Kohtaamisia

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Aiemmin tänään Porthaninkadulla kiipesi pyörä, josta en osaa sanoa, oliko CF, vai nojakki 20/20 ass. Rungossa kyljessä luki pyora.net Bike E, mutta ei tuollaista nettiosoitetta ole. Tunnistaako kukaan?

Jarcco
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2023
Liittynyt: 05 Syys 2006, 17:06
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Jarcco »

vaaka kirjoitti:

Aiemmin tänään Porthaninkadulla kiipesi pyörä, josta en osaa sanoa, oliko CF, vai nojakki 20/20 ass. Rungossa kyljessä luki pyora.net Bike E, mutta ei tuollaista nettiosoitetta ole. Tunnistaako kukaan?

Sähköpyörä.com tjsp niminen firma toi muinoin maahan Bike E:tä, olikohan se?
Kuva
http://www.bicycleman.com/bikee-recumbent-bike/


Omat pyörät:
Feenix , Jive , Kruiseri , CrankForward-pystäri

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Tuollainen se oli, tosi kontrolloidusti ilman poikkeamia linjasta kuski ajoi ylämäkeä laattakivistä huolimatta. Näytti kevyeltä mäen nouseminen.

Onko mies foorumilla?

sompi
Viestit: 82
Liittynyt: 15 Marras 2015, 12:43
Paikkakunta: Oulu

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja sompi »

Jos en ihan väärin nähnyt niin "Räntäpäivän kinneri" viiletti hirveää vauhtia pitkin Kajaanintietä Oulussa :)

Performer JC70 (Savenmaa Taipale trike) 2015-17
Cruzbike Silvio S30 2017

Avatar
Vilijami
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7072
Liittynyt: 27 Maalis 2014, 09:19
Paikkakunta: Oulu

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Vilijami »

sompi kirjoitti:

Jos en ihan väärin nähnyt niin "Räntäpäivän kinneri" viiletti hirveää vauhtia pitkin Kajaanintietä Oulussa :)

Paljon mahdollista, olin klo11-14 ajelemassa :D
Et kuitenkaan nojapyörällä ollut liikenteessä?

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17765
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja PW »

Vilijami kirjoitti:
sompi kirjoitti:

Jos en ihan väärin nähnyt niin "Räntäpäivän kinneri" viiletti hirveää vauhtia pitkin Kajaanintietä Oulussa :)

Paljon mahdollista, olin klo11-14 ajelemassa :D
Et kuitenkaan nojapyörällä ollut liikenteessä?

Ei tuota varmaankaan voi mihinkään muuhun kulkupeliin sekottaa :wink:

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Baskeri
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 518
Liittynyt: 10 Elo 2012, 20:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Baskeri »

Mika lipui tyylikkäästi velollaan ohi Raitotien kelvillä. On vauhdikas peli jopa kelveillä.
Ehkäpä joskus iskee itsellekkin kuumetta hommata tuollainen.

Avatar
mika
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 265
Liittynyt: 02 Elo 2015, 21:57
Paikkakunta: Abu Dhabi/Al Raha Beach

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja mika »

Baskeri kirjoitti:

Mika lipui tyylikkäästi velollaan ohi Raitotien kelvillä. On vauhdikas peli jopa kelveillä.
Ehkäpä joskus iskee itsellekkin kuumetta hommata tuollainen.

Jos oli vihreä niin saatoin ollakin. Vauhti tulee kesärenkaista, sitä on kuin vasikka laitumella
VeloMika

Egolokisesti omassa vihreässä kuplassa

sompi
Viestit: 82
Liittynyt: 15 Marras 2015, 12:43
Paikkakunta: Oulu

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja sompi »

Vilijami kirjoitti:
sompi kirjoitti:

Jos en ihan väärin nähnyt niin "Räntäpäivän kinneri" viiletti hirveää vauhtia pitkin Kajaanintietä Oulussa :)

Paljon mahdollista, olin klo11-14 ajelemassa :D
Et kuitenkaan nojapyörällä ollut liikenteessä?

En ollut itse liikenteessä vaan työpisteen ikkunasta seurasin liikennettä, kun pidin luovaa taukoa :)

Performer JC70 (Savenmaa Taipale trike) 2015-17
Cruzbike Silvio S30 2017

Puusilmä
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 662
Liittynyt: 12 Elo 2008, 07:34

DF Kuopiossa

Viesti Kirjoittaja Puusilmä »

Olisiko Jounisi jo käynnistänyt kauden, kun Yliopiston edessä tuli vastaan oranssi DF enne klo 16:sta. Vai onko Velonautti salaa Kuopiossa?

Itse olin läskillä liikkellä.

https://www.google.fi/maps/@62.8912259, ... 065,15.11z

Avatar
Premnas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2652
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 20:47
Paikkakunta: Kaarina

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Premnas »

Jahas, tänään sitten tuli Turussa Ravattulan Citymarketin jälkeen vastaan joku matalalla kaksipyöräisellä nojakilla. Aloin miettiä et olisko ollu Nojailija, mutten ollut varma enkä kerenny katsomaan niin tarkkaan et mikä pyörä alla. Kuka tunnustaa :D ?

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

Nojailija
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 594
Liittynyt: 30 Heinä 2010, 19:58
Paikkakunta: Kaarina

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Nojailija »

Kyl mää sielpäin pyörin tänään, mutten mä toista nojapyörää nähny... olikohan joku muu kyseessä. Slyway highraaserilla olin liikentessä

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Kun ei vielä taidot riitä käsittä ajamiseen, on tangoista vedettävä (heh), joten käsiä pitää vahvistaa. Lääkärin määräämällä 5 kgn maksimipainolla puntilla alkuperäisen liian rajun kuntoutusohjelman eka sarja eilen riitti käden turvotukseen ja kiinnikkeiden tarttumiseen. Tuulikin äidytti heittelyssä, mutta alussa jokaisen kämmenheiton lipeäminen muuttui lopussa ok suorituksiksi kipua luoden. Huomenna näkee, auttoiko kiinnikkeiden ravistelu, vai rankaiseeko käden käyttö. Heiton pitäisi olla yleensä kuntouttavaa. Jos ei tällä kertaa, töissä ei ole kivaa ja pyörällä meno vaihtuu bussimatkaksi.

Lähtiessä maasturilla heittämään (ai että Suomen kieli on tarkka), Wacky oli valoissa työkulkuneuvolla. Heiluteltiin käsiä. SULon pisteen kohdalla oletan Juuvan tulleen vastaan. Neljäs kai kerta, kun näin saman ajajan ja aina samassa paikassa. Melkoiset epätodennäköisyydet sille. Ei noin 600 m välein nojailijan kohtaaminen ole yleistä täällä, mutta Wackyllä olikin neljä rengasta ja riittävä kuljetuskontti kuljetuksiin ajopelinä.

Avatar
Premnas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2652
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 20:47
Paikkakunta: Kaarina

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Premnas »

Nojailija kirjoitti:

Kyl mää sielpäin pyörin tänään, mutten mä toista nojapyörää nähny... olikohan joku muu kyseessä. Slyway highraaserilla olin liikentessä

Oli sitten varmaan joku muu, varmaan muistaisit jos olisit moikannut toiselle kun tällä nojakistilla käsi nousi tervehdykseen ennen kohtaamista :D . Lisäksi ajokkinsa oli suht matala. Kukahan siellä sitte pyörinyt, mahtaako olla edes foorumilla.

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7040
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Pastori »

En kohdannut livenä vaan netissä. Kukas tää nyt on? Oli just ajellu 400km brevetin. Näyttäis olevan etuveto - vaneripenkki. Olisko siis joku aika siisti itse rakennettu vai mikä ihme. Tunteeks joku?

kuka.jpg
Vastaa Viestiin