Aerobar Baroniin

Käytätkö nojapyörää silloin tällöin työmatkoilla vai poljetko kenties kaikki ajosi nojapyörällä? Täällä voit keskustella aiheesta.
mpvuorinen
Viestit: 27
Liittynyt: 22 Maalis 2010, 15:56
Paikkakunta: Porvoo

Aerobar Baroniin

ViestiKirjoittaja mpvuorinen » 30 Huhti 2012, 10:13

Moi,

Millaisia käyttäjäkokemuksia porukalla on aerobarista (open cockpit) tavanomaiseen verrattuna? Olen harkinnut omaan juuri hankkimaani Baroniin sellaisen hankkimista, koska olen siinä luulossa, että hitaassa ja vaihtelevassa (kaupunki)ajossa se on hiukan stabiilimpi ja jotenkin näppärämpi. Työreittini on Porvoo-Helsinki (Kamppiin asti). Olenko oikeassa? Vaikuttaako minkä verran matkanopeuteen? Jostain olen muistaakseni lukenut, että nopeus hiukan laskisi vähän suuremmman ilmanvastuksen vuoksi. Mites aerobarin kanssa onnistuu tiukkojen 90 asteen mutkien polkeminen?

Ilmoitelkaa kokemuksistanne!

Olen kuolannut tällaista Recumbentpartsin sivulta löyt. settiä: http://www.recumbentparts.com/detail/0/96/97/177/1221/Optima-Telescopic-open-cockpit-set-for-Baron-and-High-Baron.html

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 11639
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Aerobar Baroniin

ViestiKirjoittaja jviirret » 30 Huhti 2012, 14:46

mpvuorinen kirjoitti:Millaisia käyttäjäkokemuksia porukalla on aerobarista (open cockpit) tavanomaiseen verrattuna?


Molemmissa on hyvät puolensa ja huonot puolensa, sen verran kattavan taustatutkimuksen olet tehnyt ettei tuohon juuri ole lisättävää. Maksimaalisia nopeuksia tavoitellessa "hamsteritanko" on aavistuksen parempi, mutta arkiliikenteessä mielestäni tuo "teräsmies" malli on parempi.

Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...


Palaa sivulle “Nojapyörä käyttöpyöränä”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa