Tampereen nojapyöränrakentajien retki Imatralle

Suunnitteletteko oman kaupunkinne paikallista nojapyörä kokootumista, vaiko kenties suurta kansainvälistä tapahtumaa. Ilmoita ja keskustele "kokoontumisajoista" täällä!
jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13802
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Tampereen nojapyöränrakentajien retki Imatralle

Viesti Kirjoittaja jori »

PW otatko vastaan yhden hengen seurueen viikonlopun aikana. Laitoin yksityisviestin, mutta eihän se lähtenyt, vaan jäi odottamaan lähettämistä. Ilmeisesti sinulla on viestipuskuri täynnä. Siellä se kuitenkin on luettavissa summittain tämän sisältöisenä:
"Olen tulossa tänään perjantaina illalla Ruokolahden Salosaareen mökille viikonlopuksi. Tekisi mieli nähdä kolmipyöräsi ja ehkäpä vähän koeajaa. Satutko olemaan kotikulmilla viikonloppuna.
Minulla on vähän huono mahdollisuus päästä nettiin perjantai-iltapäivän ja sunnuntain välillä. Voin kenties lainata tyttären puhelinta, mutta siinä on niin pirun pieni ruutu, ettei siitä tahdo nähdä. Jos saat viestin ajoissa, niin voisitko laittaa puhelinnumerosi tänne aamupäivän aikana tai tekstarina numeroon 040 8490573."

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17770
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Tampereen nojapyöränrakentajien retki Imatralle

Viesti Kirjoittaja PW »

Luettu on, se vesti näkyy siulla lähetetyissä vasta ku mie oon sen lukenu. Punasta matto levitellään jo :D

Petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Vastaa Viestiin