Reittiä tutkailemassa

Oletko kokenut pyörämatkailija vai suunnitteletko vasta ensimmäistä reissuasi? Täällä voit jakaa kokemuksia, raportoida matkoistasi tai hakea inspiraatiota ensi kesän suunnitelmiin.
Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4802
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Reittiä tutkailemassa

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Päätin ei että nyt lähden tutkailemaan ennakkoon reitin jonka haluaisin tehdä pienellä porukalla. Vaikein ja rankin reitti mitä olen suunitellut. Lähtö tapahtuisi Jyväskylästä, kulkisi Muuramen kautta , Korpilahden Helenaan. Tämä osuus reitistä olisi viellä jollaintavalla normaali. Mutta Helenan jälkeen alkaisi todellinen nousujen tuska taival , vaikka laskujakin olisi samallalailla laskettavaksi. Reitti jatkuisi Helenasta , Sysmään jossa olisi yöpyminen leirntäalueella ja näin olisi kasassa 110km rankkaa päivätaivalta.
Toisenpäivän reitti suuntautuisi Pulkilanharjulle kohti Asikkalaa , tarkoitus olisi tehdä päivästä nautinnollinen , paikkoja tutkaileva. Sillä reittijän suuntautuu Päijänteen alueen kansallispuistoon ja mitä mahtavimpaan harjumaisemaan Suomessa.
Kolmas päivä olisi tarkoitus ajaa kansainvälistä pyöräreittiä Kuhmoisiin ja etsiä sieltä hyvä yöpymispaikka.
Neljäntenä takas Jyväskylään , jolla reitillä ei ole mitään ihmeelistä katsottavaa. Paitsi jos reitin suuntaisi Jämsän kautta Jämsänkoskelle ja sieltä Petäjäveren kautta Jyväskylään.
Tälläistä olen suunitellut ja jos joitakin kiinostaa , niin vaihdetaan ajatuksia ja laitetaan porukka kasaan ensi kesälle.

Avatar
pikametri
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 245
Liittynyt: 18 Syys 2008, 22:09
Paikkakunta: Kangasala

Re: Reittiä tutkailemassa

Viesti Kirjoittaja pikametri »

Olen mukana alustavasti. Eihän sitä koskaan tiedä mitä ensi kesä tuo tullessan, mutta porukkaretkeily on aina mukavampaa kuin yksin telttailu.

HP Spirit, Hase Kettwiesel, Hase Pino, Rowing Bike Thys, Pika MBB (omavalmiste), Challenge Hurricane.

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17771
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Reittiä tutkailemassa

Viesti Kirjoittaja PW »

Joo kiinnostaa tuo retkeily minnuukin, kunhan ajankohta sattuu. Mieluummin ei ennen juhannusta. Eikä tietenkään Lowriden kanssa samaan aikaan.

Petri W

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Vastaa Viestiin