Sivu 5/5

Re: International Recumbent Meeting 2016 (8-11.9.)

Lähetetty: 10 Syys 2016, 15:43
Kirjoittaja vph

Kuulostaa hyvältä reissulta! 14% on jo aikamoinen muuri, jos sitä kestää kilometrejä, mutta ovatko ilmoittamasi nousuprosentit GPS pohjaisia vaiko ilmapaineeseen perustuvia?

Miltäs ne jyrkät ja pitkähköt nousut tuntuivat nojapyörällä ylöspäin kavutessa, entä alas laskiessa? Hienoa hommaa?


Re: International Recumbent Meeting 2016 (8-11.9.)

Lähetetty: 10 Syys 2016, 17:09
Kirjoittaja Wacky

Garmin 800 taitaa olla sekä että. Mulla ei näkynyt mitään niin villiä vaihtelua kun jotkut ovat netissä valitelleet. Lukemat muuttui pienellä viiveellä maaston mukaan kuten olettaa saattais.

Hiki valui ja pienillä vaihteilla sai jurruuttaa, mutta loppu puolella loivemmat pätkät alkoi tuntua suorastaan tasaiselta vaikka mittari sanoi että nousua oli edelleen 7% hujakoilla, eipä niissä kovin montaa vaihdetta vaihdettu vaikka menikin "kevyeksi"

Alamäki video on tulossa jos nauhotus onnistui. Mäessä oli ihan hyvä asfaltti, mutta tie oli kapea, mutkainen ja autoja tuli vastaan kohtuullisesti joten ei siellä kauheasti uskaltanu päästellä kun olin epävarma jarrujen kestosta. Olihan se levy todella kuuma kun päästiin jyrkin osuus alas.


Re: International Recumbent Meeting 2016 (8-11.9.)

Lähetetty: 10 Syys 2016, 18:28
Kirjoittaja Wacky

Jarrulevy sai jo ihan kivasti väriä itseensä laskusta. Oli aikas kuuma lopussa.

20160910_171854.jpg

Re: International Recumbent Meeting 2016 (8-11.9.)

Lähetetty: 11 Syys 2016, 02:35
Kirjoittaja ajarmala
Wacky kirjoitti:

Jarrulevy sai jo ihan kivasti väriä itseensä laskusta. Oli aikas kuuma lopussa.

Teräksen kokeman lämpötilan voi päätellä se kehittämän oksidin väristä. Jori varmaan tietää tästä tarkemmin... Vai onko tuo jarrulevy rosteria?


Re: International Recumbent Meeting 2016 (8-11.9.)

Lähetetty: 13 Syys 2016, 06:36
Kirjoittaja Wacky
ajarmala kirjoitti:
Wacky kirjoitti:

Jarrulevy sai jo ihan kivasti väriä itseensä laskusta. Oli aikas kuuma lopussa.

Teräksen kokeman lämpötilan voi päätellä se kehittämän oksidin väristä. Jori varmaan tietää tästä tarkemmin... Vai onko tuo jarrulevy rosteria?

Levyt on rosteria joten suoraan teräksen lämpötiloja ei voi käyttää. Teräkselle tuo tarkoittais sellaista 330 astetta wikipedian mukaan

Tässä on stravan data mäkipäivältä: https://www.strava.com/activities/710359521/overview