mä luulen että yllättävän isonkin lapsen kanssa tuo vois vielä onnistua. Vaimon kanssa ei olla kuitenkaan vielä kokeiltu :D

Avatar
OzQu
Viestit: 186
Liittynyt: 05 Maalis 2012, 09:42
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja OzQu »

jori kirjoitti:

Ketäs nämä Hervantalaiset oikein ovat. Kyllä pitäisi ilmoittautua foorumille ja vähintään tulla ensi keskiviikkona klo 18.30 Rajaportille saunomaan. Kai sinä ainakin itse tulet.:D

Nimet jääneet huonosti mieleen, mutta käsittääkseni molemmat ovat joskus olleet Nokialla kisoissakin, eivät tosin tänä vuonna. Tosin viime lauantaina tapaamani oli käynyt vain katsojan roolissa kisoissa. Ajellut 4 vuotta trikellä ja nyt kaks pyöräisellä. Edellinen Hervantalaisen kohtaaminen oli trikellä liikkuvaan Pekkaan (Ainakin näin tänne raportoin).

Pitääpä tutustua tuohon rajaportin tapaukseen!

Edit: Ja tänä aamuna pikametri nähty työmatkaa ajamassa tien toisella puolen :)

OzQu

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13787
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja jori »

OzQu kirjoitti:
jori kirjoitti:

Ketäs nämä Hervantalaiset oikein ovat. Kyllä pitäisi ilmoittautua foorumille ja vähintään tulla ensi keskiviikkona klo 18.30 Rajaportille saunomaan. Kai sinä ainakin itse tulet.:D

Nimet jääneet huonosti mieleen, mutta käsittääkseni molemmat ovat joskus olleet Nokialla kisoissakin, eivät tosin tänä vuonna. Tosin viime lauantaina tapaamani oli käynyt vain katsojan roolissa kisoissa. Ajellut 4 vuotta trikellä ja nyt kaks pyöräisellä. Edellinen Hervantalaisen kohtaaminen oli trikellä liikkuvaan Pekkaan (Ainakin näin tänne raportoin).

Ai jaa, Tuo Pekkahan voikin olla "pketola". Trikellä liikkuminen vain hämäsi. Olisin arvellut, että hän liikkuisi "Nuoli" nimisellä kinnerillään, eikä pelkällä trikellä. No, voihan hän olla joku muukin Pekka Hervannasta. :roll:
Tämän näköinen on pketola
Kuva

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
OzQu
Viestit: 186
Liittynyt: 05 Maalis 2012, 09:42
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja OzQu »

Sama mies! Taisi olla "sunnuntaiajelulla" kun trikellä oli matkassa.

OzQu

TJT
Viestit: 58
Liittynyt: 18 Huhti 2013, 13:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja TJT »

TMS kirjoitti:
PW kirjoitti:

Tarvii Teron hommata kohta ookeesti kakspaikkanen. Siinä edessäkö poika nyt kulkee?

Joo ihan sylissä poika vaan on. Yllättävän hyvin pystyy polkemaan niinkin. Ainakin jos ei ole juuri syönyt itseään ähkyyn ennen ajoa :D Kinnereissähän tuppaa olemaan aika pysty noja-asento mikä varmaan tässä kohdin on eduksi.
Mä luulen että yllättävän isonkin lapsen kanssa tuo vois vielä onnistua. Vaimon kanssa ei olla kuitenkaan vielä kokeiltu :D

Tämä pitäisi nähdä livenä :lol:

Todellista monikäyttöisyyttä.

T.Timo

Mango Sport Red Edition 2013

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja terppa »

Pari kertaa olen nähnyt Lahden ja Nastolan välillä mustan flevo-tyylisen nojapyörän liikenteessä, viimeksi viime keskiviikkona. Aika paljon taitaa Lahdenseudulla jo olla foorumin ulkopuolista nojapyöräilyä.

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

musti&siippa
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 271
Liittynyt: 01 Helmi 2009, 20:14
Paikkakunta: Nokia

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja musti&siippa »

Takakeno on huomattu Nokialla! Vähän väliä joku mainitsee minulle, että on nähnyt oranssin hirmun kiitävän... Yksi jopa epäili, että ihanko polkemalla vaan kulkee? :shock: :D

t. musti

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7040
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Mulle raportoitu myös.

Avatar
Stapani
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 848
Liittynyt: 16 Touko 2008, 20:43
Paikkakunta: 00920 Helsinki

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Stapani »

Muutaman sadan metrin päässä meikäläisestä asustelee kaveri,
jolla on 5 vuotta ollut keltainen TW-Bents 2-pyöräinen.
Tänään näin hänet ekaa kertaa, ei kuulemma paljoa sillä ajele.
Tiesi foorumin, mutta ei ilmeisesti ole rekisteröitynyt.

Tapani

Catrike Speed 3x26 2011
Quest XS Carbon 2015 "Kinuski"

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja terppa »

Mullekin muutes raportoitiin kolmesta eri lähteestä, että Parsa on ollut Vääksyn vanhassa keskustassa Sadonkorjuumarkkinoilla edellisenä viikonloppuna :)

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Parsa
Viestit: 33
Liittynyt: 26 Heinä 2014, 17:28
Paikkakunta: Vääksy

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Parsa »

Juu olin siellä vähän pyörää esittelemässä. Kukaan ei löytänyt siitä moottoria vaikka kuinka etsi. :)
Hyvä että pois pääsi, kun hieno ilmakin sattui.

Vastaa Viestiin