SH4

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
irakas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3850
Liittynyt: 26 Touko 2008, 17:19
Paikkakunta: Vaajakoski

SH4

Viesti Kirjoittaja irakas »

Nyt aamulla lähti SH4 Rovaniemelle. SH4 on minun lempipyöriäni, ja oli mukavaa, kun se lähti juuri Rovaniemelle, minun syntymäseudulle. SH4 on ollut mukana useissa taidenäyttelyissä mm. Jyväskylän taiteilijaseuran vuosinäyttelyssä ja minun omissa näyttelyissä Jyväskylässä ja Helsingissä Studio Mezzossa.

SH4 2017.05.07.2.jpg
SH4 2017.05.07.2.jpg (251.48 KiB) Katsottu 4677 kertaa

Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason

http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13787
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: SH4

Viesti Kirjoittaja jori »

Oliko pyörän saaja muusikkoväkeä. Minun silmääni tuo on aina näyttänyt soittimelta, (vaikka olikin aiemmin nimeltään "kärmes"): viululta, sellolta tai kontrabassolta, tai ehkä vieläkin enemmän sähköbassolta –nauhattomalta sähköbassolta. :D

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17765
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: SH4

Viesti Kirjoittaja PW »

Taideteos kumminkin 8)

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: SH4

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Sukulaisille annettu nauhaton sähköbassoni ei näyttänyt tuolta. Ei saa sekoittaa minua basistiin, mä vain näppäilin. Ei käsi antanut periksi soittamista ajatellen.

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13787
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: SH4

Viesti Kirjoittaja jori »

vaaka kirjoitti:

Sukulaisille annettu nauhaton sähköbassoni ei näyttänyt tuolta.

Kuva
Kuva

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: SH4

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Voe mulkukosilimä prisman läpi laajalla epämuodostuneella päällä, kun niin monesta perspektiivistä näkee esineitä. Basisti ei siis saa ajaa, kun hahmotuskyky ei sijoita pään tulkinnassa esineitä samaan paikkaan, missä ne sijaitsevat, ajaa varmasti kolarin :wink:

Vastaa Viestiin