Nojapyöräilystä juttua Kalevaan

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1053
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Nojapyöräilystä juttua Kalevaan

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Ajattelin aloittaa tästä uuden säikeen, jos vaikka saataisiin nopeahkoa liikekannalle panoa aikaiseksi. ;)

Eli Hautamäen Mari Kalevasta otti yhteyttä, ja sanoi, että haluaisivat tehdä Tänään -sivulle juttua nojapyöräilystä. Aiheita mm:

Miten on, olisitko kiinnostunut kutsumaan koolle pari muutakin nojapyöräilijää ja kertomaan harrastuksesta, mikä siinä viehättää, onko leviämässä Suomessa, mistä saanut alkunsa, mistä saa nojapyörän, onko harrastus kallis, herättääkö se muissa tiellä liikkujissa kummastusta, jne.

Juttelimme tuossa puhelimessa, ja hän sanoi, että olisi mukavaa, jos paikalle saataisiin muutama pyörä, useampi toki parempi.
Kerkeättekö esimerkiksi ensi viikolla maanantaina-torstaina töiden jälkeen porisemaan fillareista? Lupailin Marille, että sovimme täällä foorumin puolella tapaamisesta ja ilmoittelemme hänelle, milloinka juttua voisi tehdä.

-Mikko

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Avatar
lowrides
Site Admin
Viestit: 592
Liittynyt: 22 Elo 2007, 21:26
Paikkakunta: Lontoo

Viesti Kirjoittaja lowrides »

toivottavasti saatte hyvän jutun aikaiseksi. Ja aina vain parempi, jos pystyttäisiin välttymään suurimmilta kliseiltä, jotka tuppaavat tekemään joka jutusta yhtä tyhjänpäiväisen. Eli reilu kontrolli vaan hommaan ja pistätte rohkeasti vain sanat toimittajan suuhun, tekstin hänen muistiinpanoihinsa. Muuten asiasta tietämätön ei saa kuin vahinkoa aikaiseksi... no vähän kärjistäen.

Avatar
Stapani
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 848
Liittynyt: 16 Touko 2008, 20:43
Paikkakunta: 00920 Helsinki

Viesti Kirjoittaja Stapani »

Yep

No perskuta kun täällä kaukana asustellaan, niin
menee ohi tämmöinen sauma...........muuten olisin
mielelläni tullut kertomaan näin 48-vuotiaana
ensikertalaisena mikä hommassa veti puoleensa........
ja ois ollut kiva törmätä hengenheimolaisiin...........
no, joku toinen kerta sitten

Stapani

Avatar
Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7042
Liittynyt: 22 Joulu 2007, 16:07
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Tässä tuore LA Times juttu tsemppimielessä.
http://tinyurl.com/666zua

Avatar
Trek r200
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 348
Liittynyt: 11 Tammi 2007, 23:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Trek r200 »

Perkules, ois ajatusta mutta mulla ei noi iltahommelit oikein onnistu. Emäntä on ruottissa opiskelemassa ja mulle jäi tuo lapsen vahtihomma :D

Mites ois tuleva sunnuntai, vaikkapa sinne tähtitornille?

Nojaillaan!

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1053
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Trek r200 kirjoitti:

Perkules, ois ajatusta mutta mulla ei noi iltahommelit oikein onnistu. Emäntä on ruottissa opiskelemassa ja mulle jäi tuo lapsen vahtihomma :D
Mites ois tuleva sunnuntai, vaikkapa sinne tähtitornille?

Harmin paikka, mää olen ens viikonlopun (pe-su) juhannuksen vietossa toisaalla ja sen jälkeisen (pe-su) Tahkolla maastopyöräkisoissa. Pystyisitkö ottamaan junioria mukaan haastatteluun?

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Minä taas jouduin jo kertaalleen tälle kesää lehteen(Raahen seutu), joten Oulureissu yhden lehtijutun vuoksi ei kiinnosta :wink:

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Avatar
Trek r200
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 348
Liittynyt: 11 Tammi 2007, 23:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Trek r200 »

Nebulus kirjoitti:
Trek r200 kirjoitti:

Perkules, ois ajatusta mutta mulla ei noi iltahommelit oikein onnistu. Emäntä on ruottissa opiskelemassa ja mulle jäi tuo lapsen vahtihomma :D
Mites ois tuleva sunnuntai, vaikkapa sinne tähtitornille?

Harmin paikka, mää olen ens viikonlopun (pe-su) juhannuksen vietossa toisaalla ja sen jälkeisen (pe-su) Tahkolla maastopyöräkisoissa. Pystyisitkö ottamaan junioria mukaan haastatteluun?

No ku mulla on noita junioreita enemmänki nii menee vaikeeksi. Ma-ti mulla ois iltavuoro 11-17, tietysti vois hetkeksi jäähä poriseen. Tai jos pidettäski se miitinki liikennepuistolla :wink: ois meikäläisellä lyhyt matka töistä :D

Nojaillaan!

Hutsipotsi
Viestit: 47
Liittynyt: 04 Kesä 2008, 21:05
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hutsipotsi »

Oishan tuo mukava tulla poriseen nojakeista (näin ainoana naispuolisena?), mutta kuten isäntä tuossa totes oon viikot ruottissa opiskelemassa niin mulla ei viikolla onnistu :( . Menneekö liian pitkälle, jos menee heinäkuun eka viikonlopulle, jos sillon vaikka pääsis porukkaa enemmänki tulemaan.

Getting enough sleep helps you do your best in whatever you do.

M5 20/20 eco

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1053
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

No jos laitettais kakkosvaihtoehdoksi heinäkuun 5. tai 6. päivä, niin moniko pääsisi silloin? Jos meitä olisi silloin useampi, niin voisin sitten ehdottaa sitä toimittajalle.

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Hutsipotsi
Viestit: 47
Liittynyt: 04 Kesä 2008, 21:05
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hutsipotsi »

Meille passais kumpi päivä vaan ja tulossa ois sitte minä, isäntä ja tyttö sillä puolinojalla :). Toivottavasti mahdollisimman moni pääsis tuona viikonloppuna saatas kunnon kokoontuminen ja oikianlainen juttu lehteenki :)

Getting enough sleep helps you do your best in whatever you do.

M5 20/20 eco

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1053
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Laitoin tuossa kalevaan ilmoitusta, jossa ehdotin tapaamista tuolloin heinäkuun ensimmäisenä viikonloppuna. Näillä näkymin saatais jo viis pyörää paikalle, tosi jees!

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1053
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Lauantai, 5.7. klo 14 torinrannassa ehdotettu tapaamisajaksi. Passaako kaikille?

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1053
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Tapaamiseen on nyt vajaa viikko. Ketkä voivat varmuudella sanoa pääsevänsä ensi lauantaina kahden maissa? Toivottavasti saadaan oikein reilusti porukkaa paikalle!

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Avatar
Trek r200
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 348
Liittynyt: 11 Tammi 2007, 23:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Trek r200 »

Nebulus kirjoitti:

Tapaamiseen on nyt vajaa viikko. Ketkä voivat varmuudella sanoa pääsevänsä ensi lauantaina kahden maissa? Toivottavasti saadaan oikein reilusti porukkaa paikalle!

Tulossa ollaan :D

Nojaillaan!

Vastaa Viestiin