Tietämätön kyselee nojapyöräilystä

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
trike76

Re: Tietämätön kyselee nojapyöräilystä

ViestiKirjoittaja trike76 » 21 Helmi 2019, 21:58

Kiitos näistä tässä tuli ihan hyviä vinkkejä. Itse jo etukäteen olin hieman kallistunut jousittamattomaan, mutta tietysti jos tuolta special bike technicsiltä päädyn tilaamaan niin voi olla että valitsen takajousituksen.
Vauhti ei ole minulle tärkein vaan matkanteon yleinen mukavuus ja kunnon kohottaminen tai ylläpito 8)
Tämä on vasta ensimmäinen nojakki joka harkinnassa ja jos käy kuten muissa harrasteissa on käynyt niin sitten seuraava on jo parempi ja varustelistat vaan kasvaa.

ajou
Treenaileva sisällöntuottaja
Viesti:

ViestiKirjoittaja ajou » 21 Helmi 2019, 23:02

Testaa ennen kuin hankit!
Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
Joutsimäet Oy - (Kaarikinneri Oy - Arcusvelomobile Ltd)
050-4655 657
2001 Flevotrike/bike - 2003 TW Bent - 2005 käsintehty trike - 2013 ICE Adventure - 2014 ICE Sprint Bafang ja Arcus velomobiilikate

trike76

ViestiKirjoittaja trike76 » 24 Helmi 2019, 14:55

Juu testaaminen on tietysti ensimmäinen vaihe kuumeen kasvattamiseen :lol:
Jo pari vuotta sitten tämä hankinta oli vakaassa harkinnassa ja jopa itse rakentaminen, mutta kiirettä on niin paljon että rakentaminen voisi olla mahdollista ainoastaan jos jostain saa valmiin triken rungon.
Se on harmittava tuo kevätaurinko kun saa aina ajohalut kasvamaan 8)

Palaa sivulle “Yleistä nojapyöräilystä”