Kusipäisten pyöräilijöiden bongausryhmä

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
eemeli
Sisällöntuottaja
Viestit: 1110
Liittynyt: 03 Elo 2007, 22:36
Paikkakunta: Hämeenlinna

Kusipäisten pyöräilijöiden bongausryhmä

Viesti Kirjoittaja eemeli »

Tämä tuli vastaan Fillarifoorumilla. Ainakin yksi aika hurjan näköinen videokin laitettu...

https://m.facebook.com/groups/1455518094723683/?fref=ts

-Janne-

Heijaa heijaa heijaa kerho :D ...

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17771
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Kusipäisten pyöräilijöiden bongausryhmä

Viesti Kirjoittaja PW »

Älytöntä vastakkainasettelua :cry: "Me ollaan kusipäitä kaikki kun oikein silmin katsotaan!" :mrgreen:

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
Premnas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2653
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 20:47
Paikkakunta: Kaarina

Re: Kusipäisten pyöräilijöiden bongausryhmä

Viesti Kirjoittaja Premnas »

Olin ite ko. ryhmässä vähän aikaa mutta meni jutut niin yli että lähdin siitä. Sittemmin kun ryhmä sai julkisuutta, ovat siellä näköjään ottaneet tiukemman linjan millasta juttua sinne saa kirjoitella, ja hyvä niin. Ryhmän nimi on silti edelleen mielestäni aika tuota, miten sen nyt sanoisi...

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

Avatar
Hopea
Sisällöntuottaja
Viestit: 1087
Liittynyt: 20 Loka 2006, 09:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kusipäisten pyöräilijöiden bongausryhmä

Viesti Kirjoittaja Hopea »

En aio edes käydä katsomassa.

Vastustan kaikenlaista ihmisiä toisiaan vastaan innostavaa aktiviteettia. Tämä on juuri sellaista.

Tänä vuonna radiossa (ja kuulemma telkkarissakin) on pyörinyt jalkapalloyhteiskunta-mainos veikkauksen rahoittamana. Minusta se jo oli niin paljon väärällä puolella, että ihan varmasti en sen kuultuani veikkaa yhtään mitään.

Sinner Demon 2026 2006-> Savenmaa Alku 2009-2012 HP Velotechnik Gekko FX 2012->

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: Kusipäisten pyöräilijöiden bongausryhmä

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Lasken itseni puolueettomaksi havainnoijaksi, kun en ole kuullut ryhmästä ja Facebookin välttäjänä en liity. Tietämättä perustajan motiiveja voin sanoa, että on tarvetta katsoa totuutta silmiin ja myöntää, että olemassa on kusipäisesti käyttäytyviä pyöräilijöitä. Ainakin jonkun mielestä. Olen nähnyt objektiivisestikin pyöräilijöitä, jotka vaarantavat liikenneturvallisuutta. Samoin kuin kävelijät ja autoilijat. Eivät pyöräilijät omista yksinoikeutta törttöilyyn.

Kusipäisyyden leiman saamiseen ei edes tarvitse tehdä objektiivisesti tai lain silmissä väärää. Ihan varmasti näillä kilometreillä joku pitää minua kusipäänä oikein tai väärin, subjektiivisesti tai objektiivisesti. Yritän sentään ajaa turvallisesti muita huomioiden. Se että olen tilanteen hallinnassa, voi jakaa mielipiteitä, kun ulkopuoliset eivät automaattisesti hahmota taitojani, ennakoivaa ajotapaa ja pyörän jarrutuskykyä. On helppoa tuomita muita oman pyörän rajoitteiden ja taitojensa mukaan. Ikään kuin muilla ei voisi mennä paremmin.

Kun minun yli yritettiin ajaa autoilla lainvastaisesti suojatiellä neljässä tapauksessa 7 auton toimesta kahdessa päivässä, väitän objektiivisen perusteen olevan olemassa kusipäisten autoilijoiden olemassaololle. Siten käräytykselle. Kun kävelijöille ei riitä aina kävelykaista ja pyöräilysama, vaan lipeävät autokaistalle...

Vastaa Viestiin