Kohtaamisia

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3847
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Oliko se Vaaka liikkeellä tuomarikylän kohdilla n. klo 12?
Kattelin että musta alaohjattava nojapyörä, mutta vaatteita oli siihen malliin päällä ettei se voinut olla kissaniitty kun hän ajaisi t-paidassa näillä keleillä vielä.

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Siellä päin olin juu. Mustat Asicsin juokutrikoot ja suolasta osin valkaistunut brittiarmeijan windproof smock. Siis vihreä maastokuvioitu takki. Ja sandaalit totta kai. Loppukiriä kilsakisaan, tosin hiljaa menin, kun en höövitamiinilta kai ollut palautunut eilisen kovavauhtisesta lenkistä.

kissaniitty
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 281
Liittynyt: 16 Elo 2009, 12:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja kissaniitty »

Wacky kirjoitti:

Oliko se Vaaka liikkeellä tuomarikylän kohdilla n. klo 12?
Kattelin että musta alaohjattava nojapyörä, mutta vaatteita oli siihen malliin päällä ettei se voinut olla kissaniitty kun hän ajaisi t-paidassa näillä keleillä vielä.

Juu, en ole vielä pahemmin pitkähihaista kaipaillut. Housuja sentään taipunut pitämään :) Olin samaan aikaan tulossa Puistolan suunnalta Tapaninvainioon päin kylläkin, lähellä siis...

Nothing compares to the simple pleasure of riding a bike. ~ John F. Kennedy

Current fleet: Hase Tagun (2021-) - Hobie Mirage Oasis (2014-) - Specialized Source Elite Disc (2015-) - Radius C4 (2016-) - Trek Farley 5 (2019-) - Tern Link D7i (2020-)

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Huh vältimme siis kolarin, kun emme ihan osuneet kohdilleen, vaikka läheltä pitikin.

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Perhana.

Nähtiin rutunen ja kinneri pikkupoitsun kanssa tossa tunti sitten (Rantakylä - Siihtala - Keskusta reitillä)

Taannoin tytär kysyi että teenkö hänelle nojapyörän. Lupasin. Nyt oli poika aivan sekaisin kinneristä ja kysyi että teenkö mä hänelle kinnerin ja tyttärelle kanssa.

Pitää vissiin tehdä. Nyt siis kätevintä mallia pohtimaan :)

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13804
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja jori »

Pastori kirjoitti:

Perhana.

Nähtiin rutunen ja kinneri pikkupoitsun kanssa tossa tunti sitten (Rantakylä - Siihtala - Keskusta reitillä)

Taannoin tytär kysyi että teenkö hänelle nojapyörän. Lupasin. Nyt oli poika aivan sekaisin kinneristä ja kysyi että teenkö mä hänelle kinnerin ja tyttärelle kanssa.

Pitää vissiin tehdä. Nyt siis kätevintä mallia pohtimaan :)

Etukate+takakate yhteistilauksesta, väliin kangasta tai Vikuprop levy (Vikuprop on Coroplastin suomalainen kauppanimi) ja Nuoli-kinnerin runkorakenne.

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Pastori »

jori kirjoitti:
Pastori kirjoitti:

Perhana.

Nähtiin rutunen ja kinneri pikkupoitsun kanssa tossa tunti sitten (Rantakylä - Siihtala - Keskusta reitillä)

Taannoin tytär kysyi että teenkö hänelle nojapyörän. Lupasin. Nyt oli poika aivan sekaisin kinneristä ja kysyi että teenkö mä hänelle kinnerin ja tyttärelle kanssa.

Pitää vissiin tehdä. Nyt siis kätevintä mallia pohtimaan :)

Etukate+takakate yhteistilauksesta, väliin kangasta tai Vikuprop levy (Vikuprop on Coroplastin suomalainen kauppanimi) ja Nuoli-kinnerin runkorakenne.

Nuoli kävikin jo mielessä. Joo tosiaan - etu ja takakate tuosta setistä ja väliin kangasta joka tarranauhalla kiinni. Hmm.
Pitää triplata toi kimppatilauksen määrä vissiin :)

ajarmala
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2004
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 00:17
Paikkakunta: Nummela, Vihti
Viesti:

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja ajarmala »

Pastori kirjoitti:

Taannoin tytär kysyi että teenkö hänelle nojapyörän. Lupasin. Nyt oli poika aivan sekaisin kinneristä ja kysyi että teenkö mä hänelle kinnerin ja tyttärelle kanssa.

Pitää vissiin tehdä. Nyt siis kätevintä mallia pohtimaan :)

Terve lapsi osaa pyytää enemmän kuin isä ehtii tehdä... Kannattaa aluksi hieman priorisoida ajoneuvoja, jooko?

--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Pastori »

ajarmala kirjoitti:
Pastori kirjoitti:

Taannoin tytär kysyi että teenkö hänelle nojapyörän. Lupasin. Nyt oli poika aivan sekaisin kinneristä ja kysyi että teenkö mä hänelle kinnerin ja tyttärelle kanssa.

Pitää vissiin tehdä. Nyt siis kätevintä mallia pohtimaan :)

Terve lapsi osaa pyytää enemmän kuin isä ehtii tehdä... Kannattaa aluksi hieman priorisoida ajoneuvoja, jooko?

Mun systeemi on se että alan innoissani heti tekemään ja puuhaamaan ja hommat jää sitten kesken ja parin vuoden päästä sitten muun tekemisen puutteessa saan ne valmiiksi.

Priorisointi ei olis huono idis.

Avatar
Vilijami
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7090
Liittynyt: 27 Maalis 2014, 09:19
Paikkakunta: Oulu

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Vilijami »

Pastori kirjoitti:

Mun systeemi on se että alan innoissani heti tekemään ja puuhaamaan ja hommat jää sitten kesken ja parin vuoden päästä sitten muun tekemisen puutteessa saan ne valmiiksi.

Tunnistan helposti itsessäni tuon "innoissaan heti tekemään"-jutun!
Mun vaan on pakko saada puristettua projektit kohtuu äkkiä valmiiksi, muuten ne ei valmistu ikinä kun into siirtyy seuraavaan kohteeseen. :D

Pitäs keksiä järkevä tapa valmistaa tadpolen etunapa ni nämä kinnerihaaveet realisoitus helpommin. Jatkuu rakenteluosiossa --->

Juha Tretjakov
Viestit: 49
Liittynyt: 19 Touko 2011, 18:08

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Juha Tretjakov »

Olin eilen ulkoiluttamassa uutukaista liikennekameraani, ja hyväthän oli maisemat! Ainakin toistaiseksi kamera on kiinni vain pystypyörän tangossa, mutta katsotaan nyt mihin sen Scorpionissa saisi kiinni, kun ei ole puomia eikä mitään. Kuka tunnistaa?
Kuva

Avatar
jooseha
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5150
Liittynyt: 09 Kesä 2009, 22:43

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja jooseha »

Juha Tretjakov kirjoitti:

Ainakin toistaiseksi kamera on kiinni vain pystypyörän tangossa, mutta katsotaan nyt mihin sen Scorpionissa saisi kiinni, kun ei ole puomia eikä mitään.

Pakoputkiklemmari keskiön tai puomin ympärille. Kiristyspulttien alle (tai jatkomutterien kanssa päälle) saa kiinni melkein mitä vain.

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3847
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Juha Tretjakov kirjoitti:

Olin eilen ulkoiluttamassa uutukaista liikennekameraani, ja hyväthän oli maisemat! Ainakin toistaiseksi kamera on kiinni vain pystypyörän tangossa, mutta katsotaan nyt mihin sen Scorpionissa saisi kiinni, kun ei ole puomia eikä mitään. Kuka tunnistaa?
Kuva

Kyljessä näkee nippa nappa mainokset. Kyseessä on TJT nimimerkin omaaja.

Avatar
samuel
Sisällöntuottaja
Viestit: 1533
Liittynyt: 29 Syys 2012, 14:48
Paikkakunta: Tampesteri

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja samuel »

Kamu pongattu 15. päivä alkuillasta Köngäsin ( Könkään, Köngäksen, miten tuo taipuu ) paikkeilla.
Mun vanhemmat ajeli hiacella vaunu perässä kohti Pokkaa.

- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla

Avatar
kamu
Viestit: 85
Liittynyt: 24 Heinä 2013, 22:04
Paikkakunta: Lohja

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja kamu »

samuel kirjoitti:

Kamu pongattu 15. päivä alkuillasta Köngäsin ( Könkään, Köngäksen, miten tuo taipuu ) paikkeilla.
Mun vanhemmat ajeli hiacella vaunu perässä kohti Pokkaa.

Täytyykin katsella josko videomatskussa olis vastaantulevaa hiacea 8)

Kari

Challenge Seiran 26 2013-, HP Velotechnik Scorpion FS 20 2015-, Challenge Fujin SL-II 2015-, ICE Trice T + Bionx 2016-

Vastaa Viestiin