Oulun nojakistien sunnuntaikruisia?

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja jviirret »

puheseppo kirjoitti:

Olisiko kohdallaan klo 10 kahvila-/grillivaunulla torilla 8.6.? Toripoliisia lähellä oleva paikka rantaa kohti.

Tulee vähän aikainen herätys sunnuntai aamulle, varsinkin jos on vähän kauempaa tulossa :roll:

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1053
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

puheseppo kirjoitti:

Olisiko kohdallaan klo 10 kahvila-/grillivaunulla torilla 8.6.? Toripoliisia lähellä oleva paikka rantaa kohti.

Passaahan tuo. Toki puolilta päivinkin olisi ok, mulla on nukkumisvuoro sunnuntaina... :wink:

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

mape
Viestit: 2
Liittynyt: 15 Touko 2008, 14:25

sunnuntaikruisa

Viesti Kirjoittaja mape »

Onkohan toripolliisin kuppeille tulossa yhtään nojakistia kolmipyöräsellä?

Mape Moonbiker

Avatar
Trek r200
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 348
Liittynyt: 11 Tammi 2007, 23:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Trek r200 »

jviirret kirjoitti:
puheseppo kirjoitti:

Olisiko kohdallaan klo 10 kahvila-/grillivaunulla torilla 8.6.? Toripoliisia lähellä oleva paikka rantaa kohti.

Tulee vähän aikainen herätys sunnuntai aamulle, varsinkin jos on vähän kauempaa tulossa :roll:

Jukka

Mulle passaa vaikka siirrettäs klo 12, mites muut.

Nojaillaan!

ketju
Viestit: 9
Liittynyt: 26 Maalis 2008, 15:41

Viesti Kirjoittaja ketju »

No ilmoittaudunpa myös minäkin oululaiseksi nojapyörän omistajaksi. Ajelen HP velotechnik scorpionilla, aiemmin oli käytössä hasen kettwiesel. En valitettavasti ole oulussa tuona sunnuntaina kuin vasta illalla, mutta katsotaan joku toinen kerta.

Aika vähän olen itse bongannut muita nojakkeja tällä seudulla, oikeastaan vian yhden swb kaksipyöräisen. Kaverit kuitenkin aina muistavat kertoa jos jonkin nojailijan näkevät, mutta en uskonut että näinkin monta tänne foorumeille löytää. :)

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1053
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

ketju kirjoitti:

No ilmoittaudunpa myös minäkin oululaiseksi nojapyörän omistajaksi. Ajelen HP velotechnik scorpionilla, aiemmin oli käytössä hasen kettwiesel. En valitettavasti ole oulussa tuona sunnuntaina kuin vasta illalla, mutta katsotaan joku toinen kerta.

Aika vähän olen itse bongannut muita nojakkeja tällä seudulla, oikeastaan vian yhden swb kaksipyöräisen. Kaverit kuitenkin aina muistavat kertoa jos jonkin nojailijan näkevät, mutta en uskonut että näinkin monta tänne foorumeille löytää. :)

Olikos sinulla punainen tuo trike? Sellainen tuli yliopiston kulmalla vastaan, kun olin sinirunkoisella Alligtin Kruiserilla ajamassa töistä kotiin päin..

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

pasi71
Viestit: 24
Liittynyt: 26 Joulu 2007, 16:59
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja pasi71 »

Nojoo
voisimpa minäkin ilmaantua tonteille kun ajankohtakin on sopiva.
Ajattelin vain että tuolla oulunlinnalla voisi kanssa kahvitella, sijantina aika hieno.
Tuntuvat muutenkin nuo kaksirattaiset siellä kokoontuvan yleensä keskiviikkoisin niin miksei mekin voitas vaikka sunnuntaisin siellä kokoontua raataamaan.
Yritin etsiä aukioloaikoja kahvion suhteen mutten näistä kaupungin sivuista oikeen saanut irti aukioloaikoja tuolle.
Mut tullaan torille kun muutkin tulevat kerran.

Pasi

ketju
Viestit: 9
Liittynyt: 26 Maalis 2008, 15:41

Viesti Kirjoittaja ketju »

Nebulus kirjoitti:
ketju kirjoitti:

No ilmoittaudunpa myös minäkin oululaiseksi nojapyörän omistajaksi. Ajelen HP velotechnik scorpionilla, aiemmin oli käytössä hasen kettwiesel. En valitettavasti ole oulussa tuona sunnuntaina kuin vasta illalla, mutta katsotaan joku toinen kerta.

Aika vähän olen itse bongannut muita nojakkeja tällä seudulla, oikeastaan vian yhden swb kaksipyöräisen. Kaverit kuitenkin aina muistavat kertoa jos jonkin nojailijan näkevät, mutta en uskonut että näinkin monta tänne foorumeille löytää. :)

Olikos sinulla punainen tuo trike? Sellainen tuli yliopiston kulmalla vastaan, kun olin sinirunkoisella Alligtin Kruiserilla ajamassa töistä kotiin päin..

Se on tummansininen, näyttää kauempaa mustalta. Katsoin kyllä tuon 'kohtaamisia' threadinkin läpi mutta ei ollut kukaan vielä bongannut.

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1053
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

ketju kirjoitti:
Nebulus kirjoitti:

Olikos sinulla punainen tuo trike? Sellainen tuli yliopiston kulmalla vastaan, kun olin sinirunkoisella Alligtin Kruiserilla ajamassa töistä kotiin päin..

Se on tummansininen, näyttää kauempaa mustalta. Katsoin kyllä tuon 'kohtaamisia' threadinkin läpi mutta ei ollut kukaan vielä bongannut.

Eli Oulussa on siis vissiin ainakin kaksi trike-kuskia, jotka eivät tällä foorumilla käy... yksi musta trikehän oli vissiin bongattu Ruskossa? Aiheuttaa kuumeilua tuommoisten näkeminen, ovat jotenkin niin rennon oloisia kulkupelejä..

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Avatar
puheseppo
Viestit: 94
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 22:03
Paikkakunta: Orimattila

Viesti Kirjoittaja puheseppo »

Eli sunnuntaina olen itse torilla klo 10 aamukahvilla ja voisinpa olla klo 12 lounastamassakin, niin tulisi tapaamista, kun kerran kaupungissa tulee muutenkin oltua :)

Ja voisi isommalla poppoolla järkätä heinäkuulle oikein kaikille osuvan tapaamisen linnansaareen. Sopiiko mikä aika teille silloin parhaiten?

puheseppoatgmailpointcom

Ajan Nazca Cruiserilla :D

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1053
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Mulle passaisi heinäkuussa puolenvälin jälkeiset viikonloput parhaimmin. Alkukuusta on tapahtumaa ja matkailua.

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Avatar
Trek r200
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 348
Liittynyt: 11 Tammi 2007, 23:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Trek r200 »

Mulla on melekeen koko heinäkuu lomaa :D Kolomannen viikon vaan töissä.

Nojaillaan!

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja jviirret »

puheseppo kirjoitti:

Eli sunnuntaina olen itse torilla klo 10 aamukahvilla ja voisinpa olla klo 12 lounastamassakin, niin tulisi tapaamista, kun kerran kaupungissa tulee muutenkin oltua :)

No onko muut tuolla mihin aikaan? Ite en kerkiä ku vasta kahdeksitoista, joten jää väliin jos pääjoukko kokoontuu jo kymmeneltä.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Hutsipotsi
Viestit: 47
Liittynyt: 04 Kesä 2008, 21:05
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hutsipotsi »

Meillekki passais paremmin tuo 12 aika, oltas sitte sillon tulossa.

Getting enough sleep helps you do your best in whatever you do.

M5 20/20 eco

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja jviirret »

No lyömpä omalta kohdaltani osallistumisen sitten lukkoon, nojakki odottelee auton pyöräkoukuissa tuossa pihalla, eli tuun torille siinä klo12.00 maissa.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Vastaa Viestiin