Sivu 6/6

Re: Työntävä peräkärry

Lähetetty: 07 Maalis 2011, 12:54
Kirjoittaja Kyytsis

Re: Työntävä peräkärry

Lähetetty: 07 Maalis 2011, 13:16
Kirjoittaja PW
Kyytsis kirjoitti:

http://www.outdoorexperts.de/Anhaenger- ... ::107.html

kaupallinen ratkaisu...

Jäi tuo lyhyt saksa sen verta huonost päähän ett en saa selvää mitä kaikkee tuo hinta sisältää. Mainitaan mm. tuo pedelec mutt kuuluuks se tuohon pakettiin ?

Petri


Re: Työntävä peräkärry

Lähetetty: 07 Maalis 2011, 13:29
Kirjoittaja Trek r200
PW kirjoitti:

Lisää testi ajoo vastavalla kärryllä . Tuossa trikellä

Petri

Heikolta näytti tuon ensimmäisen videon ympyräajo :D Mitenhän ois käyny jos kärryssä olisi ollut 25kg (retkivarustus) kuormaa. Taisi olla ideana molemmissa esitellä kärryn max työntövoimaa kun ilmaa lastia ajelivat.


Re: Työntävä peräkärry

Lähetetty: 07 Maalis 2011, 14:03
Kirjoittaja noja

Kirjoittaja noja » 28 Helmi 2011, 18:54

Tämmöiseen törmäsin...

http://www.outdoorexperts.de/eTrikes-El ... ::113.html

Kirjoittaja Kyytsis » 07 Maalis 2011, 12:54

http://www.outdoorexperts.de/Anhaenger- ... ::107.html

kaupallinen ratkaisu...

Ympäri mennään ja yhteen tullaan?

Sen verran noita testailu videoita tuolta you tubesta löytyy, sähkö sekä polttomoottorilla, että itse en usko noihin nykimis nogelmiin. (Tai no nykiihän se turbo saabikin) Itse laittaisin portaattoman "kaasukahvan" ja sen säätömekanismi löytyykin sitten "ratin ja penkin valistä". Lisäksi vielä tunnistin joka tunnistaa polkemisen.
http://www.youtube.com/watch?v=Ah0MAJKh ... re=related
Tuossa videossa tiukan käännöksen tekeminen onnistuu aika kivuttomasti...


Re: Työntävä peräkärry

Lähetetty: 07 Maalis 2011, 14:22
Kirjoittaja PW

Näitähän riittää, polttomoottori versio

Petri


Re: Työntävä peräkärry

Lähetetty: 07 Maalis 2011, 14:43
Kirjoittaja tavasti
noja kirjoitti:

Sen verran noita testailu videoita tuolta you tubesta löytyy, sähkö sekä polttomoottorilla, että itse en usko noihin nykimis nogelmiin. (Tai no nykiihän se turbo saabikin) Itse laittaisin portaattoman "kaasukahvan" ja sen säätömekanismi löytyykin sitten "ratin ja penkin valistä". Lisäksi vielä tunnistin joka tunnistaa polkemisen.

Se potentiaalinen nykiminen tulisi siitä systeemistä jossa aisan vedosta-työnnöstä vehje itse päättelisi pitäisikö nyt kytkeä moottori päälle vai ei.

Itse myös tekisin juuri sinun esittämälläsi tavalla, poljintunnistus (turhake mutta laki vaatii) ja kaasukahva. Toki siinä joutuisi kytkemään aina peräkärryn kanssa piuhankin, mutta eipä tuo minusta ihan ylivoimaiselta ajatukselta tunnu.


Re: Työntävä peräkärry

Lähetetty: 05 Huhti 2011, 14:58
Kirjoittaja Kyytsis

Re: Työntävä peräkärry

Lähetetty: 02 Syys 2011, 10:02
Kirjoittaja kissaniitty

Re: Työntävä peräkärry

Lähetetty: 18 Heinä 2012, 02:27
Kirjoittaja Härmäpyörä

Tutkailen Härmäpyörä tadpoleen sähköapua ja Akkuradin viritys taitaa toimia http://www.akkurad.com/index.html hyvin.
Hieman on saksankieli ruostunut enkä oikein ymmärrä tuon etukampisysteemin toimintaa? Onko siinä ikään kuin vapaavaihde?

Mutta kun ei-niin-kevyeen-Härmäpyörään vielä tulisi se moottorin paino lisäksi, kun ilman sähköä ajelisi, niin kiinnostaa tuo työntävä peräkärry.

http://www.bobtec.de/schubanhaenger.html

Tässä vuoden 1893 malli:
Kuva

Kuva

Hinta: Onko se siis 1300€?
http://www.bobtec.de/pdf/bobtec_preisinfo.pdf

Täällä sitten se jenkkimalli.
Kuva
Saakohan niitä mistään Euroopasta?
http://www.ridekick.com/products/

Onko niin että tuota jenkkiä voi kaasuttaa myös polkematta?