Peukku! Tahtoo nähdä ja kuulla käyttöoikeuksia.
Edit pahkeisen tekstin korjaus, piti tulla käyttökokemuksien kuulohalu, ei käyttöoikeus
Peukku! Tahtoo nähdä ja kuulla käyttöoikeuksia.
Edit pahkeisen tekstin korjaus, piti tulla käyttökokemuksien kuulohalu, ei käyttöoikeus
PW kirjoitti:MM kirjoitti:Katselin Sakarin SH-18 kinneriä tästä vinkkelistä. Pituus riittäisi, ja kun hallintalaitteet ja veto ovat reunoilla, sopisi keskellä köllöttelemään. Kampiakselin voi kääntää vaaka-asentoon, joten sekään ei ole tiellä. Suunnitelmalta putoaa kuitenkin pohja, koska kinnerissä ei ole pohjaa. On kuitenkin tukevat rungon reunateräkset vaakatasossa, joiden varaan laverin voi rakentaa vaikka säleistä. Yksi mahdollisuus olisi paariratkaisu kankaasta tai kevyestä verkosta (hyttyset), jonka voisi rullata ajon ajaksi sivuseinälle tahi jättää kotiin, jos ei ole yöksi lähdössä. Remmi-istuimen runkoon pitäisi kuitenkin tehdä taittonivel, jotta selkänojan saisi alas.
Omassa kolmipyörässä on tämäkin ollu ajatuksena - selkänoja saranoitu.
Tartoitatko sitä, että kaularemmiä löystyttämällä selkänojaa voi laskea portaattomasti? Muutenhan tuo sinun delta on rakenteeltaan samankaltainen SH-18 kanssa. Hetekan kehyksestä saisi valmiiksi nukkumakäyttöön mitoitetun rungon.
MM kirjoitti:PW kirjoitti:MM kirjoitti:Katselin Sakarin SH-18 kinneriä tästä vinkkelistä. Pituus riittäisi, ja kun hallintalaitteet ja veto ovat reunoilla, sopisi keskellä köllöttelemään. Kampiakselin voi kääntää vaaka-asentoon, joten sekään ei ole tiellä. Suunnitelmalta putoaa kuitenkin pohja, koska kinnerissä ei ole pohjaa. On kuitenkin tukevat rungon reunateräkset vaakatasossa, joiden varaan laverin voi rakentaa vaikka säleistä. Yksi mahdollisuus olisi paariratkaisu kankaasta tai kevyestä verkosta (hyttyset), jonka voisi rullata ajon ajaksi sivuseinälle tahi jättää kotiin, jos ei ole yöksi lähdössä. Remmi-istuimen runkoon pitäisi kuitenkin tehdä taittonivel, jotta selkänojan saisi alas.
Omassa kolmipyörässä on tämäkin ollu ajatuksena - selkänoja saranoitu.
Tartoitatko sitä, että kaularemmiä löystyttämällä selkänojaa voi laskea portaattomasti? Muutenhan tuo sinun delta on rakenteeltaan samankaltainen SH-18 kanssa. Hetekan kehyksestä saisi valmiiksi nukkumakäyttöön mitoitetun rungon.
Jotain tuonsuuntasta on mielessä käyny - toteutusta ja testiä vaille valmis
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Heteka olisi käyttökelpoinen lähtökohta deltaan tai nelipyörään, jos hitsausmahdollisuudet ovat vähäiset. Alasängyn kehikko on 180 x 70 cm 20 mm kevyttä putkea. Korkeus 30 cm. Verkkokehikko on 180 x 65 cm 40 mm kevyttä putkea. Kumpainenkin omaa mahdollisuuksia jatkaa klemmariliitoksilla komponenttien ja katteen sijoittelua.
MM kirjoitti:Heteka olisi käyttökelpoinen lähtökohta deltaan tai nelipyörään, jos hitsausmahdollisuudet ovat vähäiset. Alasängyn kehikko on 180 x 70 cm 20 mm kevyttä putkea. Korkeus 30 cm. Verkkokehikko on 180 x 65 cm 40 mm kevyttä putkea. Kumpainenkin omaa mahdollisuuksia jatkaa klemmariliitoksilla komponenttien ja katteen sijoittelua.
Vieläkö Helsingin Teräskaluste tekee Hetekoitaan, vai onko tyydyttävä yhä harvenevaan romutarjontaan. Heteka on kyllä fiksusti rakennettu nukkumakaluste, jonka jalkoja pitkin eivät luteet pysty kiipeämään.
Kurkistin, mitä google näyttää "heteka" kuvahaulla ja hämmästyin, miten erilaisia noitakin on 30 valmistusvuoden aikana tehty.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Mainos teksti kohallaan: "päättää päiväsi" - ei ku pötkölleen
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Juuri tuota "nykyaikaista" mallia tarkoitin.