Lowride 2017 Kaarina (30.6. - 2.7.2017)

Suunnitteletteko oman kaupunkinne paikallista nojapyörä kokootumista, vaiko kenties suurta kansainvälistä tapahtumaa. Ilmoita ja keskustele "kokoontumisajoista" täällä!

Tarvitsetko yöpymismajoitusta Lowride 2017 -kokoontumisessa?

Haluan huonemajoitukseen

12
60%

Nukun teltassa tai riippumatossa

2
10%

En tarvitse majapaikkaa

6
30%
 
Ääniä yhteensä: 20

Avatar
Hopea
Sisällöntuottaja
Viestit: 1087
Liittynyt: 20 Loka 2006, 09:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lowride 2017

Viesti Kirjoittaja Hopea »

Heinäkuun ensimmäinen viikonloppu tuo on ollut nyt aika monta kertaa.

Minulle käy kyllä, meidän lomat ovat yleensä pari viikkoa myöhemmin. Myös aikataulu niin, että ajopäiviä ovat ainakin perjantai ja lauantai, on minusta hyvä. Jos halutaan torstaikin, sehän on järjestettävissä.

Sinner Demon 2026 2006-> Savenmaa Alku 2009-2012 HP Velotechnik Gekko FX 2012->

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4624
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Lowride 2017

Viesti Kirjoittaja janx »

Juhannus on 24-25.6. ja RuisRock 7-9.7. Turussa. RuisRock täyttää kaupungin "huligaaneilla" ja moninkertaistaa hinnat majoituksessa.

Näin ollen heinäkuun eka vkl on potentiaalinen vaihtoehto. Ellei sitten siirrettä lähemmäksi Nokian kisoja? Ja onko tulossa tänä vuonna Viron/Ulkomaan pyöräretkeä? Se on ollut sitten myöhemmin heinäkuussa yleensä.

Lisätty: Voisihan Lowride olla epäperinteisesti myös Nokian kisojen jälkeen elokuussa?

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Avatar
tm
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5023
Liittynyt: 05 Loka 2007, 03:00
Paikkakunta: Nokia

Re: Lowride 2017

Viesti Kirjoittaja tm »

Joo-o, lauantaille 1.7. pätkähti sitten yhdet häät (ei omat :D ), joihin tarvii osallistua -> jää itseltä ainakin ko. päivän ajelut väliin...

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4624
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Lowride 2017

Viesti Kirjoittaja janx »

Tämähän tulee silmille. Tähän on reilu 6 kuukautta aikaa. Kuukaudet tuntuvat vaan viuhuvan silmissä. No ostin tänään liput Imatranajoihin, jotka on 7-9.7., joten olen siellä silloin. Toivotaan, että ei osu päällekkäin. Mites sitten 14-16.7.?

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Avatar
tm
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 5023
Liittynyt: 05 Loka 2007, 03:00
Paikkakunta: Nokia

Re: Lowride 2017

Viesti Kirjoittaja tm »

Ei sota yhtä miestä kaipaa, eli ei meikäläisen takia tarvi muuttaa ajankohtaa tuosta heinäkuun ekasta viikonlopusta. Varsinkaan jos se on passeli muille.

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4624
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Lowride 2017

Viesti Kirjoittaja janx »

tm kirjoitti:

Ei sota yhtä miestä kaipaa, eli ei meikäläisen takia tarvi muuttaa ajankohtaa tuosta heinäkuun ekasta viikonlopusta. Varsinkaan jos se on passeli muille.

Mut tästä voisi päätellä, että häät kaipaa. :lol: Mä nyt lähinnä ajattelin, että voisihan tuo ajankohta olla joskus joku muukin, mutta järjestäjähän sen päättää. Me muut vaan vikistään. :D

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Avatar
Premnas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2653
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 20:47
Paikkakunta: Kaarina

Re: Lowride 2017

Viesti Kirjoittaja Premnas »

No mä tietty toivon että useampi pääsisi paikalle ja et itekin pääsisin. Silleen itellä vähän huonosti menee jos pitkälle heinäkuuhun tuota ajankohtaa liu'uttaa kun mulla on luultavasti loma kesäkuussa, ennemminkin sitten siirtää ihan toiseen suuntaan eli kesäkuun puolelle.

Useampi vaan ilmoittamaan tänne jos itelle sopiva ajankohta olisi jo tiedossa :wink: .

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4802
Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Lowride 2017

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Mulle sopii ainakin mikävaan . Kunhan vaan ajoissa sovitaan . Tietää sit järjestää muut menot.

Härski
Sisällöntuottaja
Viestit: 1634
Liittynyt: 01 Syys 2014, 17:36
Paikkakunta: "satakunta"

Re: Lowride 2017

Viesti Kirjoittaja Härski »

Mitä aikaisemmin järjestäjä päättää päivämäärän, sitä todennäiköisemmin paikalle saapuu runsaasti porukkaa, koska ihmiset eivät ole ehtineet keksimään muuta menoa ko ajankohtaan.

Rohkeasti vaan lyöt sun mielestä kyseiseen tapahtumaan ja itsellesi sopiva ajan tauluun, ni se on siinä.

Pian munkin työpaikalla alkaa kesälomien varauslistat pyörimään...

Avatar
terppa
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3614
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:02
Paikkakunta: Lahden perämetsä

Re: Lowride 2017

Viesti Kirjoittaja terppa »

Premnas kirjoitti:

No mä tietty toivon että useampi pääsisi paikalle ja et itekin pääsisin. Silleen itellä vähän huonosti menee jos pitkälle heinäkuuhun tuota ajankohtaa liu'uttaa kun mulla on luultavasti loma kesäkuussa, ennemminkin sitten siirtää ihan toiseen suuntaan eli kesäkuun puolelle.

Useampi vaan ilmoittamaan tänne jos itelle sopiva ajankohta olisi jo tiedossa :wink: .

Parhaiten varmaan menee jos järjestäjä päättää päivämäärän ja avaa ilmoittautumisen, oli se sitten mikä vaan viikonloppu niin varmaan tulee se 30 - 40 ihmistä :mrgreen: Jos sen viikonlopun päättää nyt niin on helpompaa kun ei juuri muita tapahtumia vielä ole ilmoitettuna. http://doodle.com/fi/ doodlella joskus on haarukoitu sopivaa ajankohtaa mutta kuten sanottua niin se 30 - 40 tulee kuitenkin.

Jos meillä Nokia jää välistä ensi kesänä niin tähän tapahtumaan edes olisi kiva tulla, vaikka ehkäpä auto/kinneri yhdistelmällä vasta perjantai-iltana.

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

ajarmala
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2004
Liittynyt: 10 Heinä 2009, 00:17
Paikkakunta: Nummela, Vihti
Viesti:

Re: Lowride 2017

Viesti Kirjoittaja ajarmala »

Premnas kirjoitti:

No mä tietty toivon että useampi pääsisi paikalle ja et itekin pääsisin.

Niin, Kaarinahan on jopa aika lähellä kinneröidä täältä Nummelasta. On se ainakin lähempänä kuin viimevuotinen Vääksy. Muijalan liittymästä Kaarinaan kulkisi ihana ja kokonaisuutena aika loivamäkinen moottoritie 1. Ehtiiköhän hallitus purkaa turhaa sääntelyä kesäkuun loppuun mennessä niin, että kinneröinti moottoritien pientareella tulisi sallituksi? Tällä kertaa Ruotsin sijasta kannattaisi ottaa lainsäädäntöön mallia Virosta.

Muussa tapauksessa pitää kaahata vanhaa 110-tietä, joka on kyllä aika mäkinen. Puuh.

--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)

Avatar
Premnas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2653
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 20:47
Paikkakunta: Kaarina

Re: Lowride 2017

Viesti Kirjoittaja Premnas »

No tarviipa sitten maanantaina hieman tiedustella työpaikalla et miten olis, mikä olisi kaikkein varmimmin toteutuva. Ite kallistuisin tällä hetkellä joko heinäkuun ekaan viikonloppuun tai sitten juhannusta edeltävään. Ne olis varmaan ne sopivimmat. Mutta täytyy myös laittaa majoituspaikkaan kyselyä tässä vaiheessa et onko vielä vapaana, toivottavasti on.

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

Nojailija
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 594
Liittynyt: 30 Heinä 2010, 19:58
Paikkakunta: Kaarina

Re: Lowride 2017

Viesti Kirjoittaja Nojailija »

Premnas kirjoitti:

joko heinäkuun ekaan viikonloppuun tai sitten juhannusta edeltävään. Ne olis varmaan ne sopivimmat.

Molemmat sopii minulle ja aion osallistua. Olen nyt Turkuun, tai oikeastaan tähän viereen, Kaarinan Littoisiin juuri muuttanut.

Pistetään tiiseriä mukaan; olen perustanut pienen hiilikuitupajan Tuulissuon teollisuusaluelle. Näpertely/Terapiapaja lähinnä, jos lowriderin populaatiota kiinnostaa niin voimme suunnitella yhden reitin tuon kautta.

Avatar
Premnas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2653
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 20:47
Paikkakunta: Kaarina

Re: Lowride 2017

Viesti Kirjoittaja Premnas »

Pistän nyt kyselyä tuonne Koivukankareelle että vieläkö olisi huoneita vapaana, päädyin siihen että ehkä se heinäkuun eka viikonloppu on paras ajankohta kuitenkin. Sen voisi venyttää niin että 29.6. voi saapua paikalle majoittumaan ja sitten itse tapahtuma olisi 30.6.-2.7.

Mut oikeastiko sinne tulis 30-40 nojailijaa, apuva :D ? Tarvisi laittaa jonkinlainen yöpymistarvelista, mutta äsken laitoin sähköpostiin myös kysymystä teltta- ja riippumattomajoituksen mahdollisuudesta. Sehän sit kans kaiketi vaikuttaa siihen miten paljon on tarvetta tai halua huonemajoitukseen.

Nojailijan pajatutustumiskäynti kuulostaa kivalta, kyllä se varmasti sopii reitin varrelle (en ole kyllä niitäkään vielä katsonut, mut täältä pääsee niin moneen eri paikkaan et melkein liikaa valinnanvaraa).

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

Avatar
janx
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 4624
Liittynyt: 24 Elo 2008, 11:33
Paikkakunta: Pohjois-Helsinki
Viesti:

Re: Lowride 2017

Viesti Kirjoittaja janx »

Nyt kun päivämäärä on selvillä, niin laita (tm:n täytyy se tehdä) tämän ketjun alkuun kysely majoituksesta? Voit kopioida viime vuoden kyselyn.

"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org

Vastaa Viestiin