Kokoontuminen oulunseudulle su 9.6 Liminka ABC 8-tupa

Suunnitteletteko oman kaupunkinne paikallista nojapyörä kokootumista, vaiko kenties suurta kansainvälistä tapahtumaa. Ilmoita ja keskustele "kokoontumisajoista" täällä!
THuhtamaki
Viestit: 151
Liittynyt: 08 Kesä 2010, 13:20

Re: Kokoontuminen oulunseudulle su 9.6 Liminka ABC 8-tupa

Viesti Kirjoittaja THuhtamaki »

mhelander: Sopiiko nuo Camelbakin pullot ihan normaaliin pullotelineeseen vai pitääkö olla ihan erikoiskokoinen? Ja mikä pullomalli tuo sinulla on? Näyttää nuo Better pullot olevan tasapaksuja pötkylöitä jotka ei välttis pysy normi telineessä...

Avatar
mhelander
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3772
Liittynyt: 20 Syys 2010, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Kokoontuminen oulunseudulle su 9.6 Liminka ABC 8-tupa

Viesti Kirjoittaja mhelander »

THuhtamaki kirjoitti:

mhelander: Sopiiko nuo Camelbakin pullot ihan normaaliin pullotelineeseen vai pitääkö olla ihan erikoiskokoinen? Ja mikä pullomalli tuo sinulla on? Näyttää nuo Better pullot olevan tasapaksuja pötkylöitä jotka ei välttis pysy normi telineessä...

Mun Camelbak pullot on mallia Performance Bottle joita saa noin kympillä. Pullossa on sisällä imuputki jonka olen taivuttanut lievästi niin kun pullo on penkin takana saa silti hörpittyä lähes pohjiaan myöten tyhjäksi.

Tämähän on enemmän normaalin pullon kaltainen, nyt marketeissa tyrkyllä olevat on mallia kova ja tasapaksu ja siten vaikeempia pullotelineille. Mulla on Lezyne:n pullotelineitä kaksi joissa nämä pullot pysyy vaikka teline on ylösalaisin, jopa maastoajossa (yhtä poikkeusta lukuunottamatta, liian kova hyppy alamäessä). Tuohon telineeseen menee kätevästi myös Lezyne:n Road Drive Mini pumppu tarvittaessa.

Jossakin foorumin syövereissä pitäis olla enemmänkin kuvia noista mun pullotelineistä ja myös Unbottle -juomarepusta...

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Vastaa Viestiin