Kohtaamisia

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
puheseppo
Viestit: 94
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 22:03
Paikkakunta: Orimattila

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja puheseppo »

öh eiku nyt latelin omiani, en seminä ollu kun olin illalla liikkeellä ja idempänä.

puheseppoatgmailpointcom

Ajan Nazca Cruiserilla :D

Avatar
Stapani
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 848
Liittynyt: 16 Touko 2008, 20:43
Paikkakunta: 00920 Helsinki

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Stapani »

Yep

Tänään klo 16 bongattu Pekkasin Olli punaisella KettWieselillään
Kontulan kelkkapuiston pyöräilytapahtumassa, oli kuulemma
Meriluotokin pyörineen ollut jossain vaiheessa paikalla

Tapani

Tapani

Catrike Speed 3x26 2011
Quest XS Carbon 2015 "Kinuski"

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1051
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Tuossa männäviikolla ajoin lowracerillani tytär turvaistuimessaan perässä. Vastaan tuli punainen pystympi nojakki (muistutti kovasti Trek R 200:a), vetäen perässään lastenkuljetus-peräkärryä. Tapahtumapaikkana Oulun Hietasaaren lähistö, hieman Toppilan suuntaan. Kuskia en tunnistanut.

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7040
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Nebulus kirjoitti:

Tuossa männäviikolla ajoin lowracerillani tytär turvaistuimessaan perässä. Vastaan tuli punainen pystympi nojakki (muistutti kovasti Trek R 200:a), vetäen perässään lastenkuljetus-peräkärryä. Tapahtumapaikkana Oulun Hietasaaren lähistö, hieman Toppilan suuntaan. Kuskia en tunnistanut.

Mites sulla olikaan se turvaistuin kiinni? Ei olis kuvaa?

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1051
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Pastori kirjoitti:

Mites sulla olikaan se turvaistuin kiinni? Ei olis kuvaa?

Valitettavasti ei oo kuvaa turvaistuin kiinni, mutta tarakka on tuommoinen tukeva:
Kuva
Eli tangot taitaa olla halkaisijaltaan n. 5mm; tarakka ei siksi juurikaan elä. Turvaistuin on malliltaan semmoinen, että siinä on isolla "mutterilla" kiristettävät kourat sivuilla, jotka puristavat tarakkaa molemmin puolin, tarttuen siten tarakkaan lujasti kiinni. Lisäksi on toki myös karkunarut, joka on minulla penkin niskatuessa kiinni.

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

kkolja
Viestit: 83
Liittynyt: 24 Touko 2007, 20:09
Paikkakunta: Espoo

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja kkolja »

Vaimo kertoi, että oli "tässä joku päivä" nähnyt Kilonkartanontiellä nojakin. Mallista ei osannut sanoa kuin tärkeimmän, punainen. Tunnustaako joku? Oiskohan tuo sama, jonka itse olen pari kertaa bongannut Turuntieltä ajelemassa Karakallioon päin Leppävaaran urheilupuiston vieressä olevien peltojen toisella puolella.

Tuosta saat 5GB ilmaista tallennustilaa pilvessä: http://goo.gl/yzV3R

Avatar
joe67
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 384
Liittynyt: 13 Maalis 2007, 19:00
Paikkakunta: Sodankylä

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja joe67 »

Tapasin Erkki Lampénin Täällä sodankylässä hänen matkatessaan Kohti Nuorgamia. Kuva
Näköjään me en osaa kuvaa tänne liittää tai sitten tuosta osoitteesta ei saa liitettyä. http://kuvaboxi.fi/julkinen/2bcqt+erppa-nojapyora.html
Mukavaa matkaa vaan Herra basistille.

...ja nyt on iloinen Einari sekun pyörä ei narise...

R.reipas
Viestit: 98
Liittynyt: 27 Marras 2006, 21:47
Paikkakunta: Espoo

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja R.reipas »

Kilon leppävaaran seudulla näkee usein sinisen Fujin rekkulin minä kun asun leppäsillassa eli täs lähellä.

Risto
reippaasti rekkulilla

Avatar
Stapani
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 848
Liittynyt: 16 Touko 2008, 20:43
Paikkakunta: 00920 Helsinki

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Stapani »

Yep

Mannerheimintien Kauppa-Veljien edessä sininen
nojakki tänään n. 13.15

Tapani

Catrike Speed 3x26 2011
Quest XS Carbon 2015 "Kinuski"

musti&siippa
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 271
Liittynyt: 01 Helmi 2009, 20:14
Paikkakunta: Nokia

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja musti&siippa »

Mies etelästä - eli heikkig - poikkesi tänään Scorpionillaan täällä meillä. Olipa mukava juttu. Harvoin tapaa näin viitseliäitä ihmisiä. Joutui raukka kovaan kuurosateeseenkin matkallaan (nojailumatkaa ei onneksi ollut enempää kuin 5-6 km). Siinä sitä sitten ihmeteltiin Scorpionin ja Tricen eroja. Siippa ei uskaltanut koeajaa täysjousitettua 8) Scorpionia, ettei vain olisi kuolannut sitä yltä päältä. :D

R.reipas
Viestit: 98
Liittynyt: 27 Marras 2006, 21:47
Paikkakunta: Espoo

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja R.reipas »

Juu minä siellä Kauppaveljillä vetelehdin perheeni rakkaita rahoja haaskamassa

Risto
reippaasti rekkulilla

Avatar
GodTdd
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 348
Liittynyt: 12 Touko 2009, 16:48
Paikkakunta: Espoo

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja GodTdd »

Ugh

Vaikka en nojakkia itse (vielä) omistakkaan niin näin tänään (2.6.) tumman punaisen deltan triken Espoossa. Trikessa on pieni kirkas tai vaalea kate jalkojen suojaksi ja se sujahti ohi kuurinmäentiellä, turunväylän alikulussa noin kello 8:10 - 8:15. Itse tulin vastaan vaaleansinisellä pystypyörällä mutta vaikka haluttikin kovasti kysellä kokemuksia niin kiire töihin pakotti polkemaan ohi. Ehkä joksus paremmalla ajalla ja turvallisemmassa paikassa. Olen nähnyt saman triken monena viikkona samoilla seuduilla ja ihan mukavasti se näyttää kulkevan :D

Why not? Only one human captain has ever survived battle with the Minbari fleet. He is behind me. You are in front of me. If you value your lives be somewhere else.
Delenn, Severed Dreams, Babylon 5

traikisti
Viestit: 72
Liittynyt: 12 Elo 2008, 17:18
Paikkakunta: Oulu

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja traikisti »

Tänään tiistaina 9.6.2009 aamulla tumma (musta?) trike nähty Hietasaaren sillalla Oulussa. Ajoin ohi autolla, joten en ehtinyt nähdä pyöräilijää kunnolla enkä ehtinyt pysähtyä juttelemaan.

J

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1051
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Joe67 bongattu tänä aamuna hyvin lastatun triken kanssa Oulussa Linnanmaalla, matkalla kohti Sodankylää. Kevyesti näytti pyörä kulkevan. :)

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

spot_monkey
Viestit: 12
Liittynyt: 15 Maalis 2009, 22:08

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja spot_monkey »

Tsuhailinpa juuri töistä kotiin ja bongasin matkalta yhden Nazcan (Kaivarin kiskalla) - mallia en ehtiny hokata kun oli kahvikuppi justiinsa tulollaan, ja oli vauhtiakin tuolla sen verran... Töölössä Tullinpuomin kohdalla joku heppu raahasi perässä nurinpäin Trikeään (punainen ehkä HPV?).

T


Maxarya/Biocycle CLWB

Vastaa Viestiin