Nojapyörä kokoontuminen Hämeenlinnassa 28.6.2013 - 30.6.2013

Suunnitteletteko oman kaupunkinne paikallista nojapyörä kokootumista, vaiko kenties suurta kansainvälistä tapahtumaa. Ilmoita ja keskustele "kokoontumisajoista" täällä!
ajarmala
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2004
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 00:17
Paikkakunta: Nummela, Vihti
Viesti:

Re: Nojapyörä kokoontuminen Hämeenlinnassa 28.6.2013 - 30.6.

Viesti Kirjoittaja ajarmala »

Paljon kiitoksia Eemelille hyvästä järjestelystä. Aulangon leirintäalue mökkeineen osoittautui oikein mukavaksi. Ja se respan edessä ollut kenttä oli hyvä kokoontumispaikka ja olut oli edullista. Lenkit olivat lopulta sopivan mittaisia ja hyvä, että oikoteitäkin oli mukavasti tarjolla. Ja reiteillä oli oikein mukavia pieniä asfaltoituja teitä - kivaa!

Mukavaa oli päästä näkemään nojakkeja, joihin oli kokonaan unohtunut rakentaa ohjaustanko. Kokeilemaan en uskaltanut... Ja vielä, kinnereitä oli joka lähtöön - normaalireiteilläni niitä ei tapaa koskaan.

Perjantain lenkillä Garmin keräsi kivasti 590 m nousua ja maksiminopeudeksi 85,7 km/h. Eihän se nyt vielä päätä huimaa, mutta ihan kivaa haipakkaa... Ja kiitoksia, nyt osaan lopettaa Garminissa harjoituksen ja aloittaa uuden - nyt ei ne enää mene yhteen pötköön niin kuin tähän asti ;-)

Takapakkia taas tuli siitä, että uskollisesti palvellut i-gotU -loggerini kastui kondessista torstaina ja sanoi työsopimuksensa irti. Mutta olihan sille tullut jo 14864 km täyteen eli ei se maksanut sitten kuin 3,97 mEUR/km. Ostan uuden, koska siinä on ihastuttava yhden sekunnin välein toimiva loki.

Kiitoksia vielä kaikille osallistuneille. Oli tosi kivaa ajaa suurella porukalla mukavia hämäläisiä reittejä.

--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)

weapea
Viestit: 51
Liittynyt: 28 Elo 2010, 20:31
Paikkakunta: Turenki
Viesti:

Re: Nojapyörä kokoontuminen Hämeenlinnassa 28.6.2013 - 30.6.

Viesti Kirjoittaja weapea »

voittaja taisi olla minä ite, ja mun piiiitkä pyörä... no teidän rakennelmat oli sentään pro-mallia, ku mun oli hitsiräkää... mutta jotain on tehtävä, ettei täysin sekoa. :mrgreen: hyvä jos niistä oli iloa jollekin muullekin ku vaa mulle ...

Tarpeettomia tavaroita ei ole, on vain köyhä mielikuvitus.

karseehirvee
Viestit: 128
Liittynyt: 04 Kesä 2011, 20:05
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Nojapyörä kokoontuminen Hämeenlinnassa 28.6.2013 - 30.6.

Viesti Kirjoittaja karseehirvee »

Myöhästyneet kiitokset nojakkitapahtumasta Eemelille ja muille osallistujille, kiva oli perjantaina ajella aurinkoista Hämeen maisemia katsellen, ja kuulumisia vaihtaen toisten osallistujien kanssa. Lauantaina varhain aamulla jouduin lähtemään takaisin kotia kohti Jyväskylään ja Padasjoella lounastaukoa pitäessä rupesi satamaan ja ilma kylmeni jonkin verran niin ajoin enää Kuhmoisiin jossa nousin Bussiin ja köröttelin aurinkoiseen Jyväskylään.

T Jouni

Vastaa Viestiin