Sivu 3/3

Re: Vaihteiden vaikutus keskinopeuteen

Lähetetty: 17 Heinä 2017, 12:19
Kirjoittaja NikoK
PW kirjoitti:

En saanu selvää miten se oli siihen kiinnitetty, ettei seilaa ja heilu sivulle?

Eikös se ole niin että pienin ratas ei menekään tuon syvemmälle. Yleinen konsti jos haluaa käyttää muuta kuin pienintä ratasta on käyttää vanhojen rataspakkojen väliholkkeja sovittimina.


Re: Vaihteiden vaikutus keskinopeuteen

Lähetetty: 19 Heinä 2017, 23:01
Kirjoittaja Syväri

Mulla ehkä noin 5%. Lähdöt on hitaampia. Mäkeen on pakko pitää 20km/h vauhti ettei mene runttaamiseksi, mutta täällä mäet on lyhyitä. Välitys riittää noin 50km/h vauhtiin, toki siihenkin ottais mielellään yhden pidemmän pykälän.

Kun ei oo pyörässä mitään ylimääräistä painoa eikä rissoja hieromassa, niin kai siinä muutama watti säästyykin. Taitaa sinkula kuitenkin olla aina hitaampi normaalissa liikenneympäristössä :)


Re: Vaihteiden vaikutus keskinopeuteen

Lähetetty: 06 Syys 2017, 20:29
Kirjoittaja sv

Onko kellään Triken omistajilla kokemusta Nuvinci 380 vaihteiston käytöstä ja kestävyydestä.
Ennenkaikkea 750w keskiömoottorin kyydissä kaasulla ei poljinanturia käytössä.
Mielipiteitä olisi mukava kuulla.
Seppo


Re: Vaihteiden vaikutus keskinopeuteen

Lähetetty: 06 Syys 2017, 21:11
Kirjoittaja tm
sv kirjoitti:

Onko kellään Triken omistajilla kokemusta Nuvinci 380 vaihteiston käytöstä ja kestävyydestä.
Ennenkaikkea 750w keskiömoottorin kyydissä kaasulla ei poljinanturia käytössä.
Mielipiteitä olisi mukava kuulla.
Seppo

Nimimerkillä ajou on ollut Arcuksessaan (trike+kori) joku Nuvincin napa. Kertonee itse lisää...